att simulatron på liseberg hetter stimulatorn hehehe
tomten var en varg och att han blev väldigt glad över att få alla mina nappar. det fanns bigfoots i skogen men att jag aldrig hann se dem, bara min brorsa.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Haha jag har två som jag kommer på på rak arm. Himla mycket skit folk tutat in en. Folk bara fabulerar. 1. Om man grävde tillräckligt länge skulle man komma till Kina. 2. Att om man gick tillräckligt långt skulle man komma till en vägg som sträkte sig till andra sidan jorden. Om man tog sig till världens ende så var där en vägg/ett stopp/ett slut. Ha ha såg att Jocce hade samma, fast jag tror mer att det var stenbetong vägg än tegel. They sure duped me! Kom på en till... 3. Att Om jag talade in i högtalarna på tvn så skulle de på tvn svara, för det hände flera gånger. Haha
Sanning är inte det du säger, utan det du menar!
att man kunde skriva någonting på en kassett så skulle de spelas upp, blev fett besviken när jag skrev nale puh på kassetten och stoppade den i bandspelaren och det kom grekisk musik istället. fyfan vad smart jag var, igentligen kan man säga att det var jag som uppfann alla nerladdningsprogram, man skriver in något sen får man lyssna på de efter ett tag. synd bara att jag var så liten när jag kom på de,
sådär tror jag fortfarande :)
Superflajj. http://aakermans.wordpress.com
att chefen för mitt dagis, Sunok, som var från korea typ, var drottningen av sverige...jag verkligen trodde grovt på detta:P
en sak jag aldrig trodde på däremot var tomten eller gud....lite stolt!:D
plus att jag trodde att killen ALLTID var äldre än tjejen, vad det än gällde. sen kom jag på att jag är storasyster...
Jag trodde Gud var överallt och såg allt. Så skämdes när ja skulle ta av mig kläderna på kvällen, för han skulle se mig naken... :P Plus så trodde ja min storebror visste allt! (ack så fel ja hade)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag trodde att det hette "Pangkaka" när jag va liten... När jag var 4 år och bodde i usa så sa min bästa kompis till mig att hans Marshmellow gubbe (ghostbuster leksak) växte upp till taket i hans hus (2 våningar), och det är oftast väldigt högt i taken i usa. Jag trodde på han tills jag blev tvåsiffrigt gammal typ, han skrämmde livet ur mig alltså... Sen trodde jag också att om man inte åt bullar på kvällen så mådde man dåligt.
Ord.
Jag trode att pippilångstrums hår stog rätt ut som om det vore normalt. Jag försökte fläta mitt hår så det stog rätt ut. Men jag förstog aldrig varför flätorna bara la sig ner. Till slut började jag tro att pippi var udda. Jag trodde även att jag var drottning över ett berg och jag jagade bort alla som kom i närheten.
trodde att tjofsan bodde i våran klädkammare (råttan från nils karlson pyssling) å att en bankdirektör ägde alla pengar på banken
"I varje virrig flicka bor en håmåsäxuäll muminpåjke" - Måns
trodde jag kunde bli myrslok när jag blev stor eller tomten....
1 love
Jag trode att alla som körde vita volvo bilar (ej kombi) var pedofiler.
va skulle jag vara utan mina bröder?
JAG ÄR BÖG! LOOOOOOL
ablöö?
Vars är min bil? Den som startat en tråd som fått över 300 inlägg ska få en bil!!!
facebook.com/idiomatisk - fan page
Rainaker: Ja trodde faktiskt det samma :P Ganska länge
de hundra första åren är värst
Redaktionen
2005-08-06 21:06
jag brukade sitta och lyssna på vikingarna på stereon och skruva upp och ner volymen jättefort för att se om dom hängde med. tyckte att det var coolt att dom kunde tänka sig att hoppa in i stereon och spela för mig när jag än ville. dessutom trodde jag att alla städer satt ihop och att min stad bara var ett hörn av den stora staden.. tyckte alltid att det var underligt att det tog en hel timme att åka till arvika. sen hör det väl till saken att arvika och karlstad var dom enda städerna jag kände till.. känner fortfarande att jag bor i en världsmetropol ibland
"väs att du ä sexton!"
