whats up ? 19:02 :P ???
Skillnaden Mellan Mig Och Dig Är Att Jag Är "JAG" ViceVersa
Who knows ? kanske försenat ? :P
jag får ta på carolines framtjärt och hon gillar ballens framspäts smaka på min sniper rifle jävla g-g-g-guttersnipers
Lyricist
2007-03-30 19:48
tee bäst för dig att du spelar in en låt ? men när jag träffa wille typ vid 2 på stan så var han juh redan knall. är han ens i skick för att spela in ? :S
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
låtarna e inte försenade men det tar en bra stund innan d kommer upp.. Mabande har inte ens vart online idag...
http://www.myspace.com/akinonline
haha vi fick i allafall ihop.. nånting :D
blev det något bidrag från heman hustlers?
fan upp me låtarna nu.. jag sitter här nere i tenneriffa på internetcafe o pejjar fett för de här.. kom igen nu... puss puss på er
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
upp me bidragen. :P här bärsar man och vill höra musuik! :P
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Yalla Yalla Yalla , Evrybody waiting for thiis :D När mabande skrev att de va 7 så förvänta sejj alla det med :P
bröööl ! då var det dags å tömma flaskan då!
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
ett tips slå på tv4+ och se Skellefteå aik krossa Leksand ett litet tidsfördriv ;)
chasse dyker upp som döda fiskar
ChrilleF P17 Det är en instrumentallåt som jag inte tänker säga vad den heter!
"Maybe i could get mjältbrand" "jag har ½ gram jag ska rulla fram blatte jag fick det av david (david)"
nej nu har jag inte råd att sitta här nå mer.. får vell komma in imårrn insted då..
__________________________________ _______Kalla mig fet, men lägger______ ______jag mig på dig är du död________
var ligger stockholm ? :S
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
19.00 boom
bra fråga , men kan tyvär inte svara på det
Kom igen mabande upp med bidragen ;)
JAG VILL LYSNNA NUUUUUUU :D
hörde just med Mabande när dom kommer upp och grejjerna kommer som tidigast upp imorgon förmiddag...
http://www.myspace.com/akinonline
Alla lyckades lämna in i tid och grejerna kommer upp i morgon i en ny tråd (med ett gäng backuplänkar) :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
YEAAAH! hörde deras bidrag nyss. Jag tyckte det var helt aight!!! YEAHMå bästa lag vinna!!!
aight cool ska varje dommare rösta och lägga egen motevering? det lär dröja till typ kl. 18.48 exakt haha,. neeh men jag uppskattar all tid mabande lägger samt dommarna Big up!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Moderator
2007-03-31 00:07
Ehm.. Ja.. Detta blir nog inga större problem faktiskt.
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
mg du e bara en skolstäderska...... va? hahaha mg sluta slicka min röv på msn.....va? hahaha inte ett enda rätt...hahaha...ska ni dizza kan ni väl ändå dizza saker som stämmer...
men i allmänhet hade allstars faktiskt ett rätt bra bidrag :D
mgee : vart jobbar du ? - hahahhaha mgee : vad säger du till mig på msn ? - hahaha :)
imorn ? Kul att mabande håller sitt ord :P Man bliiir galen , ja har fått dränka mina sorger :(
ggggggg verkar som att...ok...tack
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
var är luke ? skulle han inte visa vart skåpet skulle stå ? :S
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
mecka upp bidragen bitches
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
Tror de inte hjälper att tjata dom kommer när dom kommer :)
Mr Awesome .. www.myspace.com/mrwillybwooi
HAHAHAHHAHAHA! fan va jag älskar family's rond mot oss! helt ärligt den var roliga ibland!! Big up till family! dom bjuder på en rolig rond haha
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
kul att du vet Elegant / kajsa . hahaha
Finns ny tråd. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
det står att kaggen är med i cck, men det är han inte :)
suck it dry bitches
eller hur e kaggen med eller??