och ni undrar varför folk inte ger audioforumet någon som helst respekt.. ta en titt på vad ni säger.. ni e ju för jävla sorgliga.
mama said knock you out
jävla skit whoa. om det inte blir någon bronsmatch tänker jag fan skära av mig kuken :)
vafan B.F.V ägde ju gutters så jävla hårt!!!!!!!!! ni kan ju inte mena allvar med det här..
mjo, medelåldern på whoa har nog sänkts senaste åren, men ni moderatorer, verkar inte så jävla taggade på det här längre. audioforumet håller att på att dö ut. Det kommer snart bara vara ett ställe för att lägga upp låtar, utan tävlingar.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bara för era egna åsikter inte stämmer överrens med dommarnas behövad man inte lacka i tråden. Det kommer nya chanser för dem som åkte ur. Mina personliga åsikter om låtarna kanske inte stämmer överrens med dommarnas, men tänker inte sitta här och förstöra tävlingen. Så kom igen nu, langa en feeting final nu finallagen!Lycka till
Det blir ingen bronsmatch. Sanningen är dock att ifall det skulle ha blivit en bronsmatch skulle 80% se den som final-battlen.
Va kul att guttersnipers går vidare:). trode dom mest hypade skulle va i final :P men ni gjorde det bra:)!
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
Nystrom16 kul att du inte vill förstöra tävlingen, men det känns som om tävlingen redan är förstörd när det står att man inte oRka lägga upp tredje komentaren och rösten.
De va nån som sa att STFU gick vidare för att om CCK hade gått vidare så hade dommarna gått på att dom är "kända". Om CCK hade gått vidare då hade väl nån tjatat om att CCK gick vidare på att dom är "kända" Så helvete STFU gick vidare och dom är värda de. Å btw, guttersnipers intro va tungt,lika tung som hela låten ;)PZ..
gurkan_1525 P15 Men det STFU har ju redan vunnit så jag tycker inte att det hjälper så mkt om de fixar en tredje kommentar :P
alltså STFU och GutterSniper är vidare.. hur svårt är det att inse? domarna vet vad dem håller på med. dem har hållt på med detta ett jävla bra tag. bara för att BFV och CCK är kända så betyder inte det att dem måste gå vidare i skiten? det är roligt att se nya ansikten på whoa.. inte bara samma hela tiden :)
suck it dry bitches
selin P17 woord! äntligen ngn som fattat! vi och guttersnipers är bäst punkt slut inse fakta eller dra åt helvete! fortsätt klaga inget kommer att förändras jävla 15 åriga barn jävlar
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
finalen är fan ingen final.. CCK och BFV är dom enda som hör hemma i finalen !
Jaha, jag som trodde finalen kunde bli intressant. Men det verka ju inte bli så.
EngiZ e de nåt som är pinsamt så är de dina ord, sluta klaga på domarna.. dem gör ett så tusan mycket bättre jobb än du någonsin skulle kunna drömma om att göra..STFU - Guttersnipers i final ska bli roligt att höra.. må bästa crew vinnaGO STFU!!
bränt barn har många namn
alltså sluta snacka om att domarna är kassa, och att dem inte vet vad dem håller på med. dem vet precis vad dem gör, och dem vet vem som har det rätta materialet för att gå vidare. det spelar ingen roll om BFV och CCK är kända och bra.. det är i låten som det handlar om. texten, flowet, allting på just den låten. det spelar ingen roll om dem har lagt en SKITBRA låt dagen innan.
