Millie F19 Problembarn?
norrkööping
När jag spelade tv-spel (Sega) så trodde jag att det fanns någon snubbe vars jobb var att spela mot mig så fort jag spelade NHL eller nåt satt han på sin arbetsplats såg att jag hade satt på mitt Sega och började lira mot mig, jag hatade honom. det där trodde jag också.. trodde även också att mina kuddar blev ledsna om jag inte sov på allihopa.. och att mina gosedjur levde och skulle mörda mej om jag inte sa god natt och klappade på alla.. Trodde även att Barbie och Ken levde på riktigt, men då självklart bara på natten! : D
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
Jag trodde att Italienska inte fanns, och tyckte alla var korkade som tyckte att Italienska var ett fint språk. Trodde att man pratade Portugisiska i Italien. Jag trodde det ända tills i 6an..
Twang System fi de werl
Något jag trodde som barn, och allvarligt talat faktiskt trodde fram tills kanske en månad tillbaka var att man fick smaksatt dropp när man låg på sjukan. Typ att dropp var smaksatt vätska med några vanliga maträtter såsom köttbullar och liknande.
Jag & min brorsa satt oh pratade på balkongen här om dagen.. Vi delade rum när vi var mindre, och efter vi hade släckt lampan så hade vi 10 sekunder på oss att ta oss till sängen och gömma oss under täcket, annars skulle dom skjuta på oss.. fråga mej inte om vilka som skulle skjuta, men några var det iaf! haha..
If you smile at me you know I will understand Cause that is something everybody everywhere does In the same language
jag läste en gång en om en pojke som trodde man sket ut barn.
när jag var liten så trodde jag på gud haha man var bra knäpp på den tiden
zombastic fantastic
zomba Nej, säg att du skojar? bästa hitills hahaha
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag var övertygad att jag var skåning och tyckte att de va jättehäftigt, att jag inte va svensk alls, halvt skåning halvt finsk
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Många saker som alla ni andra trodde.. Plus trodde Mormor hette just Mormor och blev asförvirrad när folk sa hennes riktiga namn... "mormor du heter la inte sååå?"
Att tveskärtar kunde krypa upp o lägga ägg i ens öron. (Mina storasystrar var av det grymmare slaget haha.)
Shooo bree
inte jag men ja o min brorsa lurade i våran lillesyrra när vi va på väg till holland att alla som va i holland va tvugna att knarka. kände mig lite dum däremot när hon börja gråta och skrek att hon inte ville dricka knark.. sen trodde jag att alla med samma hudfärg va samma familj och att katter va tjejer och hundar killar. chokladmjölk (o'boy) kom från chokadsjön och att det hette fjölt och inte flöjt. pappa va jultomten åt alla i hela världen och morfars rullstol hade raketer inbyggda, man behövde bara hitta rätta knappen.
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Att när Broder Tuck skriker "mot Sherwood-skogen!!!", trodde jag han, fram tills för kasnke två år sedan, att han skrek "mot, kör mot skogen!"
Adam och Eva
Trodde att det var levande hajar som simmade runt i "hajfen" soppan som liten :D
Miljarder med flugor kan inte ha fel! Ät Bajs!
att alla hundar som gick förbi mig ville äta upp mig.. gick alltid o skrek typ hundar har muun!! hundar har muuuun!:Phaha
trodde att det man kollade på tv var på riktigt.. blev rätt så ledsen när man såg folk dö i tv då..:( hehe
Gubben i månen? :P
Är du go i hela huvvet eller?
innan fotbolls vm-94 så gick det en reklam på tv där en röst frågade "Henke Larsson blire nåt mål i vm?" min då 3-åriga kusin lyckades översätta det till "Tenke Narson blire nåt McDonalds?" haha! när jag va runt 5år så trodde jag att det va min morbrors huvud på alla 1kronorna å inte kungens.
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
ja trodde att när man åkte bil var det världen som snurrade så bilen kom nånstans.. och att världen var svart vit innan efter ja har sett gamla bilder på mina föräldrar ja trodde också att bilar kunde styra av sig själva när min farbror inte höll i ratten en stund..
Jag trodde att min stövel som var fylld med ek-ollon var lite stor som när jag lämnade den men det var den inte! Och så trodde jag på rutchkanor, eller rushellkanor som det egentligen heter!
SHU!
jag va övertygad om att jag va jordens centerpunkt och att alla andra människor, byggnader och världen var byggd för att se hur jag reagerar och betr mig ocg studera mig...haha dumma jävlar blåste de jämt, betede mig inte alls som de trodde, eftersom jag va medveten om de. trodde ochså att alla andra mänisskor inte gjorde något annat än o vänta tills jag va i närheten av de och satte de igång sitt skådespeleri.
B.Boy 4 life
Det verkar som det var en hel del som trott som jag. Jag trodde jag var den enda riktiga människan i ett helt år och att jag var utsedd av någon högre makt att uträtta vissa saker innan årets slut annars skulle jorden gå under (har ingen anning hur jag lyckades inbilla mig själv det) sen då nyår kom och planeten bestod så försvann mina fantasi-aktiga tankar. Jag trodde att alla andra människor bara var tomma skal som skulle antigen hjälpa eller vara i vägen för mina uppdrag.
facebook.com/idiomatisk - fan page
jag trodde att jag blev ett monster som typ dödade och åt upp saker på natten... men att jag glömde bort vad som hade hänt när jag vaknade. jag såg ut ungefär som den där konstiga spindelmannen som har svart dräkt, huggtänder och 2 meter lång tunga...
