ojdå, Han han föra själv.
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
nähäpp, du hann före men jag hann efter. I vilket fall som helst fungerar min sista och din länk.
Still in the bridge
min funkar iaf . höhöh,. vi hann med 4 inlägg om samm sak på en minut. Din elefant var förövrigt jävligt galen!
Såg nån med Lost in space roboten tateurad på armen. Typ nån i jackass. Sjukt coolt iaf. Jag tycker även ville valo har grymma tatueringar. Men jag är också deprimerad fjortis som skär in heartagram med rakblad och skriver långa kärleksdikter med blodet.
jag tar "galen" som en komplimang..så tack ska du ha :)
Still in the bridge
Clydisch Är elefanten tagen från Dalis "Temptation of St.Anthony"?? är sugen på att göra en annan Dali målning nämligen och din vart ju bra
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
Simppa: Tackar, tackar Schputnix: Yup, det är Dali
Still in the bridge
Clydisch P20 cheers! you got nice tattoos.
vaden. dock gammalt kort, haft två sittningar sen kortet togs. inte klart ännu.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Har ingen men ska snart tatuera in Mitt namn med kurvstil i nacken ..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jaf vill ha en streckod i nacken.
besserwisser: tackar, tackar :)
Still in the bridge
fanta förhoppningsvis vill du inte ha det om 3 år.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
CrackPipe P26 höhöhö. Jag vill ha en fungerande. Det skulle vara coolt. Man bord ekunna göra en fungerande. Typ lägga in magnetremsorna unde rhuden. Sen ska det stå typ, "heheh, lol" Sedan vill jag ha massor av keltiska mönster.
fan, ena gadden jag har gjordes för drygt ett år sedan.. den andra för cirka ett halvår sen.. och inte har jag några bilder.. är jag seg? jag kanske behöver en kamera först..
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
tror inte någon svarade på min fråga så jag ställer den igen: Vad är dealen med att ha svarta stjärnor på underarmen, gärna med bara tjocka konturer. Symboliserar det något eller är det bara en slump att så många har det? Svarta stjärnor=?
Svarta stjärnor = snyggt/EMOigt.
sjukt fina tattueringar rupus har, har du skissat designat dom själv?
forever feels like home
hellre en stjärna än en tribal iaf. om jag tvingades välja.
life sux, die. Dinero Primero. Rated X X X.
Jag ville ha en stjärna förut. På handleden. Men jag har ändrat mig. Var lite emo just då. Var jävligt nära att göra det också. Hittade en oseriös studio och allt. Vågade inte ringa dit dock. Hade inte ångrat det tror jag. Ska tatuera ett tibetanskt tidshjul. Sen vill jag också ha en maori tatuering runt vaden eller överarmen. Alltså bara en smal remsa som. Vill ha en äkta, dvs gjord med hajtand som man knackar. Om jagb nån gång åker till nya zeeland så ska jag fan göra en sån.
är den maori style typ?
inte världens bästa bild då jag tog fotot någon dag efter jag gjort dom men här är mina gaddar iaf.
mina handleder för er som undrar så är det latin och det betyder:
liber = frihet
amo = kärlek.
UHERS P19 haha cool
Macaulay Culkin gots the hung ups for crack
idag är det dags. ska iväg klockan 12 och tatura mig. kommer in med bild senare idag :)
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Tatuerade mig igår, kommer med bild senare idag :D
ska också iväg idag, klockan två, då ska hela överarmen bli klar.. yessss alltså..
snuskhummer uhm, tribal? Tribaltatueringar äör inte så poppis här på whoa har jag märkt :S
Joel då MÅSTE du slänga upp en bild! eller fler :p
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
Rock out with your cock out!
o jag vet, jag har bruna ben
Rock out with your cock out!
two_grand Nice Shit! Lär säkert bli attans fin när den är klar.
Tribaltatueringar äör inte så poppis här på whoa har jag märkt :S det är väl inte på poppis någonstans? ; )
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Tribaler är sent 90-tal. Stjärnor är nutida tribaler och om 2 år så kommer fantasilös old school ta över både tribaler och stjärnor.
jag vill ha en Mandala. På underarmen. Som jack Osbourne.
Sprit, vapen & knark gör den svage stark
Sneez_00: nae inte förstörda direkt, om de är bra gjorde då, men de bleknar ju så man får ju fylla i sen om man vill hålla dem riktigt fina..
Joel413: riktigt snygga tatueringar där.
Still in the bridge
På lördag smäller det, min första tatuering :)
Fuck me, I am weak
Joel413: Grymt snyggt.
"Jasså?Därför som White Lions fått så mycket skit av media?Sveriges farligaste klack,hell yeah" - Zow P16
idi0t vad blir det?
Blir 3 skulls, en håller för munnen, en för öronen & en för ögonen. Ska sitta vid magen fast lite mer åt ett håll :))
Fuck me, I am weak
Tatuering - min första lilla tatuering, gjord igår.
Joel nice som fan :) gillar din min på första bilden btw :D Sneez_00 menar du ordet answer? :)
-Dear Ken, I'm in pieces. Why the cold shoulder? Love, Barbie -Barbie, be patient. One day we'll share a cold one.
joel nice shit! Bästa jag sett i denna tråd än så länge... he he, fast min nya kommer iof om drygt en vecka...
Hmm, måste det inte vara drygt att ha hela kroppen fylld av tatueringar innan man är 30? Det är nåt jag har funderat på ett tag nu. Tänk om man märker en dag, att alla bra platser på kroppen är upptagna redan. joel Din sleeve var näst fetast, han med salvador dali elefantens salvador dali elefant var sjukt grym.
fanta det bästa man kan göra är att spara lite hud till senare :D
ja. Jag har tänkt på det också.
fanta det kommer jag att göra iaf :p