I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Crewbattle 2007 - Semifinalen alla bedömningar uppe 22:26 18/4 + finaldeadline

Vår Hiphop - Audio & Video

Moderator

2007-04-14 14:23
Btw.. Näst sista snubben:

"Men ni borde skämmas grabbar ni blev kickade från Smutsiga"... när då?

"När vi möter låtsasbröder från Västern så torskar vi knappast"... what?

"Fonky Fresh, håll din käft, du skämmer ut hela 031"... sen när reppar jag 031?

lite saker jag la märke till såhär på morgonkvisten ba... sen tycker jag du drar ner halva erat bidrag när du tungkysser MFS' stjärthalvor i slutet på din vers också, fett synd :/

Blizzak, still tung shit alltså, big ups!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-04-14 14:26

2007-04-14 14:33
men herregud fixa länkarna till BFV vs Guttersiper
Admin

2007-04-14 14:34
Perfektion: Vadå inte min åsikt? Det är och kommer alltid vara min åsikt (också), inte så att Blizz skulle vara min hophop pappa. Jag hade lyssnat på hiphop i 10år innan vi började hänga. Men visst kan det finnas en poäng att göra hookar i battle, kan ju vara roligt om man vill att folk ska sitta och sjunga med i ens bidrag, eller om man vill ge ut bidraget på Bert Karlssons bolag.

Förstår om du blir sårad av mina rader. Men jag förstår om dina fanbase gillar dina pillesnorrerader. Har väl försvunnit med tiden kan jag tänka mig, tycker det börjar bli så uttjatat. Jag har mitt på det torra anyways.

Ska inte börja gå in och plocka ner era rader i delar, men jag är inte ett dugg lik Harry Potter i övrigt. Förövrigt tyckte jag erat bidrag var riktigt nice och att alla la det bra. B-Raz kommer få så mycket lådstadiebitches att det är helt sjukt när han kommit in i målbrottet!

Moderator

2007-04-14 14:42
mfs P21
Jag hatar inte på dig, det vet du.

Jag blev inte sårad av en enda rad du la. Undrar dock vad det var som du tog upp 2 gånger, något som rimmade på Perfektion som jag inte hörde riktigt...

Pillesnopprader... var har jag en sådan rad mannen?

Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda: [email protected]

2007-04-14 14:43
CCK vs.. vettefan.. jämn match mellan Gutters & BFV..
Bådas bidrag var riktigt feta.. RMK flyter galet..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Admin

2007-04-14 14:53
Perfektion: Jag hatar inte på dig heller. Jag diggar dig, det vet du. Måste bara hålla skenet uppe :)

Sa pervesion: http://sv.wikipedia.org/wiki/Perversion

Du sa någonting om Storhets snopp. Var mest RMK som la pillesnorrerader, två stycken tror jag, och något om morgonstånd.

Vad är det för fel med rundpingis förresten? Asnice ju.

2007-04-14 14:54
whats up my nigger jag kan två ord på engelska shut the fuck up mother fucker...

haha
The Larssons
www.thelarssons.net
www.myspace.com/estetonline
Moderator

2007-04-14 14:57

"Storhets har visserligen, både flyt och rim
men tyvärr en penis som är fett med pytteliten"

my bad..

2007-04-14 14:58
CCK vs. BFV i Finalen :)
-§ '_' §
( . )( . )

2007-04-14 15:10
jag vet vem som vinner :)
MurmelMan - "Orgasm kan tjejer få på sin fritid inte när jag knullar!"

2007-04-14 15:17
Hörrni kompisar, engångslänkarna fungerar inte :/
Groupie

2007-04-14 15:17
shiet bfv la det riktigt jävla tungt.. blir förvånad om dom inte går vidare..
remember my name<br>you'll be screaming it later!

2007-04-14 15:21
de börjar hetta till nu =)
Konse''

2007-04-14 15:22
Jag tror det kan bli otroligt jämt det här..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2007-04-14 15:24
BFV blev smackade !!!
RAGOSONE
Groupie

2007-04-14 15:26

2007-04-14 15:30
Om bögarna från väst hade mött STFU kanske de hade blivit nån match!
RAGOSONE
Moderator

2007-04-14 15:37
RAGO
Chilla ner...

