Kan inte säga annat än att både låten och videon fick mina mungipor att höjas en aningen. Grymt sa grisen! De har gjort det igen...
Ålltzen, Växjö, Bremen.
trimmad P19 Jag fick samma svar plus pop-ups blockning. Så tillät pop-ups sen hade jag tydligen uppkoppling snabb nog. Testa de.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Någon som kan skriva vad dom säger i refrängen?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag måste vara blind. hittar varken på ztv eller aftonbladet??
Rhetoric 1. the art of speaking or writing effectively 2. skill in the effective use of speech
aftonbladet Välj Musikvideor i den gula menyn uppe till höger.
My opinions might change, but not the fact that I'm right.
Tyckte om låten riktigt mycket och videon var fräsh! najs najs
shieeeet allvarligt stackars hela jävla 50-cent generationen...haha fyfan va stört Snook, dapz!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
ja tänker inte hata på snook, dom e najs mcs, men dom har keffa beats. sen har dom läppstift.... kompis kom igen. haha .. tänkte oxå på det...
it aint hard doin right, its just hard 2 succeed i wanna live but its hard 2 breathe
gillade verkligen inte det snygg video och dom verkar gilla smink
Gillar du att tippa/oddsa. Då ska du bli medlem på WWW.BETFAIR.COM, marknadens bästa odds. Använd värvaenvänkod 4Q6PXVU6T SÅ FÅR DU ca250KR!!!! (när du placerat några bets)
tycker den är najs, men smurfrösten i reffen kunde dom gott skippat :)
damn, what's wrong with my generation? we was the cream of the crop but it seems we've been robbed that's what happens when you trade in all your dreams for a job
spöket P23 Mamma jag har varit för, snäll och obstinat ingen backup, inget crew.
Orkade inte läsa allt men,, Hiphop eller pop!? det är båda för hiphop är pop.. Om ni inte märkt det.. Tycker deras musik är feet.. Å för fan sluta klassa saker å ting, det finns inga bestämmda normer å regler för sånt här.. UPP TILL VAR Å EN. Hallsdukar;: En sak jag kan hålla med om att de kan ju börja reppa hiphoppen lite. Men det verkar inte vara många som vågar.. Pga sveriges fjollmode.. Ibland känner man sig ju fan som en punkare i feta hiphopkläder..
!
Okay. Fin video. Helt okay låt. Men är det hiphop? Nej. Robbie Williams har haft liknande videos. Helt okay låtar. Är han hiphop? Nej. Förresten, är Emil Brikha hiphop? Nej.
Not all alien reptilians are of a negative spiritual orientation.
tngsten P22 nu hissar vissa hiphop flaggan på halvstång så vi kallar till allsång. vissa dissar men dessa pissar vi på utan o svara, bara genom framgång! hahaha för bra!
Konsertbesökare
2006-02-14 12:37
Hiphop hit o dit, jag bryr mig inte. Låten är glad o go, beatet sitter där det skall, blåset är skitsnyggt, trummorna är raka & fina. Verserna är bra (lite otydliga kanske), refrängen lite för ljus kanske, men det låter bra :-) Jag gillar. Vilken genre det är känns inte så revevant, så länge man gillar musiken.
http://enemtee.tumblr.com - Musik och kultur går hand i hand.
Emelpee P19 Nej.
gruggn både ja o nej
har jag sagt att det inte är hiphop?
diggar snook som fan yo... gött att de vågar köra något eget... och på vilket sätt e ken, fjärde världen och 50 cent mer hip hop? nä, fuck dat shit! höj en hand för ett gladare hip hop sverige :)
http://www.myspace.com/akinonline
Hörde typ första raden sen gick det utför, men diggade den. Kläderna var ju off the hook!
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
gruggn Men nej?
Producent
2006-02-14 15:44
50 cent skapade hiphop långt innan snook kom in med sin äckliga skit. usch va jag ogillar dom. Nu säger jag inte att jag gillar det 50 cent gör nu! Men synd om snook som inte vet vad dom snackar om med tanke på att 50 cent rappade långt innan hiphop va påtänkt i sverige. Jag är långt ifrån stolt.. jag snarare skäms!
Producent
2006-02-14 15:56
Voted bäst inlägg i tråden so far månne? Alltså: Jag tror faktiskt att vi får göra en topplista över de tio dummaste inläggen i den här tråden och publicera dem i en bok
Check yourself and I'm out.
Tror inte Kihlen menar att han rappade innan 50 cent.. Han menar väl att det var innan 50 cent blev så känd som han blivit nu på senare tid..
