I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heroes - Säsong 3 [Officiell tråd] (Spoilers)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-02-10 17:11
Senaste avsnittet var riktigt bra. Kan bli spännande detta.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-10 17:11
Men det här har ju blivit skitdåligt ju.

Okej, det har varit dåligt en längre tid...men nu... SMUTS!
Hoppas Sylar dödar alla.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-02-10 18:20
Haha ja tycker de nice nu. De blir ju war, dock halft gay att sylar tar med sig pojken(jag sätter en 10a på att det är hans bror). Känns som att vi sätt detta gång på gång... bror vs bror, far mot dotter, gott mot ont.

2009-02-10 19:34
Prison Break meets Heroes... kan bli bra

2009-02-11 01:42
Riktigt risigt nu alltså. Explosionerna var lite før fula før sitt eget bästa. Skämms inte skådespelarna lite tro?

Givetvis fortsätter jag att kolla. Måste ju få reda på hur det en dag slutar.
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2009-02-11 03:04
Sylar är ju det bästa som hänt den här serien, min absoluta favorit :D. Han känns så jävla överlägsen va.
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2009-02-12 04:13

2009-02-12 12:13
Ibland är det bekvämare att fråga.

SHIT va dåligt nya va. Det ju en HELT annan serie typ? Varför har mohiner slutat snacka i början o lsutet? Vafan la dom in en jävla rocklåt medans sylar o pojken åkte bil. Har fan aldrig vart musik förut. SJUKT DÅLIGT. Kommer nog skita i att kolla resterande.

Tråkigt som FAN också att Peter bara har en kraft i taget, att Hiro inte har några krafter alls, att hon som va snabb dog, att Claires kraft är den tråkigaste, att Mohinders kraft är ännu tråkigare, att Ando aldrig använder sin, att Peter brorsa aldrig flyger. Det ju förfan bara Parkman och Syler som har krafter som används. Byt namn på serien till Losers

2009-02-13 01:32
Parkman hade varit skitfet om han gick loss ordentligt!
Get Random!

2009-02-17 23:01
Haha, går inte att ogilla Sylar!

-I see, so you're like a serial killer
-I'm not a serial killer.
-But you've got a pattern, you go after specificic victims, you collect them...
-OK, technically I'm a serial killer.
Oringatality-Battles brooooooooooooooooor!

http://www.whoa.nu/forum/svensk-hiphop/battles/716525/1.aspx

2009-02-18 09:09
Sylar gör serien!!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-02-18 19:40
Det e klart han e den enda som har krafter och använder dom.

Som sagt byt namn till "Losers"

2009-02-23 00:17
Ibland undrar jag hur manusförfattarna tänker.. Jag menar: Hiro kunde påverka sitt förflutna och ändra framtiden så som att han fick Chloe att inte bli "the one". Då kunde väl Hiro (när han hade sina krafter) förändra det förflutna så att det gynnar dem i framtiden.. För det har ju inte varit några stora "butterfly effects"..

Rapping, Jag tror att nästa del kommer få dig på andra tankar.. Det måste ju komma något WOW nu eller?

2009-02-23 12:50
Jag gillar fortfarande serien, tycker den är bra som den är nu och det är spännande nu när dom är jagade.
// be the change you wanna see in the world

2009-02-23 18:22
Det lär ju bli bättre nu.
Men dom har ju bara börjat om. Smart drag då dom kan hålla på att vända upp och ner på serien lite då och då och köra en eller två säsonger till.

2009-02-23 19:03
Gurraa: Det är ju iofs sant för varenda serie, på varenda tv-kanal, i hela världen :)

2009-02-23 19:07
Jovisst är det så.
Det skulle vara kul ifall någon sket i det någon gång.

2009-02-23 20:01
Jag gillar hur serien blivit mer action.

2009-02-23 20:13
Gurraa: Jo det är sant, men ibland så blir ju serier faktiskt bättre med tiden =)

2009-02-27 02:14
Varför låter inte parkman bara en av snubbarna skjuta ner sina kompisar.. o Mohinders tillfångatagande löjligaste jag sätt.

Sen nu kommer det där ragnarök skiten igen.............

2009-02-27 02:41
haha varför skapar inte matt en illusion bara...fan va lack man blir
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!

2009-02-27 08:51
Matt och Claire är så jävla tråkiga karaktärer.
Mer Sylar och mer Peter, så det skall vara!

2009-02-27 09:04
Jag tycker alla karaktärer är sjukt tråkiga.

2009-02-27 12:24
"haha varför skapar inte matt en illusion bara...fan va lack man blir "

Exakt! Vafan hände med det liksom? Han har ju fetaste kraften i serien men suger ju för att han itne tränar upp den. Han ska ju ändå vara starkare än sin pappa men lyckas ändå suga kuk i exakt allt han provar
de har aldrig krigat, rånat, hustlat eller snott, eller fattat att man formas av den plats där man bor

2009-02-27 13:17
Fan här har dom chansen att göra en nystart på serien och började bra men senaste avsnittet sög ju sååå jääkla hårt! Köttbullen Matt envisas dom med att ha kvar och ingen dör i denna serie nånsin...Nu visar det sig att Matts brud dessutom lever. Tavlor målas, framtiden sias, bomb attentat och allt är sig likt igen och att det är meatball Matt som är i fokus.

Game over säger jag bara.