syrran trodde att när man pussade nån på film så pussade båda skådespelarna en planka och sen klippte man ihop det. :P
"..No more speed I'm almost there! "<br>
Nesto : helt otroligt, det trodde (tror) jag också! fast att dem var allmänt sjuka i huvudet. :)
"..No more speed I'm almost there! "<br>
jööp,
va skulle jag vara utan mina bröder?
fan när jag och mina äldre brorsor började bråka och jag givetvis fick stryk så sa jag att om typ 5 år kommer jag vara äldre än er och pryla er.
jag trodde seriöst att jag kunde bli en 6e medlem i backstreetboys.... ILLA
STICKUP!<br>www.myspace.com/elsatisfaction
Jag trodde min mamma inte kunde bli över 38 år gammal.. haha trodde hon va de e i flera år.. va dum man kan va :D
Jag va helt säker att det bodde ett tamt spöke i mitt sopnedkast i min port, samt att det fanns nån slags vit häxa som bodde i källaren och skulle komma och hämta mig om jag fick feber. Och att det ramlade gigantiska stenar från taket på min syster när jag va sjuk. Heh, paranoid?
Jag trodde att ebba grön o anna bok var samma sak. Jag trodde att hål i tänderna fösvann av sig självt efter ett tag (trodde jag fram tills jag var 16 typ så jag har sjukt mycket hål i tänderna). Jag trodde föräldrarna bara "parat" sig lika många gånger som mamman fött barn. Jag var övertygad om att en kråka som flög över mig var en örn och skröt om det aslänge. Och att en räv och jag hade haft en hemlig konversation på väg till skolan (var antagligen en katt som stannat o tittat på mig). Och att jag kunde prata med Michael Jackson genom min affischer jag hade på väggen hemma...
Det är jag som är ledarn.
Haha jag har en rolig grejj jag trodde på när jag var liten . Att när dom hade sex i James Bond filmerna trodde jag dom använde kondom, och en kondom var en lösfitta trodde jag haha... Sen trodde jag att alla från andra länder tänkte på svenska, fast de pratade andra språk. Haha det trodde jag med på
Yeah asså
Redaktionen
2005-08-10 23:25
HAHA, jag tyckte att alla skådespelare var asskickliga för att dom kunde ställa sig i EXAKT samma stälning när det blev fel, och sen göra om det. allt tack vare en dålig förklaring av mamma :P
namaste
jag trodde alla pratade som de gör på gamla svartvita filmer. typ ljust och snabbt. sen har jag trott en jävligt dum grej tills bara för ett par år sen.. att det hette vyRkort .. inte vykort.. pinsamt..
jorå. och bilen gå bra?
att olof palme blev mördad i karlstad
Att graffiti inte var olagligt.
what is love, baby dont hurt me,dont hurt me ,no more!
Jag trodde "Min Skola" var en nerlagd Kyrkogård eftersom min lärare var helt kritvitt i ansiktet och såg ut som ett Spöke + att Vaktmästaren såg ut som han i Harry Potter....
yah! uppsala
Jag har "Hjärtan kalsonger" höhö :)
yah! uppsala
Tjaa... jag var helt övertygad om att den dagen jag blev vuxen så skulle jag bli ingen mindre än Lädderlappen (batman) That's some deep shit
jag trodde att all mat smakade olika i alls munnar och att det var därför vissa inte gillade de som jag själv tyckte var jättegott
Real-D P14: hahahahahhahahaha iskallt ;D
Trodde att ninjor inte hade någon rumpa... att allt jag såg var skådespel och 'vanligt' folk såg på mig dygnert runt jag var som huvud person i en serie utan manus dygnetrunt, att det var video filmat över allt och att typ solne när ja va i spanien var upp klistrad och värmen var dålda element ochatt när ja flög dit vart allt fake plan me effekter o sånt..
