S-I P22 ouf.. visste jag inte.. är han grym då? nej alltså det är ju inte biljettpriserna jag oroar mig för utan mer tågbiljett dit & hem.. lär ju gå på minst 5-600 kronor.
pop full a beer
Joel nice som fan. ska själv svänga in till harlie imorgon o kollaläget. kanske bokar tid. lika bra att göra d nu med tanke på hans köer :D al3 ah... jag älskar konst :D
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Deciew tack tack.. Tunna linjer gör sig som nämt bäst i svart, men jag har serr gaddar med tunna linjer i rött.. fast då var den väldigt luftig så det inte blev kladdigt. Finns det vinröda färger? :) trodde bara det var pastell versionen tatuerare körde med
pop full a beer
jävla fanasilöst . är det inte brudarnas fjärilar och hjärtan så är det killarnas döskallar och djävular.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Asså om man ska gå på drop in som jag ska, hur är det då? kan man ta med motiv och få det gjort utan massa krångel?
Fucks your life up crew Tjabo!
sniper egen :/
Virtual_Sexuality P18 vaa? egen? hehe Fatta nada va du menar mate
http://www.JunkyardRec.com
http://junkyardrec.blogspot.com
[email protected]
den var egen mate:D.. annorlunda koncept
Yeah, ni kommer snart se min hennatatuering! Har nyss gjort klart skissen. Den är jättetuff :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Svara på min fråga!!
Virtual_Sexuality P18 hehe jaa lite annorlunda. Först gjord ejag en liten del 2001, sen 2004 byggde jag ut den längre mot axlarna, och en månad senare upp motnacken pch längst ryggraden, sen gjorde en polare ögonen för 1 månad sen typ, ska bli klara med dem så fort som möjligt :) Vete fan vad den ska betyda, men efter lite soft substans kom jag på att det kan betyda att tribalen, som liknar ett kors, är det jesus korsfästets på, och ögonen är guds vrede. Men svad vet jag hehe
http://www.JunkyardRec.com
http://junkyardrec.blogspot.com
[email protected]
När är stockholm inkbash? nu snart eller? hade vart fett att åka dit men kefft om man inte har råd att gadda sig.. Nån som vet hur det är med vit färg? funkar det aldig bra eller beror det på hudtyp, färgkvaliet och gaddarens skicklighet? Har lite vitt i min första gadd men det är mest gulorangeaktigt nu.. Skulle gärna vilja ha vitt i den nya med men känns inte som att det funkar så bra? Har även hört att vit färg kanske är lite giftig sådär i allmänhet?
jävla fanasilöst . är det inte brudarnas fjärilar och hjärtan så är det killarnas döskallar och djävular. d e ens egen kropp. allt e upp till var och en. Virtual ska du till Charlie/Jens, eller? Joel d e olika beroende på hudtyp och ton, fast vitt använder man mest till att "ljusa" upp partier i en tatuering :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
jennie: Mmm jo jag vet, highlights och så.. Men tänkte mer om det alltid blir kasst efter ett tag eller hur det är.. Jag menar oftast ser man bara bilder på färska gaddar på tatuerarnas hemsidor och på bmezine och då funkar ju det vita perfa.. Antar att jag har keff hudtyp då.. Ska fråga gaddarn om det går att få det bra på nåt vänster nästa sittning iallafall..
S-I: Mjo men hade inte varit fel att bli gaddad av just japanerna :) Fast jo det är fett jobbigt att sitta och bli gaddad på mässa.. Been there, done that.. Fast finns ju mer att glo på medan man blir gaddad å andra sidan.. Känns lite segt att betala resa till sthlm och grejer utan att gadda sig..
