Sen trodde jag att alla från andra länder tänkte på svenska, fast de pratade andra språk. Haha det trodde jag också :D hahah jag också :D vidare så trodde jag att man fick fyrkantiga ögon om man kollade på teve för mycket Jag gick runt och trodde att det var som i trumanshow vafan?! det trodde jag förra året ett tag :S
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
juvenilegangster: Jag tror det fortfarande =/
i roll like a bat out of hell
Trodde att fula grimascher fastnade i ansiktet ifall man höll på för mycket, det var vad de sade på dagis iaf. Trodde min kompis var neger. Trodde att tjejer hade anus integrerat i framstjärten.
Intressepenisen hårdnar!
furbyone P23 : så ska du inte tänka, så är det inte..tro mig...det är lika bra att lägga ner alla dom tankarna....omedelbart. =)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Rainmaker "Då jag var 6 år var jag helt övertygad om att jag var den enda "riktiga" människan och att alla andra bara fanns i min omgivning för att finnas där. " Haha. Jag kännde likadant. JAg trode alla andra var typ robotar som någon styrde. xD
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan
Då jag var 6 år var jag helt övertygad om att jag var den enda "riktiga" människan och att alla andra bara fanns i min omgivning för att finnas där Jag har också haft massa såna teorier när jag var liten, till exempel att jag egentligen var efterbliven och alla andra låtsades vara på min nivå när jag var i närheten. Fast det är inget jag på allvar trodde på.
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
nej inte jag heller. Jag trode ju inte stenhårt på att det var så. Det var bara en teori jag hade
Alla är idioter, även om man inte tycker det själv, det beror bara lite på hur man ser på människan
Pausfågel Haha stackare!
trodde jag var bäst i världen på att freesyla var helt övertygad!! Fanns ingen i min närhet som var i närheten av mina kvaliteer inte en ända jag stött på, var som om jag kunde rappa om vad som helst när jag fan ville och dissa vem som helst....Tills jag mötte hackaniz en snubbe från malmö som knäckte mig så hårt att det var synd om mig... men men finns alltid ett men han är den ända som slagit mig än idag som jag battlat live och jag har battlat över 1000 ggr i mitt liv o med ca 7-800 olika snubbar!! Vunnit hur mycket priser som helst!! Och ska snart battla i Sm o liknande men men hackaniz lär krossa mig än idag... Piz
2 PJÄSER
juvenilegangstger: Varför skulle jag lita på dig? Är det du som ligger bakom tv-programmet eller? Du kanske har vunnit en tittartävling där priset var att få skriva några smygiga medelanden till mig?
i roll like a bat out of hell
zlick shiiit då måste du va jätteduktig juee själv var jag rädd för att vargar skulle klättra upp genom skorstenen och in i mitt rum för att äta upp mig...och jag bor i på fjärde våningen
jaja
Fick för mig att de större dinosaurerna endast behövde ta ett steg för att ta sig från ett land till ett annat...denna teorin försvarade jag benhårt.......många brytna pennor och kritor som resultat.
Whoa - där folk möts och våldtar det svenska språket.
_dita_ F20 åh, vad sött!
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
själv trodde man att alla tjuvar såg ut som orcs ur sagan om ringen
Ett löv ifrågasätter inte vindens väg
När jag var liten trodde jag att det kom monster från toaletten när man spolade och därför låste jag alltid upp och öppnade dörren innan jag spolade för att ha en så snabb getaway som möjligt.. En annan grej var att det bodde monster i källaren som bara kom fram när man släckte, så jag släckte först den lampan som var närmast mig, sen längre och längre bort så att de skulle ha skitlångt att springa och då var jag redan uppe i köket.. haha motherfuckers! jag blåste dem hela tiden
jag trodde att alla japaner kineser var syskon.
