fantalight: Värmande ord där :) Tror att min vänster arm kommer att bli full med mycket surrealistiska grejer, och höger armen kommer att bli mer traditionell.
Still in the bridge
tatuera lite salvador dali grejjer vetja! Mer surrealistisk skit får du fan leta efter!
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
oj, skrev till fel.
jag tänkte att du var Joel, men det slug ig nu att du var han med en salvador dali elefant.
haha, yup..that's me, alright :)
Still in the bridge
fanta: hehe! mjo smaken är som baken, tycker nog min är bättre utförd faktiskt men motivet är ju coolt, Dali är tung.. jennie: hehe! ja vettefan vad jag håller på med, men åt hållet jag tittar i rummet kan jag tänka mig att jag försöker tala vett i min hund.. CrackPipe: Ja den börjar bli fet nu, ännu bättre efter idag, mer sammanhängande och med grymma vindar och moln på axeln och fler blommor i färg.. Ja dina är jag ruggigt sugen på att se, de kommer nog bli riktigt feta!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
kan slänga in en gaddningsmålning jag gjort nyligen med, blivit ont om såna på sista tiden då jag bara pillar med seriösa grejer som modellmålning och sånt just nu för att komma in på nice skola men denna gjorde jag iallafall:
img371.imageshack.us jävligt kasst foto som inte gör färgerna rättvisa men det får duga..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
joel- jävlar vilken tung målning. riktigt snyggt.
Tycker inte att man kan jämföra mina och joels tatueringar. Han har mer avancerade motiv medan jag kör på ganska enkla grejer.
Still in the bridge
Clydish: Nä det har du helt rätt i..
Joel413 P22 skallen såg riktigt nice ut! tycker dock om de vanliga ögonplåtarna bättre
Joel Nice flash, möjligtvis ska jag muta dig till att måla en tiger åt mig i framtiden...
joel hahaha skyll på hunden hörru :p schysst flash :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
hjälte: Hur ont på en skala mellan 0-10 skulle du vilja påstå at det gjorde för dej på halsen?` Joel: vad gick det kalaset på? Sjukligt snyggt är det iaf! :)
-Ditt tillrättavisande pekfinger i en hopplös värld infekterad av dumhet!- "Du är inget snygg längre efter den kommentaren..."
Hmm blir nog endel, vågar inte räkna tror jag.. tror inte jag kan ens, börjar tappa räkningen på sittningar, men säg runt 10+ nånstans..
Joel nice som vanligt :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
son of allecz. det var olika ibland kändes det knappt och ibland gjorde det skit ont. var skummt:Z
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
ja, joels sleeve tycker jag var grymt jävla snygg.. varför kan inte jag komma på såna coola motiv? :/
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
joel- har du kommit på det motivet själv till din tatto du har? den är jävligt fresh.
besserwisser: ja själva geishadödskallen har jag tecknat själv.. tack ni andra, kul att folk gillar det ändå, även om det i första hand bara är för en själv man gör tatueringar är det ju kul att andra uppskattar dem.. såna är vi ju männsikor..
joel- aha. nice. skönt o se att folk fortfarande kan ha jävligt snygga motiv som de har skapat själva. big up för kreativitet. :)
Jävligt fint må jag säga. Gillar kombinationen av gråskala och lite färg. Blir det en 2/4 sleeve eller kommer den gå hela vägen ner till handleden?
Åhh jag gjorde min igår.....önskar att jag hade ett kort,men det ska jag fixa.
www.susei.blogg.se
Mycket fula tatueringar alltså! Hiphopofonken och Emmson hade de två snyggaste. Nästan alla andra av er borde skämmas lite.
-Är det din ananas?<br> -Nej, det är nån ananas.
emil håller med dig om det är en hel del tråkiga tatueringar... Är hiphopfonkens tatuering hans egen? Blir alltid lite skeptisk då folk länkar till bme... Emmsons tatuering var rätt gullig men inte vidare speciell. Så har du missat Joel413 som jag tycker har en av de absolut snyggaste tatueringarna som postats här...utöver mina då =)
Crackpipe och Joel har de snyggaste tatueringarna för tillfället. Ska dock satsa på att småningom kunna tävla med dem ;)
Still in the bridge
clydisch Låter härligt :)
Producent
2006-04-01 02:44
min syns inte så jävla bra.....men har även en tatuering på handen o en till armen....
"Incarcerate your fate in Satan's fiery lake, then I lock the gate" "And even if you kill me I'll still be in your fuckin dreams"
Crackpipe: Det blir hel sleeve ner till handleden, har redan en skitgadd på insidan av underarmen som går ner till handleden så måste väva in och fixa till den lite snyggt.. redan sjukt sugen på att fortsätta nu.. haha!
joel I see. Har själv en hel del skit som borde täckas. Funderar på att i värsta fall köra lite laser på 2 tatueringar för att bleka dem lite. Sen så kan man nog göra en riktigt rolig couver-up över dem. Förstår att du är sugen. Jag är jävligt sugen jag med. Har planerat 4 tatueringar in i framtiden...
Crackpipe: Mmm hur mycket tror du det går på att bleka en halvstor med laser? blir endel va? kan man bleka på vissa ställen, t ex ta bort en text i en banderoll och ta bort vissa små detaljer? för som min ser ut nu går det nog inte att täcka den snyggt.. ah har också massor inplanerat men det är ju det här med pengar, kanske tur att man är en fattig jävel, heh!
Married to the money, fuck the world, that's adultery
Joel Njae, har faktiskt ingen större koll. Men funderar på att om man lägger ner omkring 5000 på laser så kan man bleka säkert 2 omgångar. Jag behöver inte ha skiten helt borta, bara bleka lite så att det blir lättare att köra över skiten. Som sagt, man började tatuera sig i allt för ung ålder och gjorde saker jag absolut inte skulle gjort idag.
CrackPipe: mm jo funderar faktiskt på att bleka vissa områden på min underarm och fixa till det som jag egentligen viulle ha det.. ett råd till alla är att inte låta sig gaddas av pårökta och småfulla spanjorer..
Bobbyblingbling, Monthana, tack! sweetish, tack, å japp, har pillat ihop lite. utgått från lite bilder å så.
Fika finns inte på engelska.
joel ha ha ha...det måste vara en syn. Ska bleka en liten skit på underarmen och en lite större grej på ena överarmen.
rupus den ena är inspirerad av Erykah Badu?
Bobby>> Jopp! :)
Fika finns inte på engelska.
CrackPipe P26 har du inga bilder på dina tatueringar? Nu har du byggt upp hypen genom att kommentera allas tatueringar. Nu vill vi se lite!"!!!
fanta
Såklart jag har bilder på mina tatueringar...fast jag är inte vidare förtjust i att posta dem.
Ios så kan jag posta någon...
chest hårig armhåla
har du fler bilder @ helgon? Vad heter du där isf?
fanta Nope, bilderna jag har på helgon är privata. Tycker inte om att visa upp mina tatueringar på nätet vidare mycket... Därför kommer jag säkerligen plocka bort dessa bilder om nån timme. och så avger jag inte mitt namn på helgon :)