suck it dry bitches
Skivsamlare
2007-04-19 18:53
Men snälla ni. Som ni ser bland dessa 700 inlägg har alla olika åsikter, och vill ni veta en grej? Det har dommarna också! Jag fattar inte vad dealen är, tre personer fick i uppgift att dömma, det gör dom. Det är inte upp till er att utse en som vinner, det är dommarnas uppgift. Och om dommarna tycker olika, så tycker dommarna olika. Men det är fortfarande dommarnas beslut som gäller. Inse det, det hjälper inte hur mkt "fan vad han suger kuuuuk, blöööööööööö, Antidepressivmolekylsammandrabbning skulle vunnit blööö sug kuuuk cp dommareeee blööö!!" ni slänger ur er. Det enda ni åstakommer är att ingen kommer vilja vara dommare mer (inga fler tävlingar). Att säga att han och han är dum i huvet pga att de har en egen åsikt är sjukt. Det är som att jag skulle säga att du är dum i huvet bara för att du inte gillar kiss och bajsporr som jag. Ööh. Ni fattar vinken! Jag kommer ihåg på den gamla goda tiden, när Exitus tog Plu i WM. Haha, då trodde man inte det kunde bli mer gnäll alltså, men detta är ju helt sjukt. Det är en tävling, det kommer fler chanser i framtiden för era favoriter som åkte ut. Dock inte om ni fortsätter som ni håller på nu. Vem fan vill arangera en tävling när man bara får skit tillbaka? Bajs på er.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
hela whoa tyckte BFV och CCK skulle gå vidare men gjorde det inte ? vad är det för dommare ..
all props till mina boys i Guttersnipers, men BFV var vassare i ronden och skulle ha gått vidare, innehållet åsidosatt, så levererade dom den mest kompletta låten i tävlingen hittils.
"Jag hatar inte mycket, men när någon uttalar whoa fel, börjar jag hata den personen." - Dr.Octagon
det spelar ingen roll om hela whoa tycker att BFV och CCK skulle gå vidare.. det är domarna som avgör, PUNKT SLUT
suck it dry bitches
Ramin P12 det är inte bara rösten man vill ha. jag skulle gärna vilja se den tredje utvärderingen. Sen tycker jag att det är jävligt slappt att man inte ska ha någon brons match för att han inte vill, men jag kan säga det är nog mer som vill se stridon om bromset än om guldet! Neä tummen ner till detta:(
haha ååh... Wellie P 18 mm jag är ju så jätte avundsjuk för att vara domare för en crewbattle....haha tönt. för det är ju det jag vill mest i världen :) elr nått.... men men tråkigt att det bästa crewet åkte ut. Guttersnipers bidrag har ju ingen samanhållning, och ni säger att dom hade bättre flow o skit mm visst okej men låten är fortfarnade kass ? ajaj skämms whoa
Till och med Nicko tycker att BFV skulle gå vidare och är god vän med alla i Gutters? Den matchen förstod jag skulle bli jämn så inte helt oväntat men tyckteatt deras sammanhållning inte duger riktigt :/ BFV verkar mer som ett crew av nån anledning vet inte om jag bara inbillar mig detta eller om det är rätt? STFU-CCK jag måste bara fråga vad som hände här? Jag tyckte tävlingen gick ut på p-lines,flow,rim och sådant men i den här matchen tycker motsatsen bevisas ganska stort:/ "Min röst landar tillslut på STFU för att de kom upp från ingenstans och fick mig imponerad helt klart" Väldigt dåligt gjort tycker jag detta är av Spitbull ärligt mannen tänk efter innan du får sånt där ur dig ;/ Det ä väl okej om STFu fick dig imponerad men du måste samtidigt tänka på som 80% sagt att jämföra låtarna och tänka "vilka hade bäst punchlines osv""Här hör man hur ni har letat fram fakta eller att ni har lyssnat till er dem så att ni får fram rena sköna personliga dissar" / Icetail Personliga dissar vet jag väl inte, STFU tar upp det som vart md i exakt varje diss mot kaggen dvs. han vikt och röst, och det är betydligt lättare att få fram fakta om grabbarna i CCK än vad det är att få fram fakta om de i STFU. Alla verkar ha förväntats sig en riktig hit av CCK i semifinalen och röstar på STFU för de va besvikna på CCK. Eller jaa måste vara nåt liknande i alla fall för domarnas motiveringar och röster i denna tycker jag inte håller motet tyvärr :/ ... Tycker personligen att varje snubbe i CCK hade minst 2-3 rader som va riktigt bra medan hos STFU;s bidrag hittade jag tyvärr inte några såna.. Måste bara säga Big Up till Mabande som gjort denna tävling möjlig! Och mindre bigup till domarna som JAG och 80% i tråden tycker gjort ett helt fel val av vinnarna i denna ronden. peeace /Seban
http://www.herrbitter.blogg.se/
orka såna äckliga människor som typ Wellie P 18 som tror han vet allting :S man hör ju förfan att BFV:s låt är mycket bättre, man kan ju fan inte lyssna på Guttersnipers låt utan att somna....
