jag vet precis vad jag ska tatuera. Endast gud kan döma med stora bokstäver på hebreiska på insidan av biceps. Hebreiska bokstäver är vackrare än arabiska och västerländska. Därför hebreiska. Jag har kommit på att tatueringar som är bara är snygga inte riktigt är värt det. Jag menar, vad som är snyggt förändras med åren, men gud slutar aldrig att döma :)
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
NaStY P13 haha. Hoppas du skojar.
det är fult ja. De flesta på whoa är ganska tribal fientliga lr, ttriblas kan vara coola ibland. Typ keryy kings tribals. men när typ 20årigvältränadmedelklassbrat har det. Då är det fult,
NaStY: Hoppas du hinner ångra dig innan du fyllt 18.. tribaler och särskillt tribalen i from dusk til dawn, eller snarlikt, är nog de mest gjorda moderna tatueringarna.. Sjukt tråkigt och fantasilöst och, enligt mig, sjukt fult.. Många gaddare jag träffat har svurit rejält över from duck til dawn eftersom att de efter den fått göra så mycket tråkiga, fula och fantasilösa tribals.. antar att du skojjar dock..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
NaStY P13 säg att du vill ha text på handen som dom i boondock saints så blir du min idol. när det gäller tatueringar från filmer så är ju lätt edward nortons i american history x den fetaste. eller om man enns överväger dusk till dawn så borde man förflytta tankarna till crowes i romper stomper, fetare
trekken: Menar du att hakkorset är den fetaste gaddning i någon film? Ett helt vanligt hakkors ju.. Förstår inte..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
vanligtvis så brukar det bara vara rätt fula och tråkiga tatueringar som figurerar i filmer.
tacka vet jag klassiska sjömanstatueringar ala "Tatuerar kalle" alternativt ska man ha gjort dom i Rio De Janerios hamnkvarter. Typ tro, hopp och kärlek "loggan" på underarmen :)
bara ett vanligt hakkors.... stilrent och tidlöst. tycker om "logotyp" aktiga tatueringar... har en gran med piratben under på armen
natrual99 P18 det finns kanske o hitta på nån font-sida, annars så skulle jag tro att dom flesta tatuerarna kan mecka ihop nåt i den stilen om du kommer med texten du vill ha, det gjorde han som gadda mig iaf. (eaststreet tattoo sthlm/bruno).
är det någon som vet vart tatuerare köper sina tattoo maskiner finns det någon återförsäljare i stockholm eller köper dom från utlandet?
p-mann Oftast så bör du ha egen studio/arbeta i en studio för att kunna få köpa in maskiner. Vet inte hur det står till med återförsäljare... Annars kan du alltid kolla på blocket.
CrackPipe P26 Ok då vet jag thanks, men kan man hitta bra maskiner på blocket eller finns det bara crap.. hehe
one love tattoon langt ner i traden var ju riktigt fet!!!
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
p-mann ingen aning, jag intresserar mig inte i maskiner eftersom jag inte tatuerar på egen hand utan istället går till tatuerare jag anser vara riktigt bra.
hittade en sida en gång där de sålde tatuerar maskiner. Men dom sålde bara til studior. Och en til lgrej, finsn det något som helst sätt att vet aom en tatuerar är "Utbildad" eller så? Är inte det ganska konstigt att vilken pundare som helst får öppna studio? Men visst är det så att de flesta seriösa tatuerare har gått sjuksköterske utbildningar och så?
vem e den bästa tatueraren i skåne då? eller nån som e riktigt säker!
Yesterday is history, Tomorrow is a mystery, Today is a gift. That's why it is called the present. <br> <br> -Unknown
Fanta De flesta tatuerare, eller rättare sagt ingen tatuerare jag känner till är utbildad sjuksköterska. Det är en 3 år lång utbildning. Men de flesta tatuerare har däremot gått kurser gällande hygien och liknande. Och ja, vilken pundare som helst kan starta en studio, men om en tatuerare suger så får den generellt sett inga kunder och blir tvungen att slå igen. Men jag har för mig att kraven på hygien återstår även för pundare. Iof så är kontroller svåra att genomföra... hhhhaed Personligen så tycker jag Charlie på Tattoo World är den bästa tatueraren i skåne och även en av de absolut bästa i Sverige.
