UHERS Daniel som tatuerade på lilla gatan för är riktigt duktig. Om du har gått till Richard så har du tyvärr gjort ett misstag...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
palla glida in till första bästa.. man måste ju kolla upp shonnen som ska ärra en för livet..
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
Bboy_KeeN har den snyggaste gaddningen jag har sett hittills!
kärleken till pengarna är roten till problemen.
CrackPipe: Ah så det blir äntligen en gaddning hos uncle allan.. grattis eller vad man ska säga, vet ju att du velat ha en gadd av han länge.. Grymt! En tjejkompis ringde nu och snackade om att hon kanske har fixat lärlingsplats till mig men jag är tveksam, jävligt bra studios det är snack om men hon dillade massa om att ag skulle jobba med väst snubbar, ha och så asså och jag vette fan om jag är så sugen på det och det låter lite märkligt för det är inte alls intrycket jag fått av de studiosarna.. Jaja får väl se hur seriöst det är.. Plus att jag är helt inställd på att plugga konst ett par år nu så jag känner fan inget sug trots att gaddare är vad jag velat bli sen barnsben.. sjuk beslutsångest..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ah just det har en ny sittning den 15:e.. sjukt gött.. dags att börja knyta ihop allt med vindar, moln och vatten..
joel "väst snubbar"?? vad menar du med det? Känns fint som fan att ha tid hos Allan, tyvärr sjukt lång väntetid. Iof kanske bra, nu behöver jag skramla ihop några tusen för att ha råd till första sittningen.
joel Vilken studio föresten? Och vad är det för villkor du kommer ha som lärling?
CrackPipe: väst killar, hells angels, bandidos o.s.v.. Kriminella killar med västar, hehe! Men den ena studion har jag aldrig hört har något med sånt att göra och den andra studion hon nämnde tillhör ett MC Gäng men de är inte allt för kriminella vad jag vet, ett MC gäng för tatuerare som heter Ink Slinger som jag fattat det.. Studiona är No Fear och Inkslinger här i Götet, men jag tar det med en kraftig nypa salt..
ja måste kännas gött.. väntetiden är ju alltid ett helvete ja.. Fan börjar redan bli översugen på att börja på nästa arm.. har stora planer för den, måste hitta en sjuuukt bra gaddare för just den gadden bara.. tänkte köra i art noveau stil typ:
argon.csustan.edu
Har gjorts men känns ändå jävligt fresh och ganska ovanligt:
www.bmezine.com
Joel No Fear ska vara bra... Känner en snubbe som är tatuerare på HoP, fast han försöker undvika det illegala aktivitet som tydligen i vissa fall förekommit där.
kärleken till pengarna är roten till problemen.
äcklig
Armarna är för rookies. Riktiga män skär sig i ansiktet. / Th1ef
föreställ er en varg på vänstar arm och en drake på höger! där har ni mina! O.o
Skyll inte på mig, jag rösta rött.
kxn P19 Hur smakade biran i bakgrunden ;D
- " du pullade alltså henne efter att du hade varit ute och spytt på handen?" - " Ja, fan vilken äcklig brud asså!"
jag hookade en döskalle me nåra toaborstar
bildn
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
UHERS he he, nu vill jag se bild på det hela...
MarioLemieux: Är det din? Fet! haha! lite eget.. CrackPipe: Ja No Fear är bra.. vem är det du känner på HoP?
Joel Känner Cribbs...fast det är på HoP i Luleå. Så känner jag piercaren på HoP i HBG
crackPipe: Ah ok då vet ju jag icke vem det är.. visste inte ens att de hade piercing faktiskt :S
MarioLemieux P40: Still the knug!
Joel413 P22: jao.. de e min.. hon som gjorde den på mej tyckte jag va cp.. hehe
I'm big drunk as you can see, I bet you would like to undress me..
MarioLemieux: Haha! ja klart.. Men cp på ett bra sätt..
hoppas inte det är du på bilden... inget är fulare än pyttesmå tatueringar, ser ut som skit
http://www.gratissms.se/k9w5ad4u71
sjabät Antar att det är min tat som får dig att skratta, kan ju bara nämna att det är inte för att det är SAs logga som jag har gjort den..
"The beast looked upon the face of beauty. Beauty stayed his hand, and from that moment he was as one dead"
har sån fucking spindelnät på armbågen måste komma på ett sätt att bygga ut den jailhouse baby
ekerö , jo det är min och jag tycker om den. du ser ut som skit
Wordlife no doubt baby
här är min permanenta fläskläpp som jag fick gratis av min kompis tatuerarekompis från usa:
i27.photobucket.com
Battlerappare
2006-01-25 18:07
Oyaya P0 ser ingen öl i bakgrunden? :<
:c
tänkte visa något som jag tycker är snyggt på RIKTIGT, till skillnad från min fläskläpp. här är min kompis claras innerarm typ:
www.onlinecenter.nu www.onlinecenter.nu ja, hon vrider typ ut insidan av armen på bilderna så det ska synas tydligare.
näsblod: Oh your friend got taste! Din var mindre smakfull men ändå jävligt cool!
näsblod F22 fifan vad häftigt! shit. din polares tatueringar var verkligen inte helt jävla fel. himla snyggt! exakt såna typ av tatueringar jag är helt såld på.
din tattoo var inte helt fel heller! :)
Får ta och hålla med besserwisser.
Still in the bridge
näsblod Kul att nån har smak och höjer ribban lite Hennes hajar på fötterna är rätt heta också. Har la en SxE-gadd också, om man inte missminner sig? (Ja, jag hänger på tatueringsgrupperna på skunk.. Hehe)
WE'RE GROWING UP BY FALLING DOWN
jo, hon har en sxe gaddning i nacken, ett hjärta med banner och skit. och hajjarna på fötterna är sjukt heta. mina favoriter. hittar dock ingen bild på dem just nu.
din väns tatueringar var mycket fina ja.. mumma :)
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
näsblod Känner igen tatueringarna. Har för mig att det är en tjej jag pratat med på nätet tidigare... De var tjusiga iaf =)
låt inte den här tråden dö ut.. :/
I've got it now... a thorn in my side the size of a Cadillac
Nybbz P17 D et är bara en tidsfråga...
jag gillade hennes "walls of jericho" tröjja:), ingen som sitter och trycker på en helarm?, ska droppa min när jag får tag i en kamera-jävel.
vi kan bråka nån gång!
moppetrim Jepp jepp, det är där hon hänger... jätteelak Sitter med en helarm om ungefär 2 månader. Skulle vara kul att se din...
FORUMEN: Hotade din pappa med att slänga ut dig hemifrån när du frågade om du får göra en tribaltatuering?
Still in the bridge
helt nygjord prodigys myrlogo.
kom nyss hem från tatueraren..
danet: props, den var najsig.
Still in the bridge
Clydisch tackar:) 3 timmar satt vi..lärling som gjorde den o hon var skitnogrann..200 kr är helt rätt pris också.
danet: 200 spänn för den där? shiet, inte dåligt må jag säga. Om du bläddrar uppåt i tråden finns det en bild på mina tatueringar, och då kostade stjärnan 120 euro och den andra 220 euro. Så du kom billigt undan. :)
Still in the bridge
clydisch japp o det var frivilligt att jag betalade..betalade för att vara sjyst liksom..
lucky bastard ;)
Still in the bridge
clydisch hehe jo..priset man betalar för att vara ett "offer" för lärlingar hehe