Snubbarna på andra delen i S.T.F.U va riktigt tunga, raktav.

Toppen skiner i CCK...
Moderator

2007-04-14 15:39
Trofast P10
Exakt min tanke, därav mitt "Chilla ner...". Peace!

2007-04-14 15:39
fetast i gutters var kepsen sen MG  dom andra var inte alls speciell enligt mig..

B.F.V  gjorde det bra ifrån sig,  alla 3 var rå.

CCK var grym haha.  roliga rader av alla!

STFU var väl hyfsad..   inte på CCK's  nivå.

2007-04-14 15:40
hubler va tight .
mfs va tight som fan på första beatet .
storhets låter som han gjorde 05 .
blizzak , fuck the beat, jag kör på accapella . haha

2007-04-14 15:56
haha hubler döda!
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker

2007-04-14 16:09
fan asså tung rond.. STFU överraskade mej (:

shut the fuck mother fucka är inte 2 ord .. hah
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2007-04-14 16:11
up*
-pack you'r bags man, you are a tourist!

2007-04-14 16:18
MFS
B-Raz kommer få så mycket lådstadiebitches att det är helt sjukt när han kommit in i målbrottet!

Hahahahhahahahahhahahhaha :D !
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk

2007-04-14 16:21
Första domaren har lämnat sina röster nu.

10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;)
Mabande In The Park - once in a lifetime, baby
Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda

2007-04-14 16:22
damn vilket ful intro CCK har :D hubler din tråkiga jävel :D hahaha störtskön..

Big up till hubler för roligt intro..:D

lööw :D
o just de.. du är jävligt äcklig också.

2007-04-14 16:24

hög klass i denna ronden..

Lookin at you through the glass..

2007-04-14 16:28
CCK vs BVF i final, helt klart
B

2007-04-14 16:28

BFV*

B

2007-04-14 16:46
hur stor är chansen att man får reda på bedömningarna idag?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape

2007-04-14 16:50
hahaha CCK är så jävla sköna haha tummen upp för introt haha :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern

2007-04-14 17:03
Perfektion P19

vad e det för beat ni kickar på ?
AMG - hooligans

2007-04-14 17:03
"Du bor i sverige varför leker du svart
när du snusar bak och kör en crecent kompact"

haha
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...

2007-04-14 17:31
Visst STFU's bidrag var helt okej! Det va nice.
Inte för att hata eller klaga, men jag hörde bara halvdanna tjockis och röstdissar mot mej. Verkar som ni hade dåligt med fantasi denna rond grabbar... jag menar det är jääävligt played med sånna dissar mot mej. Kanske dags o hitta något nytt o dissa mej för! Typ att jag har tio tår eller nått! haha

Eftersom ni nu var underdogs så borde ni ha kommit med lite mer finurliga punches o ordvitsar o sköna rim mm!

Och rocky du skrev där uppe
"MEN 4:42 minuter utan EN enda personlig rad"

hur ska man kunna lägga något personligt när ingen av oss i CCK har en blekaste aning om vilka ni är?

Men bidraget va fett! Må bästa lag vinna =)

Simma lugnt! //Kaggen

2007-04-14 17:39
CCK bäst i den här ronden, och dom vinner tävlingen oavsett vilka de möter i finalen. Men jag vill se BFV i finalen, jag vill höra dem mer :)

BFV la en roligare och kreativare låt enligt mej, men gutters var helt klart hårdare .  frågan är vad som väger tyngst?

Stfu vill jag inte ens yttra mej om.

Bra jobbat från 3/4 lag iaf :)

2007-04-14 17:39
Hahah Okej apropå raden: "Jag kan två ord på Engelska, Shut the fuck up maddafakka" Så är det ett skämt med min och sbäss tråkiga humor "haha".. Funderade på om vi skulle stryka den, eftersom alla på whoa antagligen inte skulle uppfatta det som ett skämt och tydligen gjorde inte alla det, men nu vet ni.
Blir inga mer långsökta skämt i fortsättningen haha.