2009-02-27 15:47
Är lite besviken jag med.. Den börjar bli för orrealistisk (trots alla övernaturliga krafter), ärligt, Mohinder kunde bli räddad av Peter och som sagt Matt kunde ju få de beväpnade männen att skjuta varandra.

Håller med dig avante, historian upprepas med en annan huvudperson.. Men alla har dött ju..Alla karaktärer från första och andra säsongen är i princip döda..

2009-02-27 17:46
Vadå ser ni matt som någon jävla huvudkaraktär plötsligt? Undrar fortfarande varför Mohinder slutat prata i början och slut.

Notera hur man inte ens får se Peter flyga 2 gånger av 3 i senaste avsnittet. Iställen hör man flygljudet o han hoppar in i bild, eller ut. Så jävla fattigt.

2009-03-06 11:15
gillade slutet i senaste avsnittet (A)

han puppet-mannen är ju tvär äcklig.. och varför kan inte Sylar plocka Matt så får man se Mind Control som den ska vara!

Han gick ju loss när Daphne blev skjuten, gjorde så de sköt varandra. Varför gör han inte så mer? MORE KILLING PL0x
Get Random!

2009-03-06 11:20
Vi får hoppas att Sylar kommer igång snart igen!

2009-03-06 20:06
Jag hatar också honom! Kan han inte bara försvinna?
Sylar är för inne i sitt letande, han kommer inte bli klar på flera avsnitt med sitt..

Matt är för snäll!
Jag vill se mer av Hiro Nkamara!!

2009-03-06 21:38
När i helvete ska Ando o hiro "rädda" Matt... o i den vevan kan ando super boosta Peters krafter! ! ! ! !
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2009-03-07 00:59
Linged P20

jaa! :) där har vi ju det.. så ska han bli allsmäktig igen! (6)

och Hiro måste få tillbaka sina krafter :( i alla fall till vis mån..

och det känns ju som att Sylar snart är klar :) tror han hittar farsan i nästa avsnitt och får reda på att han är lika stort "monster" han med eller något.. så kastar sylar in honom i väggen, säger något skumt och kuttar upp honom
Get Random!

2009-03-07 12:14
I Sylers minne ser det ut som farsan har krafter också när han dödar morsan.

2009-03-08 10:16
vad händer nu, kommer det att öktasepo inin ereor
yoo

2009-03-10 10:02
Inget nytt avsnitt idag?

2009-03-10 14:29
jo, det släpptes ju för flera timmar sedan ;O

2009-03-10 19:29
Sylar is back on track! yeah

Sen börjar det kännas rätt obv att det är lilla Micah som sitter bakom IT-spakarna och leker "Rebel". Hoppas jag har fel för annars är det för uppenbart!

2009-03-10 21:17
aah jo MÅSTE ju va micah

jävligt nice med sylars farsa. gillar den skådisen som fan. skitnice avsnitt överhuvudtaget!

fattade inte riktigt slutet, har hiro o ando rest bak i tiden av misstag ?

2009-03-10 23:10
haha, jag som kände mig lite halvsmart som tänkte på Micah.. Men han måste väl ha en partner?

Mohinder is back!

Jag tänkte också på det, men det blir lite knäppt då, för dem brukar ändå visa när de hoppar runt i tiden...

2009-03-11 03:04
micah eller bruden som försvann efter två avsnitt i säsong 1 (hon som hade frekvens-abilityn)

fick inte matt en son?

2009-03-11 09:57
finns inte tigerflickan och hennes kusin trollflöjten med längre??
yoo

2009-03-11 18:06
Asså dog inte puppetman? :S Sylar mördade väl honom

fyfan vad dåligt heroes har blivit, och var är Suresh med hans röst i början.
Fan vad kefffffffffft.
I övrigt visste jag inte att det fanns en massa serier man kunde läsa
Länk till http://heroeswiki.com/Portal:Issues
eller webisodes för den delen.. Dom kan man ladda ner om man söker på heroes webisode på torrentz tex, kan inte se det på nbcs hemsida från Sverige :(
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-03-11 18:07
VARFÖR måste alla alltid berätta för Matt att "use yout powers, you fucking retard. USE THEMM!!!!!" Varje gång.

2009-03-11 18:13
hahaaahah visst."use your power, read my mind. im not lying"

2009-03-11 23:03
"läs mina tankar, jag ljuger inte" vad skulle det va för bevis?

ok om de sa "tvinga mig att tala sanning"

för han hör ju bara vad man tänker, inte om det e sant eller inte.

2009-03-12 00:05
Men när jag ljuger så tänker jag ju att jag inte talar sanning!
Eller hur fan gör ni?

2009-03-12 13:50
letar ni logik i serien så är det inte lätt.
yoo

2009-03-12 18:36
men fortfarande..säger jag läs mina tankar, då tänker jag ju inte "oj nu ljuger jag" eftersom man kan kontrollera sina tankar, iaf till viss del..

du är en dålig lögnare! ;)

fast som sagt...leta logik e ingen ide...

2009-03-13 11:10
Det handlar snarare om att mjölka något som blivit poppis på pengar. Då funkar inte logik, annat än den som handlar om att expolatera allt som kan göra pengar till absurdum.
yoo

2009-03-13 13:59
prutto

w00t, vilka är dom?

hoppas det är micah .. vill att hon andra bruden, micahs kusin ska komma.. hon hade ju potential att bli tung..

tycker att det har blivit bättre nu och chill att Suresh är tillbaka!
Get Random!