I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Heroes - Säsong 3 [Officiell tråd] (Spoilers)

Hobby & Fritid - Kultur & Media

2009-03-13 16:59
Micah plus Molly!

2009-03-13 23:58
KinG-PhiL hon brann väl upp typ? Nej glad att hon inte är med.. hon är för drama, och vill till och med att Claire ska dö eftersom hon är så jävla drama
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-03-14 00:05
Och nu är Suresh's röst tillbaka!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-14 13:50
Enligt Epguides så verkar de komma 2 avsnitt den 23e mars!
Puzzle Productions / puzzleprod.com
soundcloud.com/iloice

2009-03-18 17:35
okej, skulle väll egentligen kommit ett avsnitt igår eller idag? men har ju inte kommit något
// be the change you wanna see in the world

2009-03-18 19:19
Som Blastboy nämnde: 23e mars!

2009-03-19 12:44
åh :(

men men.. två avsnitt är ju kung
Get Random!

2009-03-23 19:24
kommit något än?
Get Random!

2009-03-23 20:15
Kommer nog inatt!
 Malmö FF!

2009-03-23 20:40
Störde mig lite på "the cute guy" i de senaste avsnitten. Inte nog med att han såg ut som ett kylskåp så var han fett keff skådis också.. Hela hans inhopp kunde vi varit utan
my name is xelly smelly

2009-03-24 01:11
var det inte 23:e???

2009-03-24 02:21
Kommer väl upp om nån timme.

Men egentligen, vad har den här säsongen åstadkommit? Vad har vi lärt oss?
Fan inte ett jävla skit. Helvete vad den suger när man tänker efter och bara för att pissa oss i ansiktet lite mer så kommer det med hundra procent säkerhet en till säsong.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2009-03-24 11:02
Wow två döda i samma avsnitt,manusförfattarna verkar ha fått slut på idéer..

2009-03-24 11:04
Heroes har blivit så pass dåligt att det inte kan bli bra igen.. lägg ner skiten
när jag skriver ända, menar jag troligtvis enda

2009-03-24 14:16
BlackScorpion P25, vilka två då? jag upptäckte bara en som dog? om den karaktären ens dog då dvs..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-03-24 15:47
Skulle det inte komma två avsnitt idag ? :S Tracy och daphne dog väl..?

2009-03-24 21:48
Dog Daphne ?

Måste missat något HELT för jag fattar inte hur Puppet snubben kom inhängandes i lägenheten? Vem vare som fixade det och varför ?

2009-03-24 22:05
uppfattade inte heller att Daphne dog.. sen tror jag inte Strauss dog på riktigt, hon blinkade ju med ena ögat men det visar väll sig.
undrar också vart fan puppet-dude kom ifrån, trodde först det var Sylar som hade gjort det av nån konstig anledning. fett skumt intro på avsnittet också för övrigt..
" Everyone interprets everything in terms of his own experience. If you say anything which does not touch a precisely similar spot in another man's brain, he either misunderstand you, or doesn't understand you at all. "

2009-03-24 22:29
Hur kunde ni inte uppfattat? Flatline och 0/0 på skärmen var väl ganska uppenbart? Tydligen inte.

2009-03-25 09:31
Men i avsnitt 19 såg man ju Syler i the bad guy's lägenhet och sen hamnade puppet mastern där.

Ja Daphne dog, flatline pipet sa ju de mesta.

2009-03-25 10:57
Empire P24, det som fick mig att fundera

jasså vare pip och flatline också, kollade inte sista sekunderna höll på med annat då

2009-03-25 11:54
Jävligt synd att dem har förstörd denna serie nu.
Har verkligen försökt gilla den senaste säsongen men det går inte längre. Nu är t.om Claire-fria avsnitt tråkiga.

DET HÄNDER JU FAN inget i denna serie längre. KAN lova att om jag fick styra denna serie från och med nu så skulle 99% av tittarna bli mer nöjda!
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.

2009-03-25 12:02
Sen vill jag även tillägga att jag aldrig sett en serie som innehåller så få intressanta karaktärer. ENBART Sylar som får mig att titta på denna serie.
Om de mot alla odds lyckas få in någon skön karraktär så är dem lika snabba med att döda/föra bort denna, vilket är helt idiotiskt.

Personer som måste bort:

Nathan Petrelli
Mamma Petrelli
Hiro (FÖR FAN)
Claire (NU SNÄLLA) + alla hennes fjantiga "pojkvänner"
Parkman
Sen även Sandra Bennet för det tror jag kommer påverka Noah på ett positivs sätt!

2009-03-25 12:14
varje gång matt parkman visar sig så känns de som en spark i ansiktet, peter petrelli ligger steget bakom och slår dig i magen när han kommer fram med sitt snea arga jävla ansikte

petrelli?
LEGALISERA CANNABIS

2009-03-25 12:18
Haha han är fan rätt lik Adam där ! :)

2009-03-25 14:51
elitz P21: Trodde först det var Adam som försökte likna Petrelli.
 Malmö FF!

2009-03-25 15:31
wzöp wid "the wink" av Tracy?

och skulle det inte komma 2 avsnitt? :(
Get Random!

