jag trodde att morran(monstret från mumintrollet) kom och tog en när man kissade. Så jag var tvungen att stå och kolla bakom mig hela tiden.. det var läskigt värre ska ni veta.
Rap is like star wars, only the stars die it's no sequels<br><br>
sun god haha verkar som om ,många har svåra men från morran i mumindalen..
I en "riktig" diskussion (kanske ordet dialog funkar bättre här) är dock båda parterna beredda på att ändra sin ståndpunkt.. Att försöka hålla fast vid saker och ting över lag fungerar verkligen inte. - blunt_smoke
har alltid trott att det heter kamel och inte kanel, och att det var gjort utav jusst djuret kamel! Men gick första året hotell och resturang programmet på gymnasiet Så jag fick veta att det hette kanel när jag var 16 !
En klasskompis till mig har alltid trott att killar kan föda barn, hon fick veta sanningen för någon vecka sen, hon trodde även att hon var född 1988 (hon är född 89).
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
min dagmamma satte mig framför filmen djurkyrkogården när jag va 7 år nånting, sen var jag rädd varje natt i flera år frammåt, det kommer jag alldrig glömma.
myspace.com/doctastrain
trodde man föddes ur röven, men då va jag riktigt liten
Japp! jag är en trollkarl!
Min bror trodde att han kunde bli osynlig om han höll för ögonen, haha :)
...
Jag spelade bara kasseterna en gång. jag tyckte synd om dom som sjöng där inne =)
NIRVIK
"trodde man föddes ur röven," trodde jag också! så trodde jag att all skatt betalades med guld och kungakronor i en skattkista. det var ju att betala skatt!
UK
min syster fick frågan: Nämn några världshav Då tänkte hon en lååång stund sedan sa hon: Jag vet inte, men utanför karlstad är det iallafall ett stort hav där det finns hajar. Åhhhh, gulligt! Kanske ni tänker, men hon fyllde 12 i förrgår........
we have no rights | we have no future | no reasons why Just born to die
Jag var helt säker på att man kunde flyga när man blev ändra så varje gång jag stod vid toppen av en trappa ropade jag "Mammaaa!Hur gammal är man när man kan flyga?"
Jag har Looptroop att tacka / de lärde mig betydelsen av att racka / What goes around comes around / så jag stack ut och snodde deras platta
*Jag va en jävel på att leka med naveln tills mamma fick mig o tro att naveln kunde ramla av om man pilla för mycket :) Kreativ jag trodde typ samma sak! fast trodde att man kunde sätta benen i kors o så sväva man i luften :D
Vi hade en rätt stor gård med stor gräsmatta och när jag kollade på en sån där jordglob så trodde jag att Afrika var vår gräsmatta och jag undrade var flaggstången var. Sen när dom visa var vi bodde fick jag aldrig riktigt ihop det vår gräsmatta var ju så stor! Sen trodde jag att Rödaögat bodde i källaren. Jag hade sett en lysknapp som lyste röd och jag var galet rädd att gå ner dit. Det är jag iofs fortfarande.
socissi.wordpress.com
just ja jag trodde att alla som pratade ett annat språk hade det skit jobbigt för dom tänkte ju på svenska och var tvungen att översätta allting dom skulle säga.
socissi.wordpress.com
nar jag var liten trodde jag "klottrare" var nagra sorts monster... for morsan klagade alltid pa att min syster "hangde med dom dar javla klottrarna pa natterna" och mormor brukade peka pa olika saker runt i hennes ort,ragsved, och saga "nu har klottrarna vart framme igen" jag var overtygad om att dom och vampyrer var samma sak
hej.
jag frågade min mamma hur blinkersen på bilen kunde veta var mammas kompis bodde och hitta rätt...
massivt motstånd mot behandlingshem.
jag minns att jag hitta en packe kondomer i badrummet när jag var liten (minns inte hur gammal). Grymt nyfiken på vad det var och öppnade en och veckla ut den, jag forstod nog som vad det var men inte riktigt hur det funka för jag knyckla ihop den och tyckte tillbaka sen i förpackningen...jag tänkte att det märker nog ingen!
socissi.wordpress.com
Min kompis unge funderar skit mycke på det här med skelett. Han brukar fråga om jag har nåt skelett och han får inte riktigt ihop det när hans mamma säger att alla har skelett för korven har ju inget skelett.....hum...
socissi.wordpress.com
friktion P19 Oj sorry svarar lite sent.. nej det är en as lång historia men det är faktiskt sant, satt i fyllecell när jag var 7 år, det glömmer jag verkligen aldrig.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
ni vet när daggmaskar dör så blir dom ju stela och torra. jag brukade ta mammas hudkräm och smörja in dom för då skulle dom ju bli mjuka igen och på så sätt återuppstå.
Vad är det här, någon form av slogan?
jag trodde att TV´n va full med små små människor (dom man såg i rutan) som skulle krypa ut om man slog sönder den. kanske en klassiker?
blipp
kul tråd...... jag trodde att om man stod längst fram på en buss(när den rulla) och hoppa att man skulle hamna längst bak =) ganska cp
::::::snacka skit och jag ollar din mamma!:::::
min syster trodde det bara stod R.I.P på gravar där folk blivit mördade... nu fattar hon bättre..
"it's not england you fairy fart, it's the ukay!" http://starbuck.blogg.se
jag trodde att solen och månen var samma planet.. fatta vilken besvikelse när det sen blev sommar och månen va uppe när solen skulle gå ner.helvete.
satt på dagis och kollade på längdskidåkning, det väl väl os eller nåt. självklart så skulle ju alla länder vara representerade, så min logiska slutsats var ju självklart att de i svarta dräkter var afrika. slutade med att tjugo ungar satt och hejade på afrikas landslag i längstaffetten. trodde även att jag hade en extra farmor och frafar. de bodde på en åker. och att min farbror hette farbror lasse. han var även barnlös, så jag trodde inte att farbröder kunde få barn
http://www.kommandot.se/wp/
jag trodde att norge var en stad i sverige.
Att jag hade en ond apa i garderoben och den va där när ja öppnade dörren också men ingen annan såg den
Bara för att du är paranoid, ska du inte tro att de inte är efter dig
jag trodde att man använde en speciell kamera för att ta göra hockeykort. med tanke på texten etc som är på kortet. det var rätt korkat av mig.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
haha kom på några saker till: i början av 90 talet fanns det en rasistisk organisition som hette VAM. deras logotype var en pil. de var aktiva i min lilla villaförort där de sprayade VAM och en pil på marken. Jag trodde att de var vampyrer eftersom det stod VAM. jag trodde även att de försökte lura en att följa efter pilarna så de kunde ta en. jag hade ingen världsuppfattning, jag trodde liksom bara att det fanns sverige och att afrika var ett land med svältande negrer och att england och amerika var typ samma land för de pratade engelska. ibland trodde jag att folk kunde läsa min tankar. då brukade jag försöka att inte tänka på störda saker. jag insåg inte hur liten och obetydlig man egentligen var. jag trodde liksom att min villaförort var "världen" och mitt rum var "hemma". jag fick för mig att hålla andan när utvecklingstörda gick förbi. jag trodde de kunde smitta en med cerebral parez. det var väldigt sjukt tänkt av mig. jag blev hjärntvättad av TV och film och trodde bla att USA var gott och Sovjet ont, att man kunde sparka ninja sparkar som turtles, att det fanns gremlins på riktigt mm... finns säkert massa mer saker jag inte hade direkt bra koll på.
INGA TJEJER PÅ INTERNET!
Trodde att min bästa kompis var en utmjording som bodde i kullen brevid skolan, att jag kunde förstå djur, efter att man lekt så lade sig leksakerna på plats under natten, och att man kunde dö om man klappade en katt/hund/igelkott och om man drack kaffe fick man svans. Allt är farmors fel! (fast iof så lurar jag i alla barn i närheten samma sak)
Mooving beyond borders of time, Backwads but Forwardsš
Hmm lite pinsamt att skriva det men någon gång måste det väl komma fram , trodde att jag var en vampyr och trodde så hårt på det att jag gick runt och bet folk om dom kom för nära , slutade med upprepade besök hos rektorn och skolsyster som sa att jag inte fick bita mina klasskamrater..
Smilband :P
*att det inte fanns vägar i alperna....bilarna körde över hårda berg...guppade som satan o körde fel o sånt... *att alla föddes med svenska som modersmål o sen fick lära sig sitt språk...spanska italienska osv.... *att det bara va o trycka mer pengar på banken när sverige hade det dåligt ställt... * att det fanns skelett under sängen som tog i mina fötter om dem inte var under täcket hela tiden...det va fan läskigt...
jag trodde vattenreningsverket var "fångarna på fortet" fortet
jag fattade inte hur man skulle kunna mäta folk eftersom man var ju olika lång beroende på var man stod..öh?
�lska.hata inte.bygg.riv ej
Trolltyg *att det bara va o trycka mer pengar på banken när sverige hade det dåligt ställt... Hahahah, jag med!
''I haven't done any drugs or smoked a joint or nothing for a whole week, man.<br>And I feel so good, I want to get high. You know what I mean?''
jag trodde vattenreningsverket var "fångarna på fortet" fortet hahah den var bra jag förstog inte varför engelska in var att man pratar svenska med englskt uttal som typ en dialekt.
jag fattade inte riktigt varför det var så svårt att ta fast tjuvar/brottslingar när det borde vara så lätt (eftersom alla tjuvar hade svart mask för ansiktet och såg allmänt misstänksamma ut med en säck i handen-som björnligan)
Jag trodde att alla hade det bra, iaf ok ställt och att demokratin faktiskt fungerade, allt det har raserats, många som inte har kommit till den insikten än
jag hoppade alltid minst 1 meter innan sängen när man ska sova, för om man står med fötterna precis vid sängen så slets man under sängen av michael jackson (thriller videon) , och sedan slets in i en dörr under sängen som lyste jätte starkt (vitt)!
..the people who truly deface our neighborhoods are the companies that scrawl giant slogans across buildings and buses trying to make us feel inadequate unless we buy their stuff....
Jag lurade min norska barndomsvän att alla svenskar hade grönt blod istället för rött, och kände mig ganska speciell och häftig. Dock började jag tro på det själv efter ett tag. :)
jag trodde att ur sprickorna på asfalten så kom "rödskägg" upp.. o han e läskig han.. MjaOOOo
jag trodde att negrernas bajs var vitt, efterssom vårt va brunt . , =)
- men nog om dig nu.
måste säga att man va rätt korkad när man va mindre :P
- men nog om dig nu.
mer än rädsla, jag trodde att jag skulle förvandlas till en alien och att mamma och pappa skulle kasta ut mej medans jag sov, det hände med mumin i ett mumin avsnitt, därav rädslan!
PAO!
jag trodde "ingen väg vidare" skyltarna inneborde att det komm ett fett stup som man skulle ramla ner för..
Jag trodde att min bror föddes ur en mikrovågsugn som min mamma räddade honom ur.
jag trodde att man kunde komma till det som var på tv:n om man gick in bakom.. tji fick jag.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
jag trodde att alla vita grejjer med hö i på åkrarna var ufoägg.
tss. ..
jag var typ 4-5 år o trodde att gravida kvinnor matade sina bebisar i magen genom att stoppa en banan i naveln. jag svär d e sant.