-LunAtiC- HAHAHA!!! Nu läste jag ditt inlägg om snigeln på ögat om man inte betalade tv-licensen! Var inte det en public service kampanj som gick på tv förut där dom gjorde så?
if this country is so goddamn free then I can burn your fucking flag where I damn well please
hm, att får stryk innebar att man fick ett strykjärn i rumpan.
Vem fan bjöd henne?
att vandrande pinnar såg ut som träden i dr snuggels och att dom var minns två meter höga
I only date crack-whores.
Jag var övertygad om att glidflygning med en mantel på äkta super mario manér var klart genomförbart. Ett hopp från klätterställningen och ett magplask i sandlådan senare hade jag ändrat min uppfattning.
_scaar_ P15 Nej inte särskilt. Har du någon annan fråga kanske?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Jag trodde att man kunde lita på människor och att det fanns hopp för mänskligheten, ack så naiv man var som barn.
Det är inget fel i att ha roligt så länge man bara skadar andra!
Hypericum P21 Äh. alla vet att de tär på sin 21:års dag man dör och att man gör det för att man har ett chip i hjhärnan precis som i mtv serien.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
Jochman P23 Mtv serien?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hugo P20 jag trodde oxå det där med pissa :P Och när jag var 3-4 år trodde jag att man bara kunde knulla 1 gång och det var när man skulla ha barn, och jag trodde att av ett knull kunde man få 1-10 barn
Hypericum P21 Dead at 21. Mtv serie som handlade om en kille som hade ett chip i sin hjärna som gjorde att han skulle dö på sin 21 års dag. Så gav ahn och nån tjej sig ut på vägarna för att rädda hans liv. sen fylde han 21 och dog i sista avsnittet.
"i worship a god with an elephant head" /King Mob
trodde att atombomber var som rektangulara med "taggar" ut på kortsidorna...
Jochman P23 Det lät ju som en bra serie... :)
Jag trodde det gick att vara snäll mot alla
facebook.com/idiomatisk - fan page
Jag trodde att allt var en stor lögn... Den viktigaste tanken gick ungefär såhär: "Klockan är enligt alla tidskällor jag kan se 14.15, men egentligen är hon nog 03.25, alla bara luras, dag är egentligen natt och tvärtom..." Det var helt klart Truman Show-känsla...
"Om ison och fille är 2pac så är mange (schmidt) lite mer snoop." -verbose- P21
jag trodde att om någon jag kände fanns i min dröm så måste dom ha drömt samma sak...så jag brukade tycka folk var korkade när dom inte fattade vad jag snackade om när jag pratade om mina drömmar!
foot in mouth and head up ass, so what’chu talkin’ bout?
När jag var liten trodde jag på politiker och det som stod i "En Ding Ding värld"
Well, I've got news for you pal, you ain't leadin' but two things: Jack and shit... and Jack just left town.
Bra tråd måste jag bara säga... har inte orkat läsa allt. -__- sorry. får ta mig tid nån gång. När jag var liten stack alltid min bror å hans kompisar iväg å leta ödlor på ett ställe... ganska nära men när jag skulle följa med lura han mig å sa att man var tvungen att ta sig igenom ett träsk med krokodiler, å de trodde ja på för ja våga inte följa med. (stämnings brytare) när jag var var typ 4 år så var det 1 år efter att min mamma dött. då sa jag till mormor att mamma hade sovit färdigt och kunde komma tillbaka. -__-
Up and Atom!
Så nu har ja läst igenom allt ^_^ De vart lite tråkigt med vissa inlägg islutet som inte va seriösa men så är det väl alltid. Det där med att resten av världen är robotar har följt med mig jälvligt länge... kan tom nu få sånna tankar nu förtiden, även om ja e gammal nog att avfärda dem så är det en kul känsla. Att va speciell, den sista människan som finns eller nått. att kolla på tv så man fick fyrkantiga ögon lurade min morfar i mig. :P Senså allt med natten stämmer ju, in med benen innan för täcket fast huvudet va fortfarande skyddat även om de va utanför. Ibland kunde jag tom fantisera ihopp att jag såg saker röra sig i mörkret. typ en gång var ja grymt övertygad att ett öga tittade fram bakom en hylla, att det liksom satt fast i strängar av muskler osv, ja trodde väldigt starkt på monster. Jag hade mardrömmar varje natt i typ 4-5 år, å då skämtar jag inte. vakna alltid skit skrajj å smög in till farsan för å sova, där va man bara lite säker. He, det där med att käka kärnor trodde jag med på... Mycke är saker som äldre lurat i en. fast vissa saker lyckades man ju hitta på själv, typ som med täcket
Up and Atom!