2009-03-25 15:52
Hahaha de är iofs jäävligt likt. Stör mig rätt mycket på hans miner.

2009-03-26 01:40
Hur vågar ni rata Hiro Nkamara?!
sluta vara så nedlåtande, sluta kolla om ni stör er på serien så mycket!

2009-03-26 01:53
YATTA NACKA MURRA!

2009-03-26 08:36
Lilnoa

Hiro är otroligt tråkig och gör egentligen ingen nytta för någon längre känns det som.
Han har inte förändrats något sen seriens första avsnitt och är därför oerhört ointressant i mina ögon.
Allt Hero åstadkommer i denna serie är en rad av misslyckanden eller några fjantiga uppdrag som inte är ett dugg roliga att följa.
Åker Hiro bort öppnas nya dörrar för Ando som numera är asiaten som drog det längre strået

Jag sa även förut att det är pga av Sylar jag numera ser på denna serie!
Tror det är rätt många som gärna skulle sluta kolla på serien om det inte vore så att det redan visats en jävla massa avsnitt som folk sett. Tror du man inte vill ro denna serie i land då?

2009-03-26 09:33
ja det börjar ju onekligen kännas lite jävla Prison Break Beigt det här.. bara en massa jävla utfylld tv-tid
världen blev inte Nukad (big surprise) och det var fan största anledningen till att jag fortsatte kolla, I fucking love mushroom clouds
nu väntar man ju bara på att Sylar ska avliva resten av casten nån gång and "get on with it!"

2009-03-29 18:48
Hiro - Glädjen och hoppet.. han är en riktig Hero!

och det kommer inte bli en closer denna säsong, det vet ni själva.. det kommer komma en till säsong så just face it, it is what it is..
och ni vet nog också att alla serier som fortsätter i massa säsonger blir kvantitet..!

2009-03-30 02:19
blir kvantitet? kvantitet=mängd/storhet
To all you hunters who kill animals for food, shame on you; you ought to go to the store and buy the meat that was made there, where no animals were harmed.

2009-03-30 20:27
ja men du fattar alltså man satsar på kvantitet före kvalitet lalala.. man vill göra fler för att det drar in mer pengar än att satsa pengar på.. äh, u get it!

2009-03-30 20:57
Lilnoa: Det är ju dock inte riktigt sant. Finns ju en massa serier som håller på länge men ändå håller kvalité (ofta t.o.m. blir bättre med tiden) - Entourage, How I met you mother, Two and a half men, 30 Rock mm... kan självklart nämna fler men känns ganska onödigt...

Jag tycker s4 av heroes dock har bäst plotlinen, dock har de inte utfört det hela så bra...

2009-04-01 00:14
Senaste avsnitt var ett gott tecken!
Ni ser, mer Sylar, mindre Hiro! fuck yeah.
We've Gotta Get Out Of This Place

2009-04-01 01:14
no Hiro =(

2009-04-01 14:44
Dåligt att sylar teamar med snubben... O sen e de så jävla tråkigt att en riktigt cool figur som en shapeshifter e så jävla dum o tråkig att han tar sylar o agenten..... Hade kunnat bli nice med en bra shape-shifter han va ju fan i en klubb varför tog han inte nån av de 200 andra där...... bullshitty

2009-04-01 14:52
när nuddade han sylar??
LEGALISERA CANNABIS

2009-04-01 15:23
när nuddade han sylar??

Undrade jag också

2009-04-01 15:24
på dansgolvet antagligen, kan ju vara vem som helst där antagligen
// be the change you wanna see in the world

2009-04-01 15:38
Han gick ju in i någon som hängde vid baren när han såg dem. Efter det kan han närsomhelst ha nuddat vid Sylar.

2009-04-01 20:20
Han nuddade vi ett tidigare tillfälle och "mindes" ?

Varför i helvete var mohinders snack med i ETT avsnitt och sen borta igen? Ingen som sett manusförfattarna/producenterna elelr vem som ligger bakom uttala sig något om senaste säsongen. Har ju minst sagt förändrats en hel jävla del. Det KAN inte vara samma personer som innan som jobbar med serien.

2009-04-01 21:16
de va ju inte så att dom stog där i tio minuter, jag hade ju inget tidtagar ur men ska man göra de lite troligt så borde man fått se honom nudda sylar, för de tog ju ett jävla tag för snubben att bli mexar städare?????

"Han nuddade vi ett tidigare tillfälle och "mindes" ?"
LAJV LAJV LAJV
LEGALISERA CANNABIS

2009-04-01 22:21
LAJV ?

2009-04-01 22:55
ah nånting som är riktigt jävla löjligt.. "en lajvare, en löjlig snubbe" kan även betyda rollspels utövare och även en helt färsk invandrare som slaggar på en madrass i nån vardagsrum. LAJV, äkta vara
LEGALISERA CANNABIS

2009-04-02 09:11
aha LARV.. kan du inte säga R

2009-04-02 16:57
en larv är ett djur??
LEGALISERA CANNABIS

2009-04-02 16:58
Va larvig du är Slangan. För mycke OT vafan..

Ang. Heroes.. som denna tråd är till för. Så var Rebel mycket coolare när han va unknown... vi får hoppas se han o Hiro nästa avsnitt :D