jag såg fram emot denna crewbattlen men efterhand så har det visat sig att dommarna håller en alledes för låg nivå för att kalla detta för "intressant". har sagt mitt nu!
fyfaan nått fel ede ju - BFV skulle gått vidare - UTAN TVEKAN
happ, då kan man skita i det här då
work some magic
Seban har fattat galoppen. Domarna förväntade sig för mkt av CCK och nu blev resultatet av låten sämre än förväntar (enligt dom) så STFU fick gå vidare för att domarna var "besvikna" över att CCK gjorde en låt - under deras förväntningar. Läs det Seban har skrivit, det stämmer till 100%.
Seban skrev nog det vettigaste inlägget i denna tråden hittills!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Men varför tjafsar alla om att dom och dom Borde ha gått vidare,jag tror knappast dommarna bryr sig? STFU & Guttersnipers är i final,FATTA!
Läs Sebans inlägg det är så det ligger till skulle jag tro :)
Ultimate-kritiker: Men hur förändrar det hur läget ser ut? Jag förstår att ni inte håller med dommarna, men att ni orkar upprepa det gång på gång förstår jag inte? Vad tjänar det till?
Snäppet bättre än s. s.
WORD SEBAN =) Fyfan så sant allting du skrev!! Hoppas dommarna läser de du skrev
killen har inget liv så ahn uprepar tolls mabande bannar han
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
precis, hur fan ska cck kunna ta reda på fakta till personliga dissar om snubbarna i stfu, det är ju ingen som vet vilka fan dom är?, crewbattle 2007, fafafakkap!
Word på Seban Bästa nån har sagt på denna tråd
Who´s your daddy?
alltså hur kan ni kalla er domare? fattar inte hur ni lägger era röster!pinsamt!
bfv skulle gått vidare, vettefan om cck eller stfu men tycker det är jävligt kass att det lixom lät som om stfu skulle fått något stilpoäng för att dom kom från ingenstans. jeje palla skriva massa skit i tråden om vilka som skulle gått vidare osv, och jag vet att jag säger emot mig själv. skulle varit kul att höra bfv och cck komma underifrån och trycka till tillsammans mot finalisterna haha. jeje, skön tävling allt som allt, tack för det Mabande , bra att du tar fred
http://www.myspace.com/danokin<br>
för att du vinner kan du glömma din jävel så länge inte Icetail och Spittbull dömmer i battlen, HA
Lagen vart som ja hoppades. Gutter vs. stfu! må bästa lag vinna. lycka till!
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
Ni gör mig arga, ärligt. Att ni ens ifrågasätter GutterSnipers plats i finalen visar erat okunnande om ämnet i fråga. Jag tycker även att det är väldigt ojuste mot Rocky och gänget att skriva nästan 400(!) inlägg om att de inte förtjänar platsen i finalen. Dåligt, riktigt dåligt av Kaggen och hans vänner att blåsa upp det hela och agera så dåliga förlorare, fattar ni inte på något sätt att alla 14 åringar håller med på allt ni säger och det skapar sådan jävla oreda i tråden. Jag ska själv följa finalen med glädje då jag tycker det rapmässigt är de två bästa lagen i final, hoppas ni andra också gör det med glädje och slutar smutsa ner tråden med påhopp mot olika individer bara för att alla inte tycker samma och tycker de och de är lika bra. Lycka till Guttersnipers och STFU i finalen!
Lookin at you through the glass..
woow jag sa det bästa i tråden :P ska inte smutsa ner med mina klagomål mer i tråden, låter den vara :)
http://www.herrbitter.blogg.se/
Vindpust: Alltså vad snackar du om? Jämför du med de andra lagen är ju min text en av de mest avancerade. I princip bara tre och fyra stavelser på rimmen. Och det är många rader som har flera rim i sig. Om du kallar mig nybörjare i textförfattande har du ingen koll alls. