Chasse du vet att iprenmannen inte finns va`?
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Kaggen P18 WOOORD ! varför så långt bort ? vi är klara, typ.. men kaggen.. mfs som klagade så den blev längre.
det ska va långt kvar, så jag hinner va med! höhö
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Det var ett jävla tjat om mig här inne, jeez. Hoppas ni blir fulfilled av att spekulera om mig. Vilka är All-Stars? Jag förstår ingenting...
mabande : Du skulle inte ha ändrat deadlinen 1 vecka :O skulle räckt med kanske till söndag så dom har en helg på sig att finslipa. Dåligt dåligt det där.ALL-STARS tar detta
www.myspace.com/danielbylund
Mabande , man skall vara kaxig i dessa tävlingar.
Volym Entertainment <br>
Allstars kommer få så mycket däng. CCK, BFV, STFU går också vidare :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Justincase vs. All-Star i final inte lika roligt i år som förra. Ganska förutsägbart. Dock lite dåligt av kriss o köra med en sån sönderplayad rad som "satsa på dig själv, runka i motvind"..fan t.om jag har dragit den back in the days =)
Ingen är Perfekt ...Jag är ingen!!
SORRY ! menade Guttersnipers vs. All star =) så tror jag.
estet å chasse :D suprice jag är påskharen :D så nu vet ni att den finns :D och min vän jens är tandfen :D sen så håller jag också med elegant där uppe! pz
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Foerplay Du är ute & cyklar.. känns som det är en minimal chans att dom möts i finalen med tanke på att dom möter varandra i rond1.
Har inte så bra koll =) Läste inte översta, sorry. Tankade bara musiken. jaha. då blir det inte lika roligt. Ska vi säga CCK vs. Guttersnipers då istället, låter det bättre ? hehe
jag tror CCK VS Justincase i finalen.
www.myspace.com/friphmusic
Ahh medmera är killen med självförtroendet .
www.myspace.com/danielbylund
Kan inte alla bara sluta snacka så JÄVLA MYCKET SKIT så får vi väll se hur det går? / All-star
hahahaha, så galet att B-raz blivit hästlängder bättre än Fonky sen senast man hörde ! :) big up till killen. Förövrigt tycker jag att Kalle Snopp gänget borde gått vidare, men klart domarna blir ledsna när dom blir dissade :'(
http://www.lospalindromas.com
Är bara jag som tkr att många av bidragen tjstar om kaggen? avensjuka?
Ey yo biatch!
Noice - Skärp till dig. Proton - Jupp, men att dissa domarna är inte kaxigt, utan dumdristigt. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
MedMera P19 ; Illa asså , faaaan va ja ska hååna dig om vi nu går vidare.. Men lycka till alla lag.. // All-star
http://www.myspace.com/aiinac
tror all-star tar hem detta..
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Moderator
2007-03-22 14:27
xiNek De så det går när man tränar upp honom för varje dag som går :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
CCK aboooow !!!!! YEAH YEAH YEAH... Fan vad taggad jag är! hahaha
Hoppas lite på Fonky Rmk och b-raz .. Mest för att b-raz är så jävla skön , haha .. bästa outrot på deras kvalbidrag ..Guttersnipers är dock jävligt sköna oxå... Hmm .. dom 2 i final kanske ?
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
jag är taggad som en igelkott
chasse dyker upp som döda fiskar
Bröderna från väst VILKA I HELVETE ÄR NI OCH VARFÖR I HELVETE HAR NI SNOTT COFS BEAT?? Ta ner låten från servern omedelbart! Det beatet är copyrightat och är inte ämnat för er!TA BORT LÅTEN OMEDELBART!
Vem är du, tjänsteman?
Haha sött .. " Family Crew's - We are family " Lär ju vara samma sak ? .. Strunt i de där ? haha ..
WillyBwooi P40 : Det här beatet är redan sålt och artisten som köpt det har inte ens spelat in låten. Det är inte så jävla lyckat att folk hör det här först.
Låten ska bort. Så enkelt är det.
Vem är du, tjänsteman?
Måste få säga att jag tycker att All-Star inte riktigt håller måttet, det enda som kickar är reffen.. Brutteh
ClaesTrofobik.se
Kör inte Bröderna från väst på ett instrumental?
Deras första är instrumental, det är beat nummer två de snott.
Vem är du, tjänsteman?
Tror nog rond 1 blir kul! tror att det är för mkt folk som hänger sig kval bidragen! den finns liksom fortfarande 3 ronder till liksom! det är nu man visar vad man kan! och till alla som slickar ruckablaows röv eller förra årets deltagare! tror ni tycker detta inte är lika bra dels för att det är nytt folk/folket är inte kännt och dels för att det finns 3 rondor till! klart som fan man vet att rucka var bra efter 3 rondor men här bedömmer ni redan från kvalet!!!!!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Moderator
2007-03-22 22:57
Soheil Checka din mailbox mannen.Mabande , var vänlig att ta bort vårat kvalbidrag från servern fortast möjligt. Tack!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
taskigt läge bröderna från väst..
2:an saknas bland länkarna, för ettan och tvåan e samma
http://www.myspace.com/akinonline
WillyBwooi P40 dra inte in oss i shit med vårat intro.. vem vet jag kanske har köpt skivan och då har jag faan all rätt att ha det som intro
Akin_O-Y - Har fixat länken nu. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Mabande P30 hmm.. 2:an e ingen länk nu ju
http://www.myspace.com/akinonline
Nu då? 10-4, over...
mysko1 alla i vårt lag är dock från kristinehamn :)
knarkkungarna va ju enda som inte lät som nå computar geex, thugged out shit fan
http://www.myspace.com/mcblindfold
Blindfold , hur tänker du då? de lät ju för fan som mest geeks fö fan.
http://www.myspace.com/aiinac
när f*n kommer kvartfinal bidragen upp ? :D
Jaja schitZO va fan snackar du om ? vadå för jävla intro ?
MelvinDaCuban sant.. men varför bryr du dig?
bröderna från väst gjorde fel ja!
men bara för att vi tog introt från en låt har du då rätt att klaga på oss? jag skiter egentligen i.. säger bara"varför betala för nått som man kan få gratis" hahahaaa och sen så har alla här på whoa tagit nån instrumental/ eller låt som intro till sin låt.. och vad gör man åt de.. antingen så lyssnar man eller så ignorerar man jag skiter i så därför bryr jag mig inte.. du kunde lika gärna nämn bröderna från väst istället för family men nej.. jaqg bryr mig inte :D
det är väll en och ens val men tycker det bara är dålig stil att nämna oss av alla här på whoa. alla har tagit en instrumental av en låt eller helt enkel en låt.. det är väll inget att hala upp sig på. tycker du att vo borde skita i vårat intro i kvalet??? det vetr jag att du inte tycker... vem bryr sig så snälla lämmna oss utanför erat tjaffs om beat stealing.. för jag söger bara varför betala om man kan få gratis+ :) ajja pz ni fattar nog vad jag menar haah är full så de kanske bli lite långsökt osv.. ajja pz & love!
Schizo, bry dig bara inte om de :P
JnT_ P13 Den 30:e tror jag att det står där uppe...
hahaha MelvinDaCuban inte jag heller :D HAHAHAHA rätt så full och fingrarna skrev av sig själv :P ajja
andra snubben i CCK låten, fattar inte hur CCK kunde gå vidare! HAHAH!