Va fan är det med folk och den där Hiro! Otroligt tråkigt när han är med. Han känns helt fel för denna serie enligt mitt tycke.
You, me, or nobody is gonna hit as hard as life.
Äh. Han e skön.. :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Han är en fjant! I början var det okej, då var han rätt underhållande att titta på osv. Men nu är han fan exakt lika dan. Han är mer seg än samtliga karaktärer från Sunset Beach haha.
petrellis morsa e ju lika segsom hiro, bara massa scener på när hon ser besviken ut och vilsen me sina jävla elefant öron.
LEGALISERA CANNABIS
Peter borde ju få tillbaks sin vanliga kraft och bli en hjälte igen... Nu e han ju bara halvkeff o flyger runt med morsan... -.-
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag vill ha den där swordswinging kickass hiro som var med i första säsongen. sen dess har han väl inte utvecklats ett jävla dugg.. och så skulle det va sjukt nice om peter kunde ha flera krafter samtidigt igen så han har nåt att sätta emot.
fyfan vad jag e smart!
som hiro såg sig själv i framtiden med ponytail och och samuraj outfit.. där hade vi den riktiga hiro... han vill vi ha! Sylar är tung f.ö .. vill se han ta över världen! :)
Get Random!
nytt avsnitt? : )
Get Random!
Bra avsnitt
sett nu :) håller med varken dåligt eller speciellt superbra .. men det var helt okej!
Get Random!
jag tyckte senaste avsnitt var riktigt bra faktist, kul att Sylar och Parkman hämnas :)
// be the change you wanna see in the world
fast jag förstår mig fortfarande in på mig Parkman.. varför använder han inte sin kraft till fullo? .. han hade ju kunnat få bruden att tro på vad som helst och skapa illusioner och allt möjligt!!
Get Random!
Jag tror att Matt inte vill styra hennes tankar eftersom att det gör väl mer ont för Danko att se hans "tjej" lämna honom för den han verkligen är och inte för Matts illusioner? HIRO IS BACK! (hahaha)
Men Parkman hade väl kunnat styra Dankos tankar så att han inte sköt... Men men. Detta med Coyote Sands verkar vara spännande.. o nice med Sureshs röst som berättar om Icarus. Suresh verkar ju också vara på G igen.. Kan bli en helt ok avslutning av säsong 3 iaf.
Xtremesia: Som jag förstod det ville Parkman inte leva länge och därför inte gjorde något. Men nu "fick" han ju en son så nu kommer han kicka ass ^^ Coyote Sands ska bli spännande att se vad det kan vara för något!
Malmö FF!
Ah så var det såklart. Men Parkman hade ju kunnat vara så cool om han fick in lite fin mentalitet o va lite galen.. -.
keep diggin va då keep diggin, asså petrellis mamma kan dö, säg va fan d e istället för att va mystisk och äcklig med dina elefantöron. dom gräver upp ett lik och sen säger hon keep diggin, om d e inte e nått speciellt me dom nästa avsnitt så ska jag fan börja skicka hat mejl till dem hehe
LEGALISERA CANNABIS
vafan hände med sylars farsa, ofta att the anställde en så rutinerad skådespelare för endast 1 avsnitt, låter inte trovärdigt va?
Han dog väll aldrig så han kommer nog igen
nytt avsnitt idag :)
Get Random!
Aa hoppas verkligen på sylars farsa.. Jävligt nice med Sylar i slutet.. kanske framtidsavsnittet från S1 blir sanning. Nu får man väl också anta vart Arthur Petrelli fick sin power ifrån.
En grej som jag inte fattar hur det går ihop - shapeshifterkraften kräver väl att man rör vid personen som man ska byta form till? Isf måste Sylar ha nuddat både Nathan Petrelli och Bennets fru... men isf när? Bennets fru är väl möjligt, men Nathan? Men men, Heroes är ju fan kungen av plotholes, så man får blunda lite för de :P
Pigeon Det där med nathan störde mig så otroligt mycket under hela jävla avsnittet. O Alice var mer som den där gamla skatan i simpsons som svär o har en svart katt.. Shiet. Men det kan vara lovande...
Sista 10sekunderna gjorde i princip hela avsnittet bra. Fy fan annars, cool handling men på tok för mycket av mamma Patrelli. Dialogen mellan Mamma och Clair var ju världsklass :D haha. Hoppas verkligen Sylar sätter i gång och dödar lite huvudkaraktärer snart.
Tror de kommer göra så att sylars shapeshifting-ability kan ta personer han rört förut för längesen, eller kanske t.o.m härma bara genom att se, om sylar tränar på den tillräckligt mycket... hursomhelst va det inge kul nej
Lyrical Kung Fu So Do Ur Kung Fu If U Know Kung Fu!