Jennie jag vet inte, beror på.. jag ska ju på drop in
men det är liksom 4 kinesetecken
Virtual dom du visade? då kan du köra drop in på tattooworld. d e d värt. se till att vara där en lördag runt 10.00... annars riskerar du att stå i en låååååång kö :p Joel man får fylla i d en hel del då man har vitt. vet ju inte om du e en bra kandidat till d då jag inte kan se o känna på vilken hudtyp du har, men av den bilden jag har sett en gång för länge sen på dig så tror jag att du e ok/bra kandidat till lite vitt även om du får fylla i lite då o då. fast jag kan ha fel som sagt då jag inte ser vad du har för hudton/typ. :)
jennie haha aight :D jag ska tälta utanför :P
haha d hade jag velta se. :p ta foto! :p
självklart.
har fem stjärnor på armen (som alla andra.. ja.) första fram vid nyckelbenet typ å den sista bak precis ovan armbågen. och dom däremellen är satta lite runt..som en spiral runt arman. kan ses på min pres.bild.. lite i alla fall. bör kanske fixa bättre bild..
Jah_L P23: "Jag tog min efter Mobb Deep - "Survival of the fittest"" Jag hoppas du vet att det är från Darwins "Om arternas uppkomst" det kommer??
jävlar trodde min tråd var död
Jah_L P23 din gadd e riktigt nice. hade lätt kunnat tänka mig den :D
SKU - SKU - SKULASON!
fan, jag väntar på att kunna få göra min nya...
Clydisch P19 såna stjärnor är fett fina. jättefint :)
besserwisser1: Tack ska du ha :) Funderar nu på att tatuera fåglar på benen.
Still in the bridge
www.trana.nu Kina täcknet längst nere i hörnet som sitter på handleden är min. står för drömmare. den betyder något för mig eftersom att jag fick psykos förut och då var jag som en drömmare typ haha :)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
angel sen har jag en stjarna pa handleden
Battlerappare
2006-01-20 17:06
damage metallica gammla länkarna funkar inte längre. Nu orkar jag inte lägga in mina tattoos i nå mer tattootrådar :E
:c
dymos bild va "Gulligast"..hahah vill inte lägga upp mina...rädd för att nån ska bajta! kan säga att dena är en DJ med turntables o mixer.. den andra är en kille som står på en turntable med en fet flowpen som färgen rinner ner på skivspelaren i bakgrunden har jag en stor sprayburk som färgen rinner bakom gubben och bildar två stora 3D pilar som slingrar sig lite, samt japanska solstrålar som sträcker sig runt som en portal...kommer också en liten text o lite rök/eld runtom....ohoohohh..oooo! YO!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
old_timer: I japan kunde man förr sälja sin hud, eller lägga den i pant för skulder hos jakuzan om man haqde mycket tatueringar.. De fläte av den efter man dött och använde som prydnad.. har läst att det fortfarande köps hudar på svarta börsen då och då..
Clydisch P19 nice! vadå för fåglar?
Dymo...det var på riktigt...jätte mycket på rikitgt!!!
You need people like me..So you can point your fucking finger and say....Thats the bad guy!So say goodnight to the bad guy!!!! -Tony Montana, Scarface
Clydisch P19 naw svalor. dom är jättefina-- jag var jättenära på att fixa två såna under naveln men jag ångrade mig i sista sek och snart blir det två pistoler istället på samma ställe!
fett najsigt
Still in the bridge
lite oftopic...men nagon som vet nan sjyst studio som ar bra pa oldschool tatueringar...i sthlms trakten?...garna med hemsida..
Its better to die on your feet, than live a lifetime on yor knees
krig: Ja gå till infamous.. Jag hade gjort det om jag var du iallafall om jag var ute efter riktigt kvalitativ oldschool..
okok tack...varkade riktigt bra...har ni nan aning vad de kostar i timmen...och hur lang vantetiden det ar?
Its better to die on your feet, than live a lifetime on yor knees
krig Har ingen aning om hur lång väntetid det är. Det kostar 1500:- i timmen, men Theo arbetar väldigt snabbt...så det blir inte så vidare mycket mer i slutändan. Joel Har inte lyckats hålla mig, har bokat tid hos Uncle Allan nu :D
UHERS P19 ja har några polare som gjort sina tattueringar där på lilla gatan o exakt alla har fått gå o fylla i dom flera gånger + att alla går dit för att det är billigt och om det är billigt vem van vil ha en knullad tattoo the rest of deras liv... hur blev din ?vad gjorde du för motiv?