|
|
|
|
|
|
|
|
Detta är lite reklam för att finansiera driften av whoa. Om du blir
medlemoch loggar in så slipper du denna reklam.
|
|
|
|
Konsertbesökare
2008-06-11 15:29
|
hatattack...
So there you have it...
|
|
|
LEAVE BLONDINBELLA ALOOONE
Celebrate and emulate aesthetic lumpiness and quixotic idiosyncrasies, wherever they can be found.
|
|
|
Det är ju helt absurt att vissa ser det här som ett skämt. Personliga påhopp av sådan här karaktär är helt enkelt inte ok, och att kasta en glasflaska på någon?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
har du sett vilket skit hon skriver? det är inte mer än rätt.
fantastiskt
|
|
|
Dani-021 P20
Jo, jag har läst hennes blogg och jag håller verkligen inte med ett ord av det. Men eftersom att jag (och många andra med mig) värdesätter friheten att uttrycka sina egna åsikter utan att bli förföljd eller hotat (även om de här åsikterna inte är mina egna) så tycker jag att det här är fel.
Är du emot yttrandefriheten?
"Damfotboll är som V75 med kossor" - Gert Fylking. Jag väntar på din ursäkt till kossorna.
|
|
|
Det inte rätt att kasta flaskor i huvudet på någon oavsett vad de skriver på sin blogg, hon kunde skadat sig för livet? De som tycker annorlunda föraktar jag med hela mitt hjärta.
|
|
|
Isabella är en skön tjej med rätt attityd... Men personliga åsikter ska egentligen inte spela någon roll, det är som "candide" säger, detta är inte okej oavsett vad man tycker om hennes blogg.
"DANI-021": Vet inte om man ska bli arg eller tycka synd om dig, lutar nog åt det sistnämnda. Och du ska vara vuxen? Väx upp...
Robin Rosensvärd Andersson. Karlaplan/Djursholm. 16 år.
|
|
|
tagga ner, jag förutsatte inte att ni skulle ta mitt inlägg så pass seriöst. men, nu när vi ändå är inne på det. jag tycker faktiskt att blondinbella får skylla sig själv - nu när hon hängt ut sig själv som en idiotisk fjortis och faktiskt tjänar pengar på detta, så är det självklart att folk blir arga. jag tex. är skitlack över att en fjortis tjänar miljoner/år på att inte göra någonting, medans jag kan få slita 12timmar på en dag och ändå tjäna mindre än vad hon gör på 30 minuters bloggande om huruvida rosa fluff på sin väska är snyggt eller inte. det är ju helt klart en orättvisa i luften och jag kan ju erkänna att jag avskyr allt jag hört om henne. s'atte.. om jag skulle vara riktigt full och sett blondinbella hade jag också reagerat mot henne. kanske inte kastat en flaska mot henne, men säkerligen fått något utlopp för mina känslor.
fantastiskt
|
|
|
Robii_ P16 klipp dig och skaffa dig ett jobb, få några år till på nacken, och dra inte så förhastade slutsatser. mitt inlägg var inte särskilt seriöst som sagt, och detta pga. min humor.
fantastiskt
|
|
|
men. klart det är fel sånt här leder ju bara till att blondinballe får mer uppmärksamhet
Yeah, well, you know, that's just, like, your opinion, man.
|
|
|
passa dig marvingaye P23. du är emot yttrandefriheten & du är omogen nu. :D
fantastiskt
|
|
|
aldrig hört talas om blondinbella måste kolla upp detta hahah
lifeforms > Polisens uppgift är att försvara den privata äganderätten och hindra arbetskraften från att slå ihjäl varandra på fyllan.