Isf måste Sylar ha nuddat både Nathan Petrelli och Bennets fru... men isf när? Bennets fru är väl möjligt, men Nathan? Missade du när Sylar var "utklädd" till Danko när Bennet skulle kolla in Sylars lik? Bennets fru kom och hälsade på, Danko säger "bring her up" och skakar sen hennes hand. "i've seen your picture"
Dieallot: Ah, hade glömt bort det! Men som jag skrev så var ju hans fru möjligt, men när nuddade han Nathan? Han var ju long gone redan innan Sylar fick sin kraft...
GAH! Han nuddade ju inte Nathan! (om inte han åkte till mexico och nuddade honom off screen) Är det någon som kan hjälpa mig med att förstå? Nathan var ju helt insatt i det här med att samla ihop "the freaks" (hans bror och vänner) och ha de i fångenskap, det var ju hans idé från början för att de var "farliga".. Och plötsligt när hans krafter blev upptäckta så kom han på att det han gjorde var väldigt väldigt väldigt fel och vill ha en "familycompany" och skydda dessa "farliga" människor.. Jag tycker att de borde göra peter mer envis, man kan inte bara rycka på axlarna och förlåta när man riskerat sitt liv massvis me ggr.. eller är blod tjockare än vatten? Men i såna fall borde systern också förlåta Mamma Petrelli.. och vad hände med Micah the rebel? (jag vet, jag tänker för mycket eller för lite..)
Det sämsta de har gjort med serien i min mening är att de strippade Peter på hans kraft... han var ju fetaste karaktären och är nu bara en liten mes typ... Sedan att de tog bort Hiro's kraft verkar ju bara vara för att time traveling skapade för mycket hål i storyn etc... Tycker författarna har blivit lite lata och vill helt enkelt göra det enkelt för sig istället för att skriva ordentliga avsnitt...
Ja, död åt hiro. En polare sa att de inte kan ta kål på honom för då förlorar de alla galna japaner som hypar serien. Men jag säger "fuck 'em"! De hypar allt för fan!
Niobe Fan dem har ju Ando! Han duger gott och väl! Sjukt mycket skönare och mer intressant än Hiro också.
Man ska aldrig göra japaner sura Niobe, aldrig!
undrar jag oxå :O
Den gick väll inte in tillräckligt långt :)
// be the change you wanna see in the world
Sylar borde börja använda hjälm :)
de som man ska träffa i bakhuvet ska ju tydligen va en rätt liten punkt, han kanske missa
LEGALISERA CANNABIS
så som slangan sa är det... Sylar säger ju det själv när någon ska skjuta? honom i huvudet. Han behöver alltså bara nudda någons dna, Nathans tandborste? LOL Jag störde mig också på Sylars grova skitzo.. creepy! Men han är fet nu! Äntligen!! SYLAR! <333
Get Random!
Hans morsa påminner mig om morsan i Requiem for a dream och det ger mig största ångesten.... Hoppas Sylar torterar sönder Danko nu :D O va hände med Peter..?
Ja det vore riktigt märkligt om inte Sylar dödar Danko faktiskt, han har gjort sitt nu i denna serie. Ja va fan hände med Peter liksom, trodde han skulle komma in och hjälpa bror sin där. Iof har han nog inte mycket att komma med då Sylar befinner sig där.
DNA-förändring.. vilket kanske leder till att hans akilles häl har flyttats..eller?
Lilnoa Damn... deep shit
Lilnoa Det måste vara så nu när du säger det. Danko dör garanterat i nästa avsnitt för det är säsongsavslutning. En fight med Peter och Sylar kan ändå bli jävligt nice eftersom Peter då kommer få Sylars powers (förutsatt att han lyckas röra vid honom). Skulle vara jävligt snålt om något sånt inte hände nästa vecka. Känns som det är något sånt alla väntat på.
SpoilervarningSpoiler Läste på flashback: Någon karraktär som var med sen säsong 1 kommer dö i nästa avsnitt. Hoppas på Hiro :) Men kan även va Noah då pga av att Clair tydligen ska få något psykbryt. Aja vi får allt se vad som händer.
Men får Peter alla hans krafter i såna fall eller bara slumpvis en? Jag hoppas Danko dör, han är för inkompetent för att vara "smart"... Och så dör organisationenmed honom.. och HIRO räddar alla (hahaha) Men Micah måste väl också få en större roll nästa avsnitt? Typ att han hackar in sig på organisationens dator eller att han ansluter sig till "the familycompany".. Annars var väl förgående avsnitt ganska onödigt..?
Misstänker faktiskt faktiskt att Ando kan dö i nästan avsnitt. Något måste ju få Hiro att bli badass som han är i framtiden. Springer runt som en ninja med svärd. Tror fan inte Peter kommer kunna hantera alla Sylar krafter, vore jävligt fult isf.
elitz Peter har väl haft många av dom innan så varför inte.
Sant, ando borde dö för att göra hiro bra igen
han lär ju bara få sylars kraft väl? att kunna förstå hur saker fungerar... jag vill se micahs kusin.. hon bruden.. hon hade potential att också bli en "ability-taker"
Get Random!