Haha, en kompis till mig ringde nyss. Han lät chockad och hade svårt att få fram några ord. Sen säger han bara "Jag har lyssnat på skivan nu. Shit. Jag måste gå ut och ta en cigg." Och den snubben är ett gammalt Eminem-fan, så alla ni som inte har lyssnat på plattan än - ni kommer inte bli besvikna.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Ni kanske märkte att jag sågade Dr.Dre lite. Få inte för er att jag e HATER. NEJ ABOSLUT INTE!!!! tvärtom jag gillar Dre's grejer som fan (helst äldre grejer). Men jag gillar inte sättet som många dick ridar honom IDAG. När han inte gjort nått bra egentligen sedan The Game's The Documentary. Efter The Documentary tappade han kvalité enligt mitt tycke. Men folk tycker olika så är det med den saken. Nja, han har gjort ett par fina grejer som dyker upp då och då.
Bishop Lamont - Grow Up
Snoop Dogg - Imagine
Trick Trick hold on
Sen ibland händer det att eminem inte får lika bra beats som andra artister har jag märkt. Sen måste du tänka att de senaste 3 åren har han legat lågt lite
Shuu
Mexiflexi, hahaha skön snubbe. :D
Haha, en kompis till mig ringde nyss. Han lät chockad och hade svårt att få fram några ord. Sen säger han bara "Jag har lyssnat på skivan nu. Shit. Jag måste gå ut och ta en cigg." Och den snubben är ett gammalt Eminem-fan, så alla ni som inte har lyssnat på plattan än - ni kommer inte bli besvikna. HAHAHA! xD klockrent ^^ fan, tror inte ja kan hålla mig asså! :P
http://blog.whoa.nu/2011/08/18/anxious-feat-dizzy-enough www.youtube.com/user/DizzyEntertainment89
Tycker folk är lite orättvisa mot Dre. Jag tycker beatsen är on point förutom kanske en eller två låtar. Premier släpper också ut halvdåliga beats då och då men jag ser inte folk gnälla på honom.
your heart pump project kool-aid
Fan va många feta beats och låtar!! Blir lätt ett köp!!
Den här skivan är sinnes! Seriöst, jag har inte köpt en skiva på över 6 år, men denna kommer lätt införskaffas.
Producent
2009-05-09 00:20
Rash_ P21 Kan hålla med om att Imagine låten var helt ok. Men det var ändå inget som stack ut riktigt så att säga. Du förstår mig om du jämför den med exempelvis The Next Episode. Men alla tycker och tänker olika. =)
http://open.spotify.com/artist/6UyJzZ4EGKjxIif3OKICxR
Mycket, mycket grym skiva. All annan hiphop känns sjukt ointressant för tillfället
http://www.rocbattle.com/JakkDaVinci
tankar ner det nu, men kommer nog köpa skivan ändå, fast inte direkt när den kommer ut :)
Har lyssnat på albumet nu.. Det är grymt efter 1 lyssningen.. Frågan jag ställer mig är varför släppte/släpper han ut dom sämsta låtarna först?
Highfive anyone, anyone?
Tycker inte alls det var bra, vissa låtar va helt okej. Men nej thumbs down. Återgår till att lyssna på U-N-I för natten.
Iam Not My Hair,Iam Not This Skin,Iam The Soul That Lives Within'
Det finns bara en sak jag kan säga efter att jag hört större delen av albumet: Välkommen tillbaka!
jag brukar bara skumma igen skivor sådär... första gången.. den här gången va jag fan tvungen att lyssna på hela låtar... har hittills lyssnat på 2 låtar... nu jävlar e han tillbaka...
Det är helt sjukt vad Em är överskattad ändå.. ALLA pratar om honom, frågar jag någon som inte lyssnar på Hip Hop annars så svarar dom alltid "men jag lyssnar på eminem ibland".. Men, I love dude, no hating..
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
har lyssnat på skivan nu och måste tyvärr säga att jag inte vet vad ni ser i denna skiva. Okej Underground och insane är fet, men resten känns ju som samma skit han släppt de senaste åren. Konstig dialekt, skeva och oseriösa flows osv. Verkar verkligen som folk över hypar skivan ordentligt men vad kan man vänta sig när Eminem släpper ett album
Förresten så är Dr Dre för jävla bra alltså.
Still down to pull a homicide just strap up and ride, stick a needle in my eye if I ain't ready to mob
äh, han har släppt ett par okej låtar sen slim shady lp, som e off the hook rakt igenom, och marshall mathers hade väl ett par dängor också! resten har ja inte gillat alls knappt, endel med d12 har väl gått att lyssna på iofs, men annars har d inte vart nå för mig. här gillar ja deja vu, crack a bottle funkar väl för att dre's röst lyfter beatet nå sjukt och underground/ken kaniff, mest för att d låter som "riktiga" eminem, trist bara med en så tråkig hook/reff! gillas mer än förra albumet som ja faktiskt slängde nu när ja flytta men man kanske inte ska jämföra brain damage, role model och bad meets evil med insane, we made you och underground, bound to fail!
norman bates behemot bubba fett alfred bello arthur's detour azazello
Hur nice som helst.
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Asså spex.. hur tänker du när du kallar refrängen på Underground för "tråkig"? Hahaha..