Jag har nog det komiska på det tragiska viset..^^ När jag va liten, sisådär 7 år så ville jag bli programledare, men jag trodde inte jag kunde bli det för då skulle rasister se mig på tv och döda mig. eftersom jag hade hört så mycket om rasister och så, att man skulle akta sig för dom och att dom dödade invandrare.. Men iaf, sen en gång så såg jag Alice Bah livs levande på tv och blev lycklig för då kunde jag också bli programledare! hehe..
här får du lite kärlek
och jag kunde flyga trodde jag också! ärligt, jag får för mig då och då ibland att jag faktiskt flög den där gången i vardagsrummet.. men sen behöver man inte vara normal :D en tjej i sjuan som påstod säg vara häxa sa att hon trodde på mig! så det så.. hahahhaa ;P
här får du lite kärlek
Jag trodde att det var solen som gjorde alla människor på jorden sjuka. Hatade solen.. Jag trodde det eftersom jag nös när jag tittade på solen, så jag trodde att den gjorde mig förkyld, vilket ledde till min självklara slutsats att solen är boven bakom alla sjukdomar hahha.. sjukt dum man var som knatte alltså :/
"I lay chicks like mother goose"
jag trodde att mina hockey-bilder var värda minst en miljon kr
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Jag trodde att Toastbröd växte på träd.. Fuck you Kalle Anka
När jag var liten trodde jag att det kom monster från toaletten när man spolade och därför låste jag alltid upp och öppnade dörren innan jag spolade för att ha en så snabb getaway som möjligt. Jag trodde likadant när jag var riktigt liten, fast om badkaret. När man tömmer badkaret så säger det SCHLLÖÖÖÖÖRRPPP!! när det sista vattnet tar slut, så jag trodde det var slörpmonstret som bodde i avloppet.
VARNING! AV FÖR MYCKET SPRIT BLIR MAN FULL. //Tobaksbolaget
daUndergrounder P18 man lär ju inte tänkt på gener då man va liten.. ;p om man ens visste vad det var
här får du lite kärlek
aha..iofs
här får du lite kärlek
att pappa hade dödat en jätte
Hej, vi har aldrig träffats. Kommer du ihåg mig?
jag trodde det va pappa som hällde salt i havet varje år och därmed va havet salt. han sa att det va han o hans kompis jerry som gjorde det.
"sminka över kanylmärkena och kom in i matchen för fan.."
jag trodde att tjejer inte kunde vara äldre än killar. jag var ju äldre än min lillsyrra och farsan var äldre än morsan. (att morsan var äldre än mig fattade jag naturligtvis inte....) sen fick jag höra att silvia är äldre än kungen och då sprack min världsuppfattning.
Urbanized Konfusion ute nu! http://www.myspace.com/scissormenmusic http://www.myspace.com/bumbillbeats
Rainmaker Jag trodde exakt samma sak, fast att alla andra var robotar
I don't want to cause no fuss, But can I buy your magic bus? I don't care how much I pay, I'm gonna drive that bus to my bay-by. iwant it...I want it...I want it...(You can't have it)
Jag trodde min mamma var utländsk.
haha sjukt rolig tråd =) jag trodde på mina föräldrar när dom sa att om man ramlade överbord på finlandsfärjan så skulle man bli köttfärs av motorn som man sögs ner i. sen så trodde jag också att det helt klart var bättre att ha två mynt än en sedel, så tja, brorsan lurade mig på en hel del pengar. Jag trodde också att min mamma hette just mamma, och blev helt förstörd när jag fick veta hennes riktiga namn.
Cane P19 Finns inte superman på riktigt? *snyft*
Signatur får rum här
Just det, jag trodde att tjejer hade pung också. Pung fast ingen kuk då.
Jag trodde att gud grät när det regnade. Trodde att jag blev osynlig om jag blundade.
Rainmaker Det tror jag fortfarande.
Arguing on the Internet is like running in the special olympics. - Even if you win, you're still retarded
Jag trodde Pluta (planeten) var ungefär lika stor till ytan som min storasysters rum. För hon sa det till mig :P
Whipper är sjuk i huvudet //OSTbre
jag och min polare trodde att vi förvandlades av att lyssna på Enya (?), han började okontrollerat bygga lego och jag började okontrollerat sparka sönder hans legohus och kasta stolar omkring mig.. sedan satte vi oss och åt pepparkakor som han hade sparat i ett kassaskrin sedan två jular tillbaka.. detta pågick oroväckande länge..