CrackPipe P26 ok. men om man håller på med typ Scarification och sånmt, är man utbildad då? alltså dom som gör typ teflonimplantat och sånt är väl det? Får man göra såna "operationer" utan att vara utbildad?
fanta Inte helt säker, men jag vet en tjej som utbildar sig till sjuksköterska för at börja med inplantat...iof intresserar jag mig varken i scarification eller inplatat då jag inte tycker det är vidare tjusigt.
Fika finns inte på engelska.
rupus tatueringar var rätt tunga. Gjorde en ny tatuering igår, ska småningom langa bild.
Still in the bridge
vad är dealen med att ha en svart stjärna på underarmen? syboliserar det något eller är det en slump att var och varannan person tycker det är snyggt?
Redaktionen
2006-03-26 13:29
snuskig_hummer Håller med, så sjukt omoget. Dessutom är musik också rätt omoget, för att inte glömma utbildning, sömn och arbete. Faktiskt så är gnällande det enda som inte kan klassas som omoget.
fan jag vill tatuera mig :/ nån dag ska jag bygga en tidsmaskin så att jag kan bli ett par år äldre. Då ska jag tatuera en jävla massa tribals! Sedan ska jag vara med i nån dokusåpa. Och vara jävligt jobbig.
liten bild Drömmen...ska antagligen tatuera den där på armen i sommar..
Not all drugs are good. Some... are great!
Ska tatuera mig på onsdag, återkommer med bild :)
min senaste, gjorde jag för en vecka sedan. sjukt lökig kvalitet på bilden men.
files.upl.silentwhisper.net har en ros på underarmen också, men ingen bild på den.
ska tatuera en drake på halsen på torsdag :). kommer med bild då;)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
tänkte fixa iordning mina flammor på mässan som va här nu i helgen men de va för dyrt :(
IDLE
"Har du druckit bärs, din jävla bäver?"
hummer givetvis ska jag det... kolla även in www.sarkasmförnybörjare.se
Och jag har tid nästa vecka på fredag. Har väntat i snart 3 månader på min tid.
jag har länge velat tatuera från ryggen till armen nån slags tribal, men jag HATAR tribals, men jag vill ju ha nåt som inte är en drake, nå stjärnor eller nå text eller nån överdrivet vanlig tribal. men är det bara jag som tycker det är snyggt på tjejer?
jag levde för kicken , precis som du
Jag har tid 31 maj. Blir min andra då. 3 svalor med lite moln å stjärnor som flyger upp för min vänstra vad. Fan va sugen jag e nu! Crackpipe vart gör du dina?
matadåren Denna gång ska jag tatuera mig på Conspiracy Inc av Uncle Allan. Siktar på att jag kommer gå till honom någon gång till efter det. Gordon Trevliga svalor =)
gjordes i oktober för tatuera över en gammal ful sak..
Malmö taturerings mässa
(rites of passage - köpenhamn)
files.upl.silentwhisper.net
queenG>> Var sitterc den där? är jag dum? jag fattar inte alls. Först trodde jag armen men då har du väldigt mycket hår på axlarna.
hahahaha.. ehm.. den går från nacken ner på axeln / nyckelbenet...
hahahaha, åååååhja! nu ser jag. :)
Nån snäll dåre som kan svara på min fråga: Vad ligger en tatuering på om den skall vara på underarmen, en döskalle i mitten o taggtrådsliknande mönster runtom?! :) Thank you!
Fuck me, I am weak
Vinterstork P19 jävligt fresh!
Rupus riktigt najsa tattoos!
rupus Me like a lot
But for what it's worth yo, I got no regrets
flash_gordon: jävligt najs svalor. Tror att jag också kommer att tatuera in svalor på benen.
Svalor symboliserar frihet om jag inte har helt fel.
well, i vilket fall som helst..får jag presentera:
http://irc-galleria.net/view.php?ni .. Min nyaste tatuering, gjord förra fredagen.
http://irc-galleria.net/view.php?nick=Cl .. Mönstret som går runt armen är gjort i september 2005 och stjärnan är gjord i januari i år.
Still in the bridge