Det finns väldigt mycket saker som jag utesluter att nämna i våran diss till BFV i ren respekt till er.. och jag hoppas även att ni visar samma respekt tillbaka och inte drar gränserna för långt...
http://www.myspace.com/akinonline
Beef är beef, battle är battle och aldrig mötas de två. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Guttersnipers knallar rakt igenom detta utan ett skrubbsår... mark my words
mama said knock you out
för de första så kommer guttersnipers få grymma problem mot All-Star för de andra så är Crotalus här för att ta över =)
Everythin' needs an opossit like birth vs. death, love vs. hate me vs... your not wourth mentionin' ///C-Dogg's the name
jag blev mycket besviken på deltagandet.
http://www.youtube.com/meeyeer/
det märks att Mabande inte kan så mycket om rap musik
Akin_O-Y P19 tänkte du dissa att fonky medverkar/medverkade i Rostade Bävrar? hihi
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
eyooo kan någon länka CCK o Guttersnipers Kvalbidrag ? PeAce!!!
förbaskad - Beklagar att ditt crew inte gick vidare, men som sagt: flowet är för staccatoaktigt vilket i kombination med ett delviery som inte är så övertygande gör att ni blev slagna av crews som i genomsnitt var bättre. Om ni fick tre treor så kan ni blivit slagna av folk som fick en femma, en två och en trea. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
tjo kan ngen lägga upp alla bidrag igen? peace
Är det så svårt att kolla tredje inlägget i tråden? Länkarna funkar. 10-4, over...
sen så funkar 1, 2, 3, 4, 5 dom länkarna också :D omg.... det är bara att ladda pöks :P
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Vafan, Grodan Bull skulle gått vidare:O Ville höra mer av brutteh, inte ofta men gör det nuförtiden!
A.P.A Clicken i ditt ansikte!
Bröderna Från Väster vs. Justincase
Family Crew vs. STFU
Guttersnipers vs. All Star
CCK vs. Heman Hustlers
CCK vinner om dom gör det bättre än deras kvalbidrag!
Hej hej hej hemskt mycket hej
word på alexxio ! ;D
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
lillkillen i DFF var ju galen =D!
Om Michael ville komma med så valde han fel crew, du hade kunnat tillhöra det vinnande crewt annars.
Lookin at you through the glass..
guttersnipers la kasst på kvalbidraget, flyt o allting fanns men inga rader som sticker ut, vill se såna rader av storhets hör aldrig såna rader av honom typ..
cck, bröderna från väst, stfu o guttersnipers (överskattade) går vidare
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
jag tycker StyrUnn skulle kvalat!!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Mabande, dissa en av domarna varför skulle det vara pinsamt? Skulle det vara lika pinsamt om personen i fråga inte satt som domare? Folk ändrar inte inställning till personer bara för dom får leka domare. Vi i Grodan bull har därimot inget imot Ice, vi ville väcka folk, och se-på-fan vi lyckades!
Volym Entertainment <br>
5. LL crew Michael, John, Fexy och HenkaBedömning : Ett av de bidragen som var riktigt nära att klara kvalet, men killen efter andra refrängen har tyvärr lite sämre flow än de övriga. Beatbytet och deliveryt där var ganska schysst. Snyggt intro :)men killen efter andra refrängen har tyvärr lite sämre flow än de övriga... Så det var därför vi inte kom med eller?
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
styrunns intro hahaha :D
Konse''
styrrunn är ju bäst verka de som asså på rikt
fan va nice:D synn att kaggen inte va me menmen dt kommer välXd
Det blir nog bra det här,, när vi vinner ALL-STAR!
Proton - Visst är det löjligt att dissa en domare. Det brukar oftast klassas som "lite för kaxigt för sitt eget bästa", ungefär som att mucka med op:en i en chatt, eller börja peta dörrvakten i bröstet ;) Ophone - Rent krasst så: ja. Dock så var det på håret och riktigt svårbedömt, så spöa honom inte så mycket : / 10-4, over...
okey mabande.. såg bara att All-Star fick sämre kritik men gick vidare.. aja.. bara en tävling! lycka till alla! go Akin!
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
jävla skönt beat andra killen i DFF körde på =) vilket e de
Konse''
palla flytta deadlinen till sista :S, fan för att 1 lag behöver mer tid? Guttersnipers har inte mer chans för det ;)ALL-STARS
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Jag som verkligen itne har ett piss med tävlingen att göra håller utan tvekan på Guttersnipers lätt dom som hade skönast kvalbidrag. Känner ingen av dom . Men om ni lyssnar på kvalen så märker ni vilka som vill vinna och vilka som bara flyter med i tävligen för sitt kändiskap ! Tummarna för Guttersnipers !