när jag var liten lärde min far mig att skogen var världen, att alla hus som låg runt om skogen bara var tillsatser... jag trodde på han, tyvärr så mycket att jag gav stor del av den mänskliga världen mitt finger... till den besvikelsen jag kände när jag blev visad den andra sidan av skogen... jag älskade troll o mossa, nu hatar jag jobb o betong... fiktion/real
jag kan hela dig , bara du sätter dig ner o blöder med mig 5 timmar....
min pappa brukar berätta en lite halvlustig historia om när jag på dagis försvann med alla kyklingben efter middagen och när dagispersonalen hitta mig var jag mitt uppe i planteringsarbete ute på lekplatsen.. alltså, jag trodde man kunde plantera kyklingben :S
Peace Man FuCk U
Jag trodde sperimier simmade i pisset så jag trodde man skulle kissa orrarna i fittan... jag var fett nojjig för skinheads, och när det var reklam för skinn möbler typ " skin grupper 2000 meter" så trodde jag det var varnings skyltar att det fanns fett med skinheads om man gick 2000 meter till
När jag skulle öppna dörren längst in i källaren, trodde jag att det stod en ninja beredd bakom att hugga ner mig. En återkommande mardröm (som jag fortfarande inte minns som en dröm, utan som verklighet) var att jag låg och sov middag på sängen, och under sängen så låg en Ronald Mcdonald-liknande clown som sen hoppade upp och kvävde mig.
It's only gay if balls are touching
"det fanns fett med skinheads om man gick 2000 meter till" hahaha, priceless.. Hassemannen - grymt fint tänkt =)
It's only gay if balls are touching
Producent
2005-09-05 22:57
Jag och mina vänner trodde bland annat att alla som körde moppe var mördare, och eftersom jag är uppvuxen i en småstad, blev detta tillslut ganska jobbigt för oss då i princip alla i denna stad mellan 15 och 18 hade en moppe :D vi var helt enkelt tvungna att bli av med vår fobi! Jag trodde också att om man hade ett bankomatkort så var det bara att ta ut hur mycket pengar man ville, varpå jag aldrig riktigt förstod varför jag inte kunde få alla leksaker jag ville ha!!
haha gräva grop till kina gjorde vi!! eller försökte men sen hittade vi en gammal jävla husgrund av tegel o massa jävla rör o grejjor. så de sket dig oftast.
Kom igen nu Whoa, kör för fa-aan
Producent
2005-09-06 00:58
Läste om bok om det där med kina, två ungar som grävde så efter 1 meters ljup stötte de i en hand. de blev jätteglada och trodde det var en kines, men det visade sig vara ett lik. Kommer dock inte ihåg vad boken heter..
att om man hoppade då ett plan lr hissen kraschade så skulle man överleva... Sen kan jag dra vad en polare trodde blint på ! Han trodde att dom där svarta paketen han hittade i föräldrarnas sängbordslåda som det stod blackjack på var knark....HAHAH snubben trodde på allvar att hans föräldrar tog nån form av droger:D
jag trodde det bodde en häxa i våran öppna spis och sen vågade jag inte spola på toan för då skulle nåt moster vakna eller nåt tror jag, kommer inte ihåg var som var så farligt. jag trodde att om man tryckte in ögorna på en puma affich av tyg som min kusin hade skulle puman komma ut och börja leva, jag vågade inte trycka, när jag fick mod nog så hindrade min kusin och hans polare mig... kusiner är farliga...... att ace of bace var med i en porrtidning min polarer hittade när vi gick på mellanstadiet
att varningstexten som kommer i början när man ser på vhs, innehöll information om var i filmen som det var läskigt. jag hann aldrig läsa färdigt varningstexten. jag VÅGADE inte ens läsa den.
don't you know there ain't no devil, there's just god when he's drunk
jag trodde att om man kollade på högtalaren till radion så kunde man se vem som sjöng...
“I have all the money in the world but I’d trade it all for a little more.” -Charles Montgomery Burns
jag trodde att min mamma födde min pappa, och sen gjorde dom två mig och mina bröder. och sen så sa min pappa en gång att han och mamma stämde träff med våra grannar ute på parkeringen, och sen så sa dom "klara färdiga gå" och så kutade dom in för att göra barn, bara för att jag och min jämnåriga granne skulle komma samtidigt. han försökte antagligen inte ens lura mig, bara skoja lite, men jag gick på det.
Att om man jobbade som kassörska på till exempel vivo lr konsum så fick man pengarna som man tog emot av kunderna. Vore allt bra lyxigt..
när jag busringde så kom det en röst som sa: -abbonenten kan inte nås för tillfället. Och jag blev dö skraj o la på direkt... jag vaa döö cool... trodde jag hade gjort värsta busrigninen
Get Random!
