va e det me rissne dom lägger ju det ibland ?
the ORGs
Fyfan va dåligt, ni kan inte va seriösa med de ni säger. det är fan inte hiphop! Totalt den sämsta videon jag sett i mitt liv! jaa visst jävla gangster med lila/rosa gay "jacka" med äckligt fult slick hår.. mjaa jävlar va coolt.. allt är så jävla ruttet WORD
Put My Willy Wonka In Your Chocolate Factory! ¯|_(º_o)_|¯ -Whatever
Någon som har den på datan. Brukar köpa plattorna men pallar int vänta till 1 mars för att få tag i singeln!
Fundera ett tag på persiljan. Och medan du gör det står jag här borta och går igenom dina saker
När kommer Snook screwed and chopped?? Hörde att dom skulle signa på SwishAhouse..
är du dum i huvet eller? Snälla jag säger inte att man måste va gangster.. men vafan är de där liksom? snälla.. asså då kan vi lika gärna säga att rosa helikopter är hiphop.. Ja men bra då säger vi så nöt
Släpp attityden och inse att dom emellanåt gör sköna låtar Måste allting vara stereotyp hiphop för att ni ska digga eller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
men vadå stereotyp.. asså lyssna.. äre så äre så?!?!?
hur kommer det sig att alla snook hatare stavar som kråkor?
jag kissa på mig när jag såg videon på tv idag!
Jag är bra - du är dålig.
emelpee 4 president
http://www.myspace.com/akinonline
Albin- Och kollar man på vilken skit-hip-hop som spelas på Ztv annars så är ju Snook bra mycket bättre... Hahahahaha!
dom äajjj enta äkta
----------------------
jävligt dålig låt........ har inget, varken beat, text eller flow! Snook är överskattade.....
Don´t judge a book by it´s cover, cause it´s story is as fucked up as any others.
riktigt bra... men jag kan förstå varför endel blir så fortybannade på att det inte är "riktig hiphop". jo visst fan äre hiphop, något dom inte hört förut bara. och tack gode gud att det äntligen finns något alternativt.
snipp snapp snut
feelix P17 amen
feelix P17 Jag dör - det du skrev var hur kul som helst.
...eller precis samma sak som alla andra skrivet, den här disskusionen leder ingen vart....
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Nån som har texten till denna underbara låt?
soundcloud.com/G-O-R-D-A
Videon va inget speciellt? o snook har aldrig gjort nått bra. Hej svejs snook face!
Det var inte jag, det var han som sprang!
den va tung , palla hata , ba för dom e två söderpojkar me för lite stil lr whateva , fan va många fastnar på hur dom ser ut va dom ska ha på sig , damn dom har tungt flow keff dialekt men skön stil annars , where is the music ?
det är komiskt att se hur alla ställer sig positivt till det här när dom fakiskt påminner mycket om Frondas musik. Och Frondas musik måste man hata, ellerhur?
DIIIF
idiot, finns inga likheter mellan fronda o snook. P16, kanske borde vänta tills du är P18 eller P19 till du yttrar dig för du är uppenbarligen inte redo.
Så nära poprap man kan komma. Nissarna hör hemma uppe i ett träd på Neverland ranch med M.J.
A Profound Hatred of Man
Skell P19 Hahahaha :D i positiv bemärkelse
KB-Raggs Fronda är jävligt dålig medan Snook är jävligt bra. Relativt stor skillnad skulle jag säga.
And they all want to love the cause<br>'Cause they all need to be the cause<br>They all want to fuck the cause
säger bara sveriges svar på outkast
im not sayin im number one...oh im sorry i lied! im number 1,2,3,4 and 5!
snook är överklasshiphop...ett alternativ för dom som inte kan ta till sig "äkta" grejjer...men folk fattar, dom som vet vad hiphop handlar om! hiphop är inte rap! eusefurat och e type rappar! e dom hiphop? NEJ! hiphop är en rörselse som står för nått! snook är partyvänlig musik, som helst avnjusts med ett fint vin..
