när jag var liten (4 bast kanske)trodde jag att alla var vita ( typ svennar) så en dag när det kom in en mörk kille på mammas jobb så frågade jag henne " mummy .. doesn't he wash? " :P shiet .. mamma skäms fortfarande vid tanken
"A good dance is when you give a better impression of the music." <br><br>
Jag trodde man blev gravid genom att äta sig tjock.
Jag flyttade från malmö till österlen och var redan ganska lack på folks dialekt... anyway trodde jag sprite var sprit och var väääldigt upprörd över att det serverades på barnkalasen och alla barn drack av det! bättre blev det ju inte att bönderna utalade det sprajt.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
det heter sprajt?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
testie jag trodde ju det var sprit.. som vi ivf i malmö uttalar just sprit!
jag trodde att det började växa vitt hår som på en cocong om man stod still för länge!
PAO!
jag var skit rädd för tomten när farsan klädde ut sig till tomte och knackade på fönstret böjade jag skrika och gråta och springa runt i huset för att gömma mig och eftersom min bror inte var så stor då så fattade han inget så han hakade på mig och började skrika och gråta han med och så kommer jag ihåg att jag tyckte det var coolt att svära så jag gick omkring i och svor helatiden så hos fröknarna var jag direkt ingen poppis :)
visar du din visar jag min
jag trodde afrika var ett land inte en världsdel.
ivanka hahaha ja tvärtemotlandet! :D trodde också det fast i spegeln istället, där världen var spegelvänd.
- Vad händer om ljuset kastas i fyrtiofem graders vinkel mot en vattenyta? - Det släcks.
trodde också det fast i spegeln istället, där världen var spegelvänd Yes, samma här :) O sen var jag rädd att jag skulle bli mobbad för jag visste inte hur man rökte, skulle aldrig ha lärt mig det :(
Fuck me, I am weak
Jag trodde att alla tänkte på svenska men pratade deras språk.
Take care, out there - Annastina
jag trodde man föddes genom rumpan -.-:P
oj glömde.. jag trodde tjejer inte kunde bajsa .. men förstod att dom kunde det när jag gick in på toa efter min syrranär jag var liten
Jo skiten har hållt i sig i över ett helt år utan att ens visa något tecken på att försvinna.
facebook.com/idiomatisk - fan page
trodde jag var den ända människan som kunde tänka med en röst i huvvet...
Oh baby, baby I'll get down on my knees for you!
jag trodde att allt var svartvitt förritiden och att det var en uppfinning som kom senare att det blev färg på världen...
"Vad är det för skillnad på den ekorren och Tottenham? Den ekorren har varit med i Champions League"
Jag hade en låtsas vän jätte länge .. ett spöke va det :P
va
Min bror en gång sa så här till mig Om du rör mina spel så skaru få stryk!!! Så ja spelade resident evil till playstation va väldig skraj och i spelet så dog jag.. Sen öppna brossa dörren och sa d kört för dig ermano(Brossan) om du dör i spelet så dör du exakt likadant när du sover.. Asså ja kunde ba inte sova i typ 2 dygn.. Men när jag väl somna så fick jag jämnt flashback då ja dog i spelet.. D va rätt så hämsk d där:/ Jag dog på början områden då alla hundar skrämmer skiten ur en när dom krossar fönstrerna och hoppar in.. Hatar min brossa:/
jag hade fått för mej att de fanns killar,tjejer & en blandning av dom :P de va när jag gick på dagis
Jag trodde att man slutade andas när man somnade . jag skulle låtsas att jag sov när min mormor kom in och la sig bredvid men OJ va svårt det va att hålla andan :D :D Jag trodde även att dockorna/gosedjuren vaknade och dansade runt när jag sov så jag försökte låtsas sova och hålla mig vaken för att komma på dem . Dessvärre lyckades jag aldrig, dockorna var för klyftiga för mej . . .
Tüffü was here!
Jag trodde att ett sprint-lopp med typ 1 milj. deltagare i mammas mage skulle avgöra vem av alla barn som skulle få komma ut. Och det visade sig ju vara sant, fast inte riktigt på samma sätt. Me jag var iaf. skitstolt och trodde att jag var typ snabbast i världen. Sen trodde jag också att världen var svartvit innan typ 1980. Och jag har fortfarande svårt att fatta att de inte var så. haha. Jag trodde även på de här med att jag var den enda "riktiga" männsiskan och alla andra var typ skådespelare. A lá Trueman show. Jag trodde också att "skatten" som mamma och pappa alltid pratade om när dom skrev räkningar var något som dom fick. Typ en skattkista. Det finns så mycket sjukt man trodde, nästan tråkigt att man växer upp. : P
I stick my dick in your ear - and fuck what you heard
När jag var typ 5år trodde jag att människor kunde flyga för jag hade kollat när dom hoppade fallskärm, Sen så tog jag sats och hoppade ut för trappen och märkte att det inte alls var så.....
Jag trodde att det skulle växa gröna tuggummi-träd ur min mage och upp i munnen om jag svalde tuggummit. Då blev jag glad...för då skulle jag få ännu fler tuggummin. Jag trodde att kvinnor födde barn genom att skita ut dom, lol. Jag trodde så mycket på påskharen att jag såg honom ibland (eller så hade nån stoppat nåt i min mjölk) Jag trodde att alla sedlar var gröna dollars eftersom jag alltid kollade på tecknat. Jag trodde att man alltid på nåt sätt skulle kunna försvinna in i tvn eller i speglar.
Credit crunch crunch baby
Jag trodde alla hundar var hanar och alla katter var honor som parade sig med varandra. Jag trodde att alla indianer var tjejer (fransar, flätor o.s.v.) och alla cowboys var killar och att indiankrigen var någon sorts battle of the sexes. Jag trodde att man blev miljonär om man bara orkade samla tomburkar hela dagarna och att de tanter och farbröder jag såg plocka tomburkar ur papperskorgar snart skulle blir irktigt rika om de bara orkade fortsätta. Jag trodde att när två personer fick barn med varandra blev automatiskt respektive persons släkter släkt med varandra. Jag trodde alltså att min mormor var släkt med min farfar exempelvis. Jag trodde att man alltid åkte skateboard medans man målade graffiti. Att det var något som måste göras "i farten" för att fungera. Jag växte upp som vegetarian och trodde nog att ungefär 90% av alla människor var vegetarianer, medans det fanns ett fåtal riktigt onda människor som åt fisk och kött, men att dom antagligen skulle hamna i fängelse om någon kom på dom. Att polisens uppgift var att gå runt och skjuta ihjäl alla som bröt mot lagen. Att folk bara hamnade i fängelse i nödfall om polisen inte hade en pistol till hands att skjuta ihjäl exempelvis snattaren med. Jag trodde att det skulle bli krig mellan Socialdemokraterna och Moderaterna. Ända tills jag var typ sju år trodde jag det var ett världskrig på gång för att folk blev så arga och oresonliga när dom pratade om politik.
Att mina hockeybilder skulle göra mig rik och förmögen!
Dagisbarn hittat! Återfås mot beskrivning. MVH Personalen på Kristallen
Jag trodde man kunde ta ut hur mycket pegar som helst från en bankomat. Vem som helst alltså. Utan att bli skyldig nånting eller så. Sedan trodde jag att de lärde sig svenska i England, vi lärde oss engelska, och då borde de lärs sig svenska.
jag trodde att alla i andra länder först lärde sej svenska å sen dom andra språken. sen trodde jag oxå att morsan å farsan hade oändligt med pengar,dom tog ju aldrig slut,eller? :o kom ihåg att jag och en kompis skulle lära oss att flyga också,genom att ta sats från gungorna eller vad det var. vi trodde verkligen att det skulle gå.
AayFukYuuuu :@
Barn och barn.. Jag trodde "Visa legitimation vi tar stickprov" innebar att krogar drogtestade folk i entrén med blodprov fram tills jag var 19. :D
trodde att svenska var det dominanta språket, att alla överallt tänkte på svenska men talade ett annat språk
Jag trode att Tomatens topp (där kvisten sitter) när den va av så va d en spindel jag börja gråta och prang till mamma - HAHAHAHAHA Vi hade sånt torn där jag bodde som liten och att dracula bodde i d tornet och att man skulle köra på dom vita strcken på motorvägen i en rad haAHAHAHHAAHHAAHAH
kom just på,, om mangick och bajsa utan att torka rumpan så skulle toastolen suga in dig för du inte "betalat" med papper hahahahahha
Dom som hade cancer var trötta! Cancer - cancado (trött pa spanska) Sen sa jag COTON! för Camoñ dvs. lastbil
Follow the dao, right about....NOW!
Trodde ocksa att Paris var ett eget land
Trodde att när klockan var 12 sa gick det ett stort monster utanför husen som tittade att alla barnen sov, därav kan jag simulera sömn riktigt bra än idag :D..studerade mina syskon och föräldrar ^^
jag trodde kungen var smart..tänkte att det vore givet..men nä
"Efter att ordet spridit sig tog det en halvtimme/tre kvart sen var Crooked och Royce på plats tillsammans med Horse Shoe Gang-snubbarna, Crookeds brorsas gäng, C.O.B.-killarna och övriga kompisar till Crooked. Snubben har hela jävla LA som backar upp honom." - jeppehehe
att näcken fanns i bäcken
ja trodde att man skulle hitta nån att bli kär i när man blev större... så fel ja hade
Tror du mej inte? Fråga min mamma!