'shoot the kids at school, all in a bloody pool.. I'll show the teachers too, cause they can't tell me what to do.'
blomsta P34: Jag hade lätt köpt den boken! =)
http://soundcloud.com/relicbeats
hhhmmmpppf bara för att man gör någorlunda klassig och intellektuell hiphop så blir man hackad på. Hade väl varit bra mycket töntigare om snook hade låtsas vara värsta gangstrarna? låten är bra. snook är bra. Alla behöver ABSOLUT inte hålla med men det har blivit någon konstig hata-snook-av-ren-princip-stämning runt om i landet vilket är oerhört töntigt. Snook gör iaf hiphop om än en viss sorts hiphop!
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
Fuck hatare snook is the shit. komemr ta över som adlrig förr
----------------------
Även de som argumenterar för att Snook _är_ hiphop, kan väl knappast påstå att det är intellektuell hiphop. På vilket sätt gör de intellektuell musik?
tngsten P22 snook är inte mr cool. lyssna på deras låtar det är mäkta intellektuellt. btw Wörd upp till : alla vill ju klä sig som fifty cent :D
----------------------
Redaktionschef
2006-02-14 17:05
Intellektuell musik? Hiphop har väl i grund och botten alltid handlat om att förmedla en känsla eller ett budskap. Jag mår så jävla bra av Snooks musik, det räcker för mig. Den här låten var inget undantag, även om den lät bättre på P3-galan... precis som många nämnt så var refrängen inte perfekt denna gång.
Oracle aka HipHop-Oraklet | Whoa-Crew 2000-2013| I januari 2014 lägger vi ned Whoa. Tack för de här åren!
haha är det bara jag som, hör i refrängen. Mamma jag har varit, full. Snälla kom tillbaks. Ingen backup ingen crew.............
fan den här låten är helt galet bra asså!
UTE NU! Osten af - Hiphophjälten (Official HD) http://www.youtube.com/watch?v=UTj-1HJvSSI
Sjukt fet låt! Såhär ska Snook leverera..
Skamvrån Productions www.tinitusochted.se
Riktigt snygg video och väldigt bra låt. Stämmer det att kihlen behärskar väldigt många instrument? Vet inte om jag läst det eller bara knarkat fram det.
sound P16
Snook är snart tillbaka med uppföljaren till "Vi vet inte vart vi ska men vi ska komma dit" från 2004. Första singel är "Snook, svett & tårar", en låt med stor hitpotential och en fruktansvärt bra video. Singeln är för närvarande veckans hitvarning på ZTV och roterar på radio. Släpps i butik den 1:a mars. Kihlen och Daniel Adams-Ray befinner sig i studion och avslutar inspelningen av nya fullängdaren, betitlad ”Är”. Skivan släpps i samarbete med den nybildade skivetiketten Pope och finns i butikerna den 26:e April. I samband med att albumet släpps kommer en ordentlig hemsida upp. från
www.snook.se
Varför tycker många att denna video är bra?, jag tycker den är urusel.
har full förståelse för att folk diggar men detta föll mig verkligen inte i smaken, precis som nästan allt annat jag hört med dom. småtråkig reff å jag hör knappt vad dom säger i verserna. men att påstå att snook inte skulle vara hiphop är väl ändå att ta i lite väl mycket...
"Jag tror att människors andliga matsmältning är så fruktansvärt fördärvad genom vad dom sätter i sig idag genom massmedia." - Ingmar Bergman
Mayyy Jo jag tror också att Khilén behärskar en mängd instrument, det är ju mycket instrument som är med på deras album och kollar man i konvoluten så verkar det som han spelat merparten av dem Jag skulle nog in högsta grad kunna kalla Snook för intellektuell hiphop, inte alla låtar såklart men flera av deras låtar har ett djupare budskap.. Låtsas som det regnar Har du tänkt på din egen begravning? Verklighetsutflykt AB Rasmus Sista vers och även "Såpbubblor" har en allvarlig underton
Den här lär man ju få höra tills man har ont i öronen och vill skjuta DJ:s.
den är fet, men smurfen i refrängen var inte cool. lät bättre på p3-galan tycker jag.
Sopsäck Serenad
Sen när betyder intellektuell att det finns ett "djupare budskap" eller "har en allvarlig underton". Stupid.
Låter som dom försöker vara lite oukast. Är det bara jag eller sitter inte rappen lite dåligt, framförallt i slutet? Fast det är ju en skön refräng, jag hade nog lyssnat på den om jag inte hade tyckt att dom var fånar. Och "intellektuell hiphop" är dom fan inte om det nu ens finns något dylikt. Bara för att man har ett "djupare budskap" är man fan inte intellektuell. Då hade Ken varit intellektuell.
http://soundcloud.com/80scrackpolo
jag diggade den faktsit!
http://www.homage.nu/
varför har dom läppstift ? got damn...
track10 P22> Alla uttrycker sig på olika vis... ex->
Andre 3000
vadå läppstift? var har de läppstift???
(nä du, hiphopkultur går för högkonjunktur)<br> vad är en droppe blod där borta där vår olja läcker?<br>
väldigt bra låt
kaos är ordning, ordning är kaos, jag är kaos.<br> inte målaren tillståndet