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
"vilka som bara flyter med i tävligen för sitt kändiskap" betyder vad? Den enda som jag var orolig skulle påverka min bedömning p.g.a. gamla meriter var blizzak, eftersom jag fortfarande lyssnar på Purple Orphans-låtarna lite då och då, men att Guttersnipers gick vidare har ju redan fått godkänt av dig (och de flesta andra), så jag undrar lite hur du menar med att folk gick vidare p.g.a. "kändisskap". 10-4, over...
Aah dom i CCK e ju "kända" och sköna och det vet väl alla men deras kvalbidrag va inte ett dugg bra :/ .
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
Joo, det är inte många bra med i år, inte dubla-a, inte nickokick, inte ri-fa, inte ismen :(
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Det hade ju samtidigt blivit tråkigt om det jämt var samma gamla skara som var med år efter år? då hade det ju inte kommit några nya ansikten på whoa överhuvudtaget...
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
hmm.. vart har jag hört mg innan? i dubblas mixtape kanske? eller är ja uta o cyklar?
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
jew-boy P18 Toppen kör vers 3 och jag vers 4 :P haha
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
"Tror du är smart eller, eller vad? - Kan döda dig med tankarna som Darth Wader" hahahaha det rimmet sög åsnekuk Jag kanske inte flöt bäst, men någ fan hade jag dem 6 bästa rimmen i kvalet på vårat bidrag Serotinbrist aja, Peace!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
altså, systemfel - kan hålla med om att de va högre standard förr. men seriöst? c'mon, varför ska alltid samma ansikten vara med och man vet jämt vilka som vinner, dock är guttersnipers farliga nu också. men, tror nog att mkt som får dig att tycka att standarden va mkt högre förr, var för att dom som va med förr var bara "whoa-kändisar ". jag tycker det är skönt att så många andra vågar kliva fram & göra en liten förändring, finns många i detta crewbattle som är duktiga & har potential! jag föredrar heldre kanske lite sämre crew's & det bli en jämn tävling istället för att alla "whoakändisar" trycker ihop sig i samma crew, så dom kan vara säker på att gå långt! mera fegt än sportsligt enligt mig!. Yes.
Mycket möjligt, sa bara att jag förmodligen lägger dem fetaste rimmen i tävlingen, och inget annat. Sönderslagen/öppningsraden/köksredskapen/fönsteglaset/ röstningsdagen/tröstpris av dig. :)
Så jävla skönt att ni underskatt Family crew sen när dom droppa denna låt så kmr ni tappa hakan! tycker det är bara pinsamt av S.T.F.U att säga att dom kmr vinna över dom osv när inte ens låten ha kommit? Jag längtar som fan till låtarna kmr ut för då ska vi får se vem som skrattar sist :) p'z jag e inte med om ni tror det ;)
Nämen tjena
detta kmr att bli mycket roligt tror jag :D tror det också kmr att bli jämt mellan vi och s.t.f.u nog för att vårat kval inte var så värst bra.. och det tror jag inte nån som är med i family tycker.. och jag vill ju inte säga att s.t.f.u är dåliga.. men nä vi får vänta och se :P Pz lycka till :P
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Varför är Guttersnipers så självklara? dom säger i låtarna "ska plocka varenda rappare", "Vi käkar varenda rappare på micken" "vi rensar p12 ungar" osv. men ändå kräver dom längre betänketid, ska inte ett par sånna erfarna snubbar kunna slänga ihop en text på 10 minuter och krossa allihop? . . . överskattat!
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
_Adrenalin P16 -
WORD.
Spitbull - självklart! vissa är ju riktigt duktiga, men nu syftar jag på vissa.. som är i samma nivå som andra fast har ridit fram igenom andra som är duktiga, dvs. whoa-kändis. u feel me?
tycker det är en jävla massa gnäll om allt.. kan inte alla bara hålla sig lite o lyssna på låtarna och SEN bestämma vilka som är bra/dåliga. det är ju långt ifrån samma sak att dissa ngn (ronderna) eller att göra en skrytraplåt (kvalen) sen att det är sämre klass nu än förut är bara bullshit, det är bara whoafolket som blir petigare och petigare med åren.. och dehär med whoafame, det kan man få genom att göra EN bra låt sen lyssnar alla på det man gör o propsar som fan varesig det är bra eller apkasst.. ha det
cHEBBAN P18 Ta det lungt nu grabben! jag vill inte påstå att ni är dåliga det vill nog inget i mitt crew påstå! respekterar ber som ett lag och ingen tror något om att vi ska vinna osv! misstolka inte vår kaxighet! det handlar om som jag sa innan att var tänd/lite taggad! annars blir ju allt lamt och tråkigt! men eyy Lycka till och må bästa lag vinna! Från hjärtat punkt slut!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
word på elegant :P vi ses i rond1
chasse dyker upp som döda fiskar
hoppas man blir frisk till rond1!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Detta blir nog roligt detta. ser fram emot alla bidrag. Dealinen ligger dock jääääävligt långt borta... varför får vi så lång tid på oss? puss