Tack Perfektion Bfv var feta raktav också.
Detsamma Kaggen lycka till

Peys

2007-04-14 17:40
Rucka!!
RMK & Kompaniett / K.I.M.M
www.myspace.com/rikardmedk

2007-04-14 17:44
bara jag som tycker stfu var bättre än cck lr HEheH =(

2007-04-14 17:48
synd guttersnipers, jag trodde på er men nu åker ni ut :/

BFV-CCK i finalen

All lycka till er !
www.myspace.com/danielbylund

2007-04-14 17:57
En fråga till personen i STFU som skrev "toppen e så liten att hans ben inte når marken"

måste bara fråga VA FAN!?

---

Ajja tyckte alla lag la det ganska bra denna omgång faktiskt:

BFV - Guttersnipers

BFV la det faktiskt förvånansvärt bra i denna trodde det skulle vara match mot ett mål men damn tycker alla i BFV lägger det nice med några riktigt nice dissar och roliga rader. Kanske va lite väl mkt snopp dissar av RMK i denna dock va väl en 2-4 stycken om jag inte hörde fel. Reffen duger helt klart, fonky lägger det tungt som vanligt, b-raz synd att du har halsfluss man lägger det nice i denna tycker jag faktiskt.

Guttersnipers bidrag tycker jag e nice faktiskt, mfs  lägger hyffsat nice i denna, dom andra lägger det också medel, blizzak "cut the beat of I  gonna do this shit accapella style" haha skön attityd där faktiskt, tycker det blir lite långtråkigt faktiskt ibland :/ när låten e 6.06 skulle jag nog tycka det skulle vara nice med nån typ av refräng eller liknande. Men tycker det e nice som fan här med, good guys!

Om jag fick rösta skulle nog BFV få rösten faktiskt, som jag tänker i nuläget.

STFU - CCK

STFU: Ni e rockies i denna rond skulle jag vilja säga, tycker ert bidrag e riktigt bra men tyvärr det som är minst bra i denna rond . Introt gillar jag inte, det är lite som kaggen sa tidigare i tråden att ni kunde ha kommit med lite mer finurliga dissar mot honom istället för det vanliga om hans röst och vikt, och så va det ju då "yo whats up my nigga jag kan två ord på engelska shut the fuck up motherfucka" Man behöver nog ingen vidare förklaring varför det där låter ganska dumt?

CCK: hublers intro gaaalet shit haha! tycker CCKs bidrag är det som fastnar mest på huvudet, dissar som skulle kunna få nobels litteratur pris eller något liknande, "du har mera talfel än på mina matteprov," - sjukt rolig rad, tycker alla i CCK gjorde minst 2-3 dissar som man verkligen njöt av i denna rond faktiskt!

Fick jag rösta skulle det bli vote på CCK i denna!
Så om man hade något och säga till om skulle det bli CCK - BFV i finalen, men jag e baraen vanlig whoare som inte har nåt att säga till om haha !

peace
http://www.herrbitter.blogg.se/

2007-04-14 18:01

Finns det inte folk som är så små att deras ben inte når ner till marken? hahaha
Redan förklarat den andra raden gör det inte igen..
Peys

2007-04-14 18:19
BFV la det bra!, RMK är duktig, fonkys röst är skön och Braz är bara ball helt enkelt. men vet inte om dom klarar det ändå... svårbedömt
CCK vinner

2 PJÄSER

2007-04-14 18:35
bfv o gs (Y)

2007-04-14 18:36
Mister M ;
"jag blev lite besviken på cck´s bidrag...dem kan mycket bättre....
bäst i cck rond 2 var hubler enligt mig..."

WIGGIDIWÖÖÖRD ! ;DD

fast cck va ändå bääst :) skål !
97's Records ! .

2007-04-14 19:08
om inte CCK vinner borde Whoa läggas ned.
Rappare

2007-04-14 19:10
Det är jävlat säkert i mig Hubler som kommer vinna finalen åt CCK mot guttensnipers.
facebook.com/idiomatisk - fan page

2007-04-14 19:14
guttersnipers diss var helskön !

2007-04-14 19:21

BFV la det riktigt jävla tight asså