Fo' sho fo' sho nu börjar det sägas vettiga grejer. Och fint vin har inte jag råd med
snook e fan definotionen av dålig äklig jävla kuk musik jag blir fan ledesen av att folk diggar det så hårt jag e nog dum i huvudet eller nått men den musiken känner inte jag någonstans
yeah i said it!
Det borde vara förbud på att säga att Snook är sveriges mest nyskapande rappare när vi har Hearin Aid. Dom är dessutom funky, det kan man inte säga om Snook
Det blev tydligen tillåtet att digga Snook sedan dom hookade med whoaguden Organism 12.
"Jag har tyvärr en tendens att impulsköpa marsvin". Carin Götblad - länspolismästare för polismyndigheten i Stockholms län
S-oteric P19 Det stämmer. Organism 12 är ett skämt.
DIIIF
visst kul att många tycker att de är bra Men själv tycker jag att de va en riktigt kass låt beatet va okej men texten sög
Love your enemis and hate your friends/ Enemis stay the same friends all ways change/
Fettt jävla keffa dem är, detär inte hiphop...
Älska snook :D
Jag och mitt ex pratade om svensk hiphop häromdan och jag tog upp den nya Snook videon som spelas på ztv och det här hade hon att säga: "jag vet inte om man kan kalla det där för hiphop" Jag tycker att Snook kan deras sin grej men om den kommande skiva kommer att låta som första singeln så skulle jag inte heller kategorisera skiten som hiphop. Det är poppig rap och det låter lika falskt som Justin timberlakes poppiga rnb.
ich lebe fur hiphop
Nä, äkta hiphop är det INTE! Jag tycker inte om att de försöker vara "nyskapande". Det vill jag inte att hiphop ska bli. Rap handlar faktiskt om att låta grym, snacka om feta grejjer som; cash, hoes, bling, clubs, gats och allt annat som faller in under fliken GHETTO-ÖVERLEVNAD . Snook! Faktum kvarstår. Hiphop är inte musik, det är en livsstil!
"...and time is lost like tears in the rain"<br>- Roy Batty (Model: Nexus VI)
:D shit va mycket shit det är här. kan inte någon säga nått vettigt i detta forum?
Shit vad mycket inskränkt folk här. Ni får gärna sitta och onanera till "äkta" Ken-texter, men inse iaf att definitionen på hiphop inte är vad ni tycker låter bra.
Här är polisen som mitt i gatan står, niger och säger att nu är det vår
grimen P23 wörd Här har vi en klassisk "yo äkta yää"-standard motsvar när dert här diskuteras: Shit vad mycket inskränkt folk här. Ni får gärna sitta och onanera till "äkta" Ken-texter, men inse iaf att definitionen på hiphop inte är vad ni tycker låter bra. Varför blir ni sura om man säger att det inte är hiphop, minst lika illa för att bli sur för att det klassas som hiphop... Hänvisar till mina tidigare inlägg för folk som inte vill lägga ner snacket
This is for all of those super-scientifical, uh, 'geniuses' turned underground , who think hip-hop is dead, but can't get their f***in style outta '94 - point to us like we're not hip-hop..." Sagt av Aesop rock lr Snook?
sagt av el-p
"Out with the old and in with the new shit!" // Jay Dee
"If I had my way with all these copycats and actors / They would all be caput like Tupac spelled backwards"
bara för att nån kommer med nåt nytt behöver det itne automatiskt vara bra
This is for all of those super-scientifical, uh, 'geniuses' turned underground , who think hip-hop is dead, but can't get their f***in style outta '94 - point to us like we're not hip-hop..." Sagt av Aesop rock lr Snook? fatta att man måste inte hylla all musik bara för att den är nyskapande för att citera Guru; "what we do, we update our formulas, we have ceartain formulas, but we update them whit the times and everything, you know the rhymestyle is elevated, the style of beats is elevated, but it´s still guru & premier" HELL YEAH
kalla mej popfjolla då, men jag tycker det är bra...
snipp snapp snut
Emelpee P20 amen
Jag fattar verkligen inte hur man kan tycka låten är bra, jag kanske inte gillar den eftersom jag mest bara lyssnar på hiphop men smaken är ju som baken..
How can hip-hop be dead when wu-tang is forever?