Hangaround
2006-03-13 21:14
Att man måste gå på dom vita strecken vid ett övergångställe. Dom var ju där för att gå på. Att vid nutida krig så ställde man upp ena landet på en lång rad och det andra på en annan lång rad. Sen typ 10 meter ifrån varandra. Sen stod man bara där och sköt på varandra, det land som hade förlorat alla sina män hade förlorat kriget. och så vidare.
*..emelie..* Hahaha...jag trodde en liknande grej när jag skulle sova. Om jag hade vart på toaletten innan jag skulle sova så blev jag rädd för ljudet av spolningen och var tvungen att springa till sängen och slänga mig i den från flera meters håll annars skulle nåt hända mig
Nä vad roligt, verkligen jättekul!!
Att det var tomtenissar på taken när det småregnade. och att haha alla problem försvann om man drack öl.. HAHA!
Detta är ganska äckligt men det är sant ! När jag var säkert nio år trodde jag att man bara hade pungkulor om man bodde i sverige . För att När ja bodde i Los angeles så får man juh inte springa runt naken som liten på stränderna det är stränggt förbjudet . Så jag hade bara en bild utav hur snoppar såg ut. Bara snnoppe lixom . Sen när man kom till sverige så såg jag att min "pappa" hade en pung och en snopp ! blev djupt förvånad . Så trodde Jag och Nmk när vi gick i tvåan att det fanns en häxa i en svat skog som fanns om man gick in i skogen i fyra timmar . Så en dag gick vi och letade efter den där häxan men hittade den doc aldrig eftersom att Nadia blev rädd och drog mig hem efter den tredje timman . Så trodde jag att Pomfritt hette Komfritt .. =) Och trotoar hette tuttoar =)
att de på andra sidan jorden var uppochner.. så att om de tappade något skulle det åka upp i himlen..
ablöö?
Jag tror fortfarande att det finns monster.. men dom kan inte ta en i ljuset.. jag kan aldrig ha ett ben utanför täcket för då känns det som att något kommer ta det så jag svettas alltid som fan. täcket är den bästa skölden som finns !
" With a bit of luck, his life was ruined forever. Always thinking that just behind some narrow door in all of his favorite bars, men in red woolen shirts are getting incredible kicks from things he'll never know. " - Raoul Duke
Jag trodde att om jag grävde tillräckligt långt ner i sandlådan skulle jag hamna i kina. sen trodde jag att när man spelade tv.spel och möte "datorn" så var det någon person i ett företag som man spelade mot, o valde man lätt nivå så gjorde dem sig med flit . haha man va inte smart. jag trodde mycket konstiga grejjer men det är dem som jag minns bäst... :)
http://marcedwardkhalil.blogspot.com/
att man födde barn ur röven.. 8-)
Lilla Edet | www.tokish.se | Forgotten Souls
Jag hade en största hemmlis... Det var att man kunnde riva toa papperet helt rakt vid linjen, som är gjord för det. Givetvis trodde jag att bara jag visste om att de fanns, tills jag berättade för min far.
Remember Smile //Räkmackan// www.hemoves.com
jag förstod aldrig det där med växel när jag var liten.. tyckte att det var hur orättvist som helst när personen framför i kön fick pengar tillbaka, men inte pappa (förstod ju inte att han betala med jämna pengar..)
kärleken till pengarna är roten till problemen.
shit när jag läste Kepish F0 inlägg fick jag värsta minnet av att jag har flugit. Fast det inte va en dröm utan på riktigt när jag va liten. Fett weird. Har inte tänkt på de sen jag va liten.
JMD, Jag Måste Dansa!
syrran trodde att stad var lika med land.. om vi åkte till Malmö lämnade vi plötsligt Sverige...
pimp-daddy P23 haha visst va det de! fy fan.. media HAR makt.
and THAT you can quote...
Snofsen: Jag har en 25-årig bror som fortfarande anser att han åker utomlands så fort han lämnar Stockholm.
farmor hade ett träd på gården som va ihåligt, å när ja å mina kusiner ksulle dit stoppa hon godis i trädet. sen sa hon att de växte godis där så fick vi plocka ut de, trodde ja på aslänge.. sen trodde ja att ögonkakao var gjord av bruna ögon.
ich kenne nichts das so schön ist wie du
när jag var liten fanns en skylt förut där det egentligen skulle stå rankhus, men någon hade skrapat av lite på a:t, så det stod runkhus. när vi åkte förbi den första gången börja min morsa skratta, så jag fråga henne varför... visste inte vad runka betydde, så hon förklara det som "det är när killar leker med sina snoppar"... jag inbillade mig jätte länge att dom lekte med barbie, och snoppen fick va ett substitut för ken :P
kärleken till pengarna är roten till problemen.