jalla mohammed<br> abooooo
Rainmaker P18 JÄVLAR!!! jag har tänkt på det du sa asofta från typ så långt bak jag minns, tills jag va typ tolv har jag tänkt ungefär samma sak. Att jag e den enda människan och att alla andra är typ utomjordingar som klär ut sig tilll människor för att spana på mig! Jag trodde jag va ensam i världen om att tänka nåt så dumt. Rainmaker tack för att du va lika dum som mig!
jag trodde att alla musikvideos på mtv va spontant gjorda, dvs att allt bara hände å nån filmade det! ingen träning eller danslärare.. fattade inte hur det blev så. michael jacksson - bad va en typisk sån låt! jag trodde att dom bara stötte ihop i tunnelbanan å började dansa till hans musik =)
(,_____(ò_Ó)____,) this big
miketheman haha fett skön ju:) jag trodde då att allt på tv var på riktigt men visste inte om musiken var det för den var för klurig.. tänkte till då:)
Spoom : Jag trodde Kattguld var värdefullt :P ahahha Jag trodde också på ALLT min storebror sa.. så visar ju på hur blåst ja var som liten.. cuz my brother is a damn lier :P
Jag trodde att om man klappade händerna här hemma när man kollade på tv, så hörde dom det också..
Jag tyckte det var himla konstigt när pappa och jag fiskade krabbor med blåmusslor att man liksom hade dom där blåmusslorna i armarna och benen... Men det hette visst muskler och inte musslor=)
Peace
Ajt! Så här var det: När jag var liten..så trodde jag att om man slår sönder tv-rutan, att man får vara med i filmen som jag just då kollade på ..
I vår kommun finns det en liten tjärn formad som en cirkel ungefär. När jag fick se en Sverigekarta (Norden, Atlas*) för första gången såg jag genast sambandet (i form oså) med Bottenviken. Jag var övertygad om att den lilla tjärnen var Bottenviken alltså, haha..
nahroboy haha lika dum som du var jag nog inte eftersom jag sluta tro det då jag var 6 år och du fram tills du var 12 ;) Fast det verkar vara många här som trott liknanade.
facebook.com/idiomatisk - fan page
När jag var 5 år så började jag nästan grina när mina skosulor knarrade i trappen. Jag trodde jag blivit en knarkare :D
how you fe av a gyal if yu nuh av a phone
att det bodde en hemsk gubbe i bäcken "laban i laboratoriet" det var han som gurglade i vasken efter man diskat. det var min mamma som lura i mig det, jag var livrädd när jag gick förbi bäcken på väg till bussen
http://sajaaaa.blogspot.com
att i kina bodde alla i porslinshus
skulle jorden översvämmas om man skar sönder ögonen på alla människor?
Att skohornet gjorde att alla skor passade mig
o |\_o <------ Guzzar som vill pröva langa PM )) \
att getingar gjorde sirap...eftersom bin gör honung
Redaktionen
2005-07-16 17:18
"När jag var 5 år så började jag nästan grina när mina skosulor knarrade i trappen. Jag trodde jag blivit en knarkare :D" ..."ok"
namaste
Ätt rektorn var en robot som man tryckte in alla skolgrejer i så kunde rektorn veta sen vad man skullle få för betyg
Walk an live, talk and bum a claat ded´
Hmm nånting , jag trodde att häftmassa hette hästmassa , och vindrutetorkare vinklare så min dagsifröken fick fråga min mamma vad det betydde ;) Och attd et bodde en krokodilunder min säng så jag vågade aldrig sätta ner fötterna när det var kväll..
Smilband :P
Saker jag trodde när jag var liten: *Att mina nallar var tvugna att turas om att ligga på min kudde annars blev de arga* *Att det fanns spöken i min tv på natten* *Att man var tvungen att ligga med alla kroppsdelar innanför täcket annars trillade dom av* *Att adopterad var samma sak som kastrerad* *Om man somnade framför tvn skulle spökena i tvn äta upp mig* *Att krokodiler levde i avlopp* *Att chips var gjorda av papper* *Att man inte blundade (Jag stod faktiskt framför en spegel i 1 timme och såg inte mig själv blinka en enda gång) Och jag har bara blivit dummare med åren :D
My heart lives in my vagina.
,,,att tomten bodde i Tomteboda. Så jag skickade ett brev där en St. Maria bräda toppade en 10-i-top lista, addreserade: Till Tomten Tomteboda frimärke på och i brevlådan. Två veckor senare fick jag svar från "Tomten i Tomteboda" och beklagade att han inte kunde ge mig en bräda. Med det brevet fick jag ett paket innehållande Ritblock och 50styck färgpennor. Sjyyyyyyst. God Jul på er alla...hehe
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
jag trodde snus va godis. på parken brukade det alltid toma snusdosor skräpa. ville alltid smaka d, en dag snodde jag pengar av morsan, (jag va 7 år) och köpte d i godisbutiken, han i kassan tyckte väll d va coo att en 7 åring snusar. sen satt jag i gungan på gården och åt, kommer inte ihåg om jag spotta ut d lr va jag gjorde..
Att flugor i Norge flög uppochner =)
haha!!^
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
att det bodde en mördare i källarn hos min granne utan att han visste om det. det trodde jag som barn.
fakie? ok!!
jg trodde att barn i england/usa lärde sig svenska i skolan eftersom vi lärde oss engelska..
vågar du köra på mig igen då fitta?
Jag trodde att när jag sov så kom det ett litet troll och flög iväg med mej till sovlandet bland molnen, för det var endast där man kunde sova på riktigt. Och när trollen ville att man skulle vakan så flög dom ner med mej igen :p
Leker live eller?
trodde att kungen och tjejer inte bajsade.. den ända tjej som bajsade var min mamma =/
ablöö?
att svamp bob fanns på riktigt