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg
Realize , det där med större penis om man runkar trodde jag också på :D
"Gå fort och le mycket så ser ingen att du är ful" -Lars Åberg
På vårt land så finns det sånna här gröna brunnar som man kan pumpa vatten ur. Och jag trodde att om man gick in i dem så kom man till Super Marios värld. Men eftersom jag själv var för stor för att komma in där så släppte jag dagligen ner småkryp till sin nya värld :)
en gång sa mamma att de som var på TV inte såg ut så på riktigt, jag antar att hon menade att de var uppiffade o.s.v. men jag fick för mig att man såg helt annorlunda ut på TV, alltså HELT annorlunda. och jag fick för mig att jag skulle se ut som ariel i lilla sjöjungfrun, (med fenor och rubbet, lite önsketänkande från min sida). och även om jag inte såg ut osm ariel skulle det ändå bli spännande att se vem man skulle se ut som på TV, det kunde ju bli exakt vad som helst. kanske en kille, t.o.m. jag kunde typ inte vänta tills jag skulle få vara med på TV. vilket jag även trodde att alla i sverige skulle få vara, efter någon särskild turordning.
put lube around uranus, bitch, i'm fucking out of this world
jag trodde att om man satte på sig läppstift, behövde man bara tänka vilken färg man ville ha, så blev det automatiskt så. t.ex. "jag vill ha gröna läppar", så blev läppstiftet grönt på läpparna. att det inte fungerade spelade ingen roll :) sen trodde jag även att alla förvandlades till gröna monster när jag tittade bort, men direkt förvandlades tillbaka när jag tittade dit igen. min morbror lurade i sin dotter (alltså min kusin) att det bodde en häxa i hennes mun som hette winnie. varje gång han borstade tänderna på henne började han buktala och dra massa skämt, givetvis ljugandes om att det var winnie. plötsligt blev det jättekul att borsta tänderna.
Jag trodde ris va myrägg, helt seriöst. Men jag åt dom utan problem, å det tycker jag e ännu mera skumt hehe Åsså hade jag en polare som trodde att Nelson Mandela va Bill Clinton. fast då va hon fan 17 år... samma polare trodde att peking låg i skåne, så, det kanske förklarar saken... ;P
Use some paint to keep them alive...
ja troded grimaser kunde fastna i ansiktet ifall man höll dom för länge jag trodde att min säng var den enda säkra platsen på jorden (jag brukade inbilla mig det om nätterna när jag avr rädd) "så länge jag är i min säng så kan ingen skada mig" jag trodde att jagvar en ninja och att jag tränade i kloakerna att jag o mina kompisar var superstarka power rangers kilalr typ "du har styrkan men jag har snabbheten" jag trodde att jag avr speciell, typ att om jag blir arg blir jag oövervinnlig att folk egentligen var aliens o kunde dra av sig maskerna närsomhelst och visa sitt "rätta jag" osv
<¤¤()¤¤>
Jag trodde att det var små gubbar som jobbade i magen, när maten kom så lades den på en plattform och så tyckte gubbarna på en knapp och så kom en sak som krossade maten och så fortsatte maten ner i magen
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
en gång trodde jag dessutom att venus var ett rympskepp, jag var 100% säker på att det rörde sig. Sen trodde jag mina gossedjur levde på natten, så jag försökte vara vaken när de skulle börja leva men det funkade aldrig. När vi var utomlands en gång vaknade jag mitt i natten och var tvungen att gå på toaletten. Tyvärr fanns det ju ett skelett under sängen som skulle ta tag i mina vrister när jag satte ner fötterna på golvet och var därför tvungen att hoppa så långt jag kunde ifrån sägen ner på golvet. Har hänt upprepade gånger, både hemma och borta
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
att det fanns 5 typer av jobb : Polis, Lärare, Brandman, Läkare och Tjuv. Mn gick in i en affär och köpte den kostymen som passade till något av de "yrkena" sen var man det.
Keep it simple Fondle'em Lobudget steez. Let me know if you want to catch ''Planet of the Apes'', the girl in it looks ill! Gimme a call bro
Jag trodde nån satt inne i tv:n och typ drog i trådar så att tv:n bytte färg!
jag var ett galet barn. jag trodde att alla katter var tjejer och att hundar var killar och att det var meningen att katter och hundar skulle para sig. osså trodde jag att när människor hade sex så rulla dom bara runt ska man kunna sånt när man e 3 år gammal? Pre-sexuell. hahah,
jag trodde att alla tjuvar var rödhåriga och hade fräknar
jag trodde att det fanns lejon i stockholm som gick runt på gatorna och som skulle käka upp min mamma när hon åkte dit.
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
att pappa visste allt
Upp med tummarna!