soundcloud.com/brormusk/sets
jag trodde göran persson var socialdemokrat
Saker som jag fick för mig eller blev ilurad av diverse runt-omkring-folk: Att man dog när man fyllde 20 år. Kände dödsångesten komma krypandes redan som 5-åring. Att jag var den enda levande människan och att alla runt omkring mig bara fanns där som själslösa saker. Att man kunde åka slalomskidor ner för trappen utan några som helst problem. Tre stygn ovanför ena ögonbrynet bevisade motsatsen. Att man blev blind om man inte blinkade ögonen precis hela tiden (dom jobbigaste två dagarna i mitt liv.). Att det fanns "nattkrypare" som sprang runt på hustaken och dödade alla små barn som var ute sent på nätterna. Att mörkhyade människor var mörka för att dom bodde i soligare länder (vilket iofs stämmer...) och förklaring för att min adopterade kusin ifrån Indien var mörk var för att han föddes precis på gränsen mellan Sverige och "utlandet". Att anledningen till att inte hela norge finns med på diverse vägkartor (tänk statoil, okq8 vägkartor) var för att då skulle det vara lättare för Sverige att invadera Norge ifall det blev krig om alla visste hur hela Norge såg ut.
JAG TRUUDDE
Ajde, din smuts, gå med daj
hahaha.. vilken nostalgisk tråd! som liten unge trodde jag stenhårt på att: *barn kunde "sugas" ner i toaletten när man spolade.. därav några jobbiga år med förstoppnigar tittsomtätt.. *att povel rammel var poven (trodde jag tills jag va ca 9) * klassikern med sandlådan o kina *att kanibaler bodde i kanibalien och åkte till sverige för att handla barn. (hjälpte inte direkt att mor sa att kannibaler fans på riktit) *att kondomer va en lös snopp som man på nått vänster satte över snoppen, o att dom var av pärlemo..Ö__ö *att man faktist fick en snigel på ögat om man inte betalade tv-licensen... *att alla barn satte grejjer inannför byxorna o lekte kille.. (bara för att ja gjorde de) så va de med mycke... *att skatt va något alla fick, o att skatten bestog av pengar från gammla sjörövare, som kungen hade inlåst på ett rum. * att ja va "down" med robin hood (räven).. jag var även kär i den kvinnliga hyenan i lejonkungen, och otaliga andra teknade figurer.. haha blev långt men =) peyZ
and THAT you can quote...
jag trodde att folk jag kännde och älskade(typ min mamma eller nån) åkte ner i en fall lucka och kom upp exakt likadan fast robot när jag inte såg på (gick bakom ett hörn eller liknande)
"det går aldrig och går det - ja då går det åt helvetet i alla fall"
ajjja ehh.. va?
Ajde, din smuts, gå med daj
Trodde att Tomten fanns...^^:p
Meep meep
Trodde fan oxå att min potta blev levande på natten å gick runt huset...^^
Meep meep
Toastare
2005-08-27 22:54
Jag trodde inte man visste hur snabbt man körde, dvs. att det inte fanns någon hastighetsmätare i bilen..utan man fick känna efter hur snabbt man körde. Blev ruskigt lättad den dagen min pappa berättade att så inte var fallet.. jag trodde vår familj kände Olof Palme. Minns att jag frågade mamma om vi kände honom och då svarade hon "på något sätta kan man säga att alla känner honom"
Jag skyller allt på Emma!
Jag trodde att jag var den enda människan i världen o resten va robotar
SPARK!
Klicka för låtar
Klicka för beats
Jag trodde att Sverige var det enda "riktiga" landet och att svenska var det enda "riktiga" språket. Jag trodde på tomten och att jag var skitgrym på karate :) Och om vintrarna när jag var riktigt liten troddde jag att jag var kunde spruta eld som en drake. Eftersom det kom rök ur munnen när det blev kallt lixom. Känns rätt logiskt även idag måste jag säga..
if this country is so goddamn free then I can burn your fucking flag where I damn well please