|
|
|
Nu funderar hon på att göra om sin populära blogg. ...och vem säger att våld inte löser något? Skämt å sido så var det väl trist att några packade puckon fick mobbmentalitet. Dock även lika trist att hon pappa Rydberg tar tillfället i akt att göra det till en "jäkla vänsterkommunister"-grej. Jag har aldrig känt att någon ville göra mig illa fysiskt. Jag är arg för att det finns så sjuka människor. En vuxen man som säkert har jobb och familj som vill kasta en glasflaska mot mitt huvud. - Välkommen till din första känsla av vad det innbär att inte vara priviligierad. Med lite tur så kanske du kan identifiera dig lite mer med folk vars största bekymmer inte är när nästa lyxplagg kommer. Dock lär väl inte det hända... 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
|
|
|
här har vi en person som propagerar mot allt vad demokrati och människovärde handlar om. oavsett om det är en skogstokig nynazist eller ett pantat överklassyngel och oavsett vad man tänker om våld så går det ju inte att komma ifrån tanken att har hon satt sig själv i skiten får hon fan skylla sig själv. man ska inte tro att man kan gå omkring och gasta judejävel, böghora eller fattighjon utan att vissa tar till nävarna. rätt eller fel? vem vet. motiverat? ja, enligt åtminstone nån. förvånande? inte det minsta. jag har inte läst hennes blogg och har heller inget intresse av att göra det. däremot så skulle jag vilja hälsa henne välkommen till verkligheten.
http://www.kommandot.se/wp/
|
|
|
HAHHAAHA BÄSTA, HOPPAS HON STÄNGER SKITEN,,,,,,,,, INTE ENS SYND OM HENNE, naw gå till psykologen, stackars henne!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
bperp * "man ska inte tro att man kan gå omkring och gasta judejävel, böghora eller fattighjon utan att vissa tar till nävarna. - När har hon skrikit nåt av ovanstående?
10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
|
|
|
synd om henne. stackars lilla själ. stackars vilsna barn på hopplöshetens strand.
oh no he didn´t!
|
|
|
Jag kunde inte bry mig mindre
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
|
|
|
HAAHAHAH inte mer än rätt moderatkärring!
synda bara att inte flarran träffade:(
|
|
|
"pimpmystrumpa": Är du allvarlig? Herregud... Jaja, det finns ju folk till allt.
Det värsta är ju att hon inte ens är överklass... Vad grundar ni det på egentligen? Inte adlig och inte speciellt rik.
|
|
|
åh hon e så söt ju :(
/ Deedz. www.jewoit.se www.youtube.com/user/JewoitEntertainment http://jewoit.tumblr.com/ & http://www.facebook.com/jewoit
|
|
|
robii_: Det värsta är ju att hon inte ens är överklass... Vad grundar ni det på egentligen? Inte adlig och inte speciellt rik. 1. Tjejen arbetar hos MUF 2. Hon har ett eget företag och hon är 17 år. 3. Hon får pengar när hon gör reklam för vissa kläder/klädesmärken. Minns jag rätt så har hon väl fått någon miljon?
|
|
|
jävla haters.. hatar ni henne för hon får in miljoner eller?
/ Deedz. www.jewoit.se www.youtube.com/user/JewoitEntertainment http://jewoit.tumblr.com/ & http://www.facebook.com/jewoit
|
|
|
dirtyfist P77 Med någon miljon kan man ju köpa åtminstone en halv lägenhet i Stockholm. Att ha ett eget företag kan väl knappast vara ett kriteria för att vara överklass. För då är ju Stuck och Howser överklass vilket alltså måste betyda att... whoa är ett överklassforum? Att ha eget företag är väl då mer ett tecken på att vara driftig. Jag vet om många ickeöverklassmänniskor som röstade på moderaterna, så det är ju heller inget starkt kriterie. Hennes åsikter och sätt att skriva kan jag dock hålla med om tyder på nåt sorts arbetarklasshat. Hon kan ju lätt uppfattas som överklass (huruvida hon verkligen är det eller ej har jag inte en aning om). 3. Hon får pengar när hon gör reklam för vissa kläder/klädesmärken. Whoa drar in pengar för reklam för vissa festivaler. Slutsats?
|
|
|
Men tror itne att någon bryr sig, Bråk kan drabba alla! Inte bara fjortis kändisar!
|
|
|
"candide", kunde inte sagt det bättre själv. Alla skälen han räknar upp är helt ovidkommande saker.