Tror många kollar på detta med varje låt för sig, vilket blir lite fel när hela skivan är gjord som en resa genom hela hans drogberoende och det han gått igenom, och Underground är slutgiltiga avstampet på att Slim Shady är tillbaka igen. Därför tror jag också att Relapse 2 kommer gå i Slim Shady stil.
jag är inte besviken iaf
Refrängen på Underground är sjukt bra! Det som visar att denna skiva är riktigt bra är att en person kan säga att hello inte är sådär jättebra, medan en annan säger att den är ruskigt bra. En person säger Bagpipes in Bagdad är dålig medan en annan säger att den är galet bra.
Haha, vad keffa ni är som säger att Eminem är överskattat och grejer. Sätt på skivan, sätt på er ett par hörlurar och stäng ögonen och VERKLIGEN LYSSNA på texterna. Om ni inte inser hur sjuka rim och bra flyt han är ni riktigt jävla efterblivna. Visst skivan är inte musikaliskt världens bästa skiva, men lyssnar man på lyriken så finns ABSOLUT INGEN som kan konkurera med Eminem när han är på den här nivån. GLÖM. Efter tredje lyssningen insåg jag att detta faktiskt är den bästa skivan på år...
PrinsMio P23: där sa du det! straight ööp
Seriöst, han är ju helt sjuk... Tredje versen på bagpipes, när han rimmar om tvillingarna. Helt sinnesjukt tight han lägger rimmen där. Bara grymma multies rakt igenom. Inledningen på medicineball är också helt tokigt galet tighta rim. Önskar det fanns lyrics ute så var det bara skriva upp dem, men dem är sjuka... Märks att han är tillbaka och verkligen tycker det är kul. Han har lagt ner tid och gjort det bra. Någonting han garanterat inte gjorde på Encore..
Kommer garanterat köpa, bara av den anledningen att han verkligen gjort nånting för alla som älskade hans första skivor... Bör uppskattas.
Får fan gåshud av Underground typ. Speciellt dom två sista raderna i andra versen: "Fucking lesbian, shouldn't had her legs in the way now she's pregnant again, missing both legs and beggin to stay"
Tycker bästa låtarna på skivan är Bagpipes, Hello, stay wide awake och bästa låten är same song and dance..
Hur kan du INTE sätta Beautiful som topp 3?! God damn mannen.. :D Den och Underground är bäst på albumet typ. Fast de du nämnde är med feta.
shady är tillbaka, kort och gott
Ason Unique RIP
Två låtar som är bra.. Två låtar... Förväntade mycket mer än det här alltså. Fail från Em Insane Beautiful ... Som går att lyssna på
"One good think about music, when it hits you.. You feel no pain..So hit me with music... Hit me with music now!"
Eminem är en suverän Lyricist och flow spottare . Man han känns som en robot nuförtiden, helt tom och plastig på bilder och video. Vart har känslan och humorn tagit vägen? Varför inga sammhällskritiska låtar? Var är Eminems lekfullhet? Eller har skivbolags bossarna hjärtvättat honom? skulle tro det sistnämnda. Tragiskt... fanns några schyssta trax men annars vette fan.
Crime Pays, ask the Rothschilds!
whats wrong with the dude?
Crime Pays, ask the Rothschilds!
Hahah har sett den där bilden förut..Dom har photoshoppat nåt skumt me hans ögon hhaha
Skön skiva som fan. När kommer Relapse 2? :D
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Relapse 2 ska, om dom inte börjar krångla, släppas till hösten. September har jag hört.
"If I had a heart, it might be breaking right now" - Dexter Morgan
Dirty-Dave P26: Kolla 3 am videon, där är han ju skön.. Och humorn ser du ju som fan av i we made you videon ("say hello to my little friend" garvade som fan när jag såg det första gången) Jepphe: Den är inte topp 3, bara för att det är en skön refräng så behvöer den inte vara bästa låten. De andra låtarna är tyngre på så många andra sättt. GhostfacekillaH: haha, du är en sån snubbe som "bara måste" gå emot strömmen för att det får dig att känna dig tuffa, va? Bra jobbat..
PrinsMio P23 Alla har olika smak dude, om inte ghostface gillar det så är det väl ingen big deal..
Nä, man måste tycka att allt Eminem släpper är det bästa som hänt på 20 år. Förutom Encore då, men den är ändå dubbelt så bra som andra rappares album bara att den inte når upp till Eminems standard på 10/5 utan får endast 9/5.
people have hated me, people do hate me, and people will hate me!
Insane, Deja Vu, Beautiful och Underground är bäst!
Do you fools listen to music or do you just skim through it?
Ken kaniff skiten efter underground, var det bara jag som dog av garv? You're a COCKBOI!!!
Beautiful och underground var mina favoriter
Olika smak? Det roliga är att det inte ens handlar om smak för att erkänna hur galet lyriskt komplett han är, men visst... om DU säger det så.
PrinsMio, "Jepphe: Den är inte topp 3, bara för att det är en skön refräng så behvöer den inte vara bästa låten. De andra låtarna är tyngre på så många andra sättt." Bara för att refrängen är skön? Hahaha, testa lyssna på texten och beatet istället..
Hehe, det är ju en sån typisk låt som ALLA kommer tycka är den bästa låten på skivan efter första lyssningen, men det där en smaksak kanske. Jag tycker nog same song and dance är bästa låten på skivan, men sjävklart är beautiful en tokskön låt..
Sjuuuukt bra :D beutiful är fan bäst ;) bästa släppet hittils 09!
Maajidee!
PrinsMio P23 Nu snackar vi ju inte om hur "lyrisk komplett" han är utan om vad som låter bra i hans öron..
egentligen ska man ju kunna erkänna om en skiva är bra även om man inte gillar den.