Jag hejjar på justincase (y) :D:D Kom igen nu grabbar !
Luke dödar =]! CCK up in thisssssssssss
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
aldrig att CCK skulle gå vidare för att de har "fame" när det var Mabande som valde ut..
http://www.myspace.com/akinonline
haha "grimekillen" är det grime att rappa utan att nån fattar ett ord av vad man säger?
tycker nog att vi är rätt fett coola jag.
www.myspace.com/kdlwilen
Skivsamlare
2007-03-25 16:03
Supr: Vi har iaf en rappare som kan engelska, vilket är mer än man kan säga om den sorliga killen på ert bidrag. Fast propps ändå, hörde nu att det inte är engelska... det var rövarspråket.
http://www.soundcloud.com/adamkross
-supR - Om du inte förstår annat än skolengelska så är det nog mer av ett problem för dig, men för oss som klarar mer än bara "proper english" så är det mycket roligare ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
CCK hade det bästa bidraget, nästan bara pga Toppen !
fan alla dessa nya konton som kommer och kommenterar det är props till er för att ni vet så mycket om whoa när ni bara varit medlämmar i några dagar props !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
hahaha...word!
EVIGHETSPUSSLET IN PROGRESS...
Mer hat, det gillar vi :D
http://JKIBMM.se - Vad FAN gör det om hundra år?
www.myspace.com/WenMec
jag hoppas för kung och fosterland inte att du mabande är seriös med det du säger? wellwell, smaken är som hubler..
-supR - Med tanke på att jag både hör och förstår vad killen säger så är det lite lustigt när du påstår att man inte gör det :) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
wöörd på estet
www.myspace.com/zycoreofnewgeneration
haha:D massa snack tycker jag! Värmland Eliten tar CCR eller vad dom hette :D hahahaha
Bröderna Från Väster vs. Justincase Perfektion aka Haka, oj mena Fonky.. han tycker väll inte domarna om. Family Crew vs. STFU Här vinner VS :D ingen aning om lagen Guttersnipers vs. All Star CCK vs. Heman Hustler här vinner VÄRMLÄNDARNA såklart, men kaggen kan vara het iofs. men Willes engelska knäcker Hahaha:D
Moderator
2007-03-25 23:16
Bröderna Från Väster vs. Justincase Perfektion aka Haka, oj mena Fonky.. han tycker väll inte domarna om. Hmm.. skulle Justincase vinna för att domarna inte tycker om mig? Haha, patetiskt, vad en person tycker om en annan snubbe påverkar ju inte hans rapskills förstår du väl? Stackars 17 åring..
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
StyrUnn!
Jag menar du har lika bra flow som Mange schmidt!
skjut en snut! BLAOW!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
jew-boy P18 wörd. Cck har kanske fame men dom lägger det säkert och cleant, cleanare än dom flesta. När läggs rond1 upp?
"problem är för amatörer, SMN ta över!"
http://www.myspace.com/smekmittnamn08
CeeCeeKåå ! , det är dom jag hejjar på :)
97's Records ! .
Jag tror att jag ska enkelrimma genom hela battlen. Jag ska bara rimma dej på gay och tjej. Det måste ju stavas likadant för att saker ska rimma juuuuuh!!! eller hur grabbar? Feta dubbelrim är överskattat! Sen så för övrigt tycker jag att göran P är jävla söt asså
TJorvs P17 hehe vill inte vara petig men måste seriöst vara det. Värmlänningarna och inte värmländarna, det låter lite bättre:)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
woord på kaggen (Y) xxD
Mr:Ka, är bara här för att säga sitt ^__^
Bröderna Från Väster kommer få det svårt mot Justincase tror jag;D
Bröderna Från Väster vs. Justincase Family Crew vs. STFU Guttersnipers vs. All Star CCK vs. Heman Hustlers
19. S-T-F-U Crew Elegant, RockyRock, Sbäss, Nabil, Melvin, J-spitz Nu får fan nån jävel ta och förklara varför mitt namn står med på denna line up!? Jag är varken med i tävlingen eller nå STFY.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Så vitt jag kan höra så är inte Melvin med heller?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
alldeles för lång tid .. man orkar inte vänta så här länge , dålig deadline!
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
tråkigt att vänta så här länge*
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Öhmm... har haft på min mobil dygnet runt dom senaste månaderna.
sorry dudes... :) men saken är så att perfektion knäcker. Var bara tvungen att få se din reaktion, och friggan, jag ska skriva Värmlänningarna nästa gång. (Y)
JUSTINCASE , kom igen nu gubbs (Y) :D
Reffen på All-Stars bidrag va fett, är det en sample? eller vem lägger den? fet isf.. Propps!
hehe körvspa
geNo P20 , crotalus lägger den..
thriemoet all-stars..
usch va tråkig dead-line :/all-stars
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
all-stars hade garanterat det sämsta kvalbidraget av dom som gick vidare, att så pass många tror på dom är ju helt ulla, men men vi får se.
Trofast P9 om du inte vet ngt kom inte med dina okunskaper
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
ne fan, jag hejjar på guttersnipers asså hahaaha
Jag tror jag hejjar på CCK asså...
äre livebetting på rond1 eller ?
chasse dyker upp som döda fiskar
MedMera P19 shiiiiit,. nu har du snott mitt intro, fyfan
Bröderna Från Väster vs. JustincaseFamily Crew vs. STFUGuttersnipers vs. All Star CCK vs. Heman Hustlers
hahaha medmera ;)
Fetast refräng vinner. Vi har Nate Dogg och Nelly Furtado på vår. Eller var det Justin Timberlake och Christina Aguilera? Dessa ständiga minnesförluster.
vi har stanislav i vårat crew som sångare propps till snubben alltså
Noice P20 Konstigt att det kommer från dig ;)
Om vi vill, blir du aldrig tajtare
Ladda ner alla herrans delar men får inte den låten ja ville lyssna på? Bröderna Från Väst? LÄNK?!?!?!?!?!?!
The thing is, we cant separate our feelings..
Tronix_D Den togs bort, för nån av dom körde på ett upptaget beat!
Anfall är bästa försvar
Tronix_D - Den är borttagen på begäran. 10-4, over...