Vad är en miljon att komma med? I detta fallet är det imponerande p.g.a hennes ålder och hur hon har tjänat ihop sina pengar, men själva summan är väl egentligen inte speciellt mycket.
Hon är dessutom uppväxt i Vasastan... Visst, sunkigt är det ju inte men inte direkt något att skryta om heller.
Blondinbella = (främst) nyrik. Överklass = gamla pengar.
|
|
|
dirtyfist skönt skev verklighetsuppfattning du har, Robii_ här är överklassbarn, Blondinbella däremot är en working class hero som kommit upp i smöret på räkmacka och andra pajaser lik dig kan inte hantera det.
Den personen som kastade glasflaska borde åka på storstryk. Jävla kvinnomisshandlande horunge! >:/
|
Producent
2008-06-11 20:51
|
Hennes blogg är bland det roligaste man kan läsa. Måste läsa inlägget om händelsen asap, haha den kommer vara guld...
|
|
|
en flaska? kasta en hel back från toppen av kaknästornet istället (skämt)
http://www.myspace.com/wedidnothavesexualrelationswiththatman
|
|
|
candide - De pengar som Whoa drar in på reklam är hittills inget som gjort att ägarna kan släppa övriga inkomstkällor vad jag vet :) Sen så är kopplingen mellan ägarnas ekonomi och communitiets inriktning inte fullt lika explicit som i ditt antagande. De som handlar på IKEA behöver ju inte vara överklass / nyrika bara för att ägarna är det ;)
I korthet: ditt vederläggande är härmed vederlagt :P
Yun_DI - Att hata henne bara för att hon tjänar pengar skulle bara vara löjligt. Att ogilla henne för prestationen hon utför eller sättet hon får in dem på är en helt annan femma ;)
10-4, over...
|
|
|
Kan ni säga någon medelklassare har råd att handla kläder varje dag?
Och om ni vet knepet, så berätta gärna för mig.
Visst kostar en lägenhet/hus någon miljon, men då brukar man väl oftast låna?
|
|
|
p.s
jag bryr mig inte om henne, var tvungen att svara på hans inlägg.
|
|
|
haha rätt åt den lilla slynan.
du får bakslag som jenna jameson
|
|
|
De pengar som Whoa drar in på reklam är hittills inget som gjort att ägarna kan släppa övriga inkomstkällor vad jag vet :) Och således är eget företagande=överklass ett ickegällande samband. De som handlar på IKEA behöver ju inte vara överklass / nyrika bara för att ägarna är det ;) Jag blev lite upphetsad i min slutledning där. Jag är ganska övertygad om att föraktet mot människor som lyckas i allmänhet endast grundar sig i avundsjuka. Det finns ju massvis med exempel på människor som lyckats utan att göra något för att egentligen förtjäna det. Men kan man hitta något som folk vill ha och som man själv enkelt kan erbjuda så är det väl bara att köra på?
|
|
|
Det är ju knappast så att hon köper dyra kläder... Det kanske kan vara en förklaring.
|
|
|
Edit: Och även om hon nu gjorde det skulle det absolut inte betyda att hon var överklass.
|
|
|
dirtyfist hon får ju massa rabatter och en del grejer skickas till henne, sen att köpa en kjol på HM för 149 kronor är inte så värst dyrt. köp grejer för 200 spänn 30 dagar i månaden så blire 6000 spänn. Bo hemma o slippa hyra med medelinkomsten i sverige på 18k efter skatt så har man pengar så det räcker.
|
|
|
Kan ni säga någon medelklassare har råd att handla kläder varje dag? Jag tror inte att någon medelinkomsttagare kan handla kläder varje dag. Men... låt oss säga att någon annan 17-åring där ute, som jobbar på Statiol kvällar och helger, bor hos sina päron och därför saknar grundläggande utgifter för sitt leverne. Denne person kan ju knappast klassas som överklass men kan nog samtidig shoppa en hel del. Att dela in ungdomar i inkomstklasser känns löjligt eftersom att de oftast inte har några utgifter och därför kan ses som rika hur mycker pengar de än tjänar. Visst kostar en lägenhet/hus någon miljon, men då brukar man väl oftast låna? En lägenhet i Stockholm för en mille är inte jättelätt att trilla över. Och jo, visst lånar man oftast. Men en miljon är fortfarande inte jättemycket pengar.
|
|
|
"Jag är ganska övertygad om att föraktet mot människor som lyckas i allmänhet endast grundar sig i avundsjuka. Det finns ju massvis med exempel på människor som lyckats utan att göra något för att egentligen förtjäna det. Men kan man hitta något som folk vill ha och som man själv enkelt kan erbjuda så är det väl bara att köra på?" Alltså, det är väl ingen som seriöst tycker illa om henne för att hon tjänar pengar. Det jag inte gillar med blondinbella är att hon är en seriöst pantad tjej utan någon som helst verklighetsuppfattning som sprider en osund, ytlig och orealistisk livsstil till småflickor som av någon anledning idoliserar henne. Att hon dessutom sviker deras förtroende ytterligare genom att ta betalt för att rekommendera dyra produkter (istället för att rekommendera dem för att hon faktiskt gillar dem) är ju rentav skamligt. Förövrigt är det väl hennes pappa som mest har gjort företag av bloggen..?
|
|
|
"En lägenhet i Stockholm för en mille är inte jättelätt att trilla över. Och jo, visst lånar man oftast. Men en miljon är fortfarande inte jättemycket pengar." En miljon är mer pengar än de flesta tjänar sammanlagt på tre år, innan skatt, och de flesta betalar lån på i halva deras liv. Hur kan det inte vara mycket pengar?
|
|
|
Omen22
Jo, en miljon är mycket pengar. Men det är inte så fruktansvärt mycket. Som sagt så räcker det knappt till en bostad. Så lyckas man tjäna en miljon så blir man ju inte rik i den betydelsen att man är ekonomiskt oberoende, man kommer helt enkelt bara slippa en del lån.
|
|
|
Dani-021 P20 : Avundsjuk :)?
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"
|
|
|
hänger inte med. vem är detta ser ut som en vanlig finkammad brat:)
besvarar hat med kärlek
|
|
|
candide - En miljon är ganska lugnt, men att som BB-bloggen ha runt fem miljoner i annonsintäkter per år är ganska "hyfsat", oavsett personens ålder.
10-4, over...
|
|
|
– Jag såg flaskan komma farande förbi mitt öra. Jag bröt ihop och började gråta, säger Isabella Löwengrip.
vad är det som säger att den var ämnad för henne egenltigen? jävla diva.
|
|
|
Mabande P31
Att tjäna 5 miljoner per år anser jag är att vara rik i bemärkelsen ekonomiskt oberoende, ja.
|
|
|
Räkna bort omkostnader för serverutrymme och aktiebolaget så kanske det fortfarande är en helt okej summa? :)
10-4, over...
|
|
|
Hon väcker hat hos mig som bara folk som inte kan använda google gör.
Varför vet jag inte... Jag kanske behöver vård som vissa av er verkar tycka...
I asked God for a bike, but I know God doesn’t work that way. So I stole a bike and asked for forgiveness.
|
|
|
mabande jag har inte påstått att hon uttalat alla åsikterna, men överklassmentaliteten med tillhörande slagord som exempelvis fattighjon som verkar genomsyra hela hennes värld likställer jag med vissa uttryck mindre verklighetsanknytna individer såsom nynazister och pantade ignoranta böghatare har en förmåga att häva ur sig. jag gråter inte när jag läser att en grisbula fått spö, jag gråter inte nu. om jag är elak får nån annan svara på, men att inte inse vilka provokationer vissa åsikter uttrycker blir nog ett nyttigt uppvaknande för skribenten i fråga
http://www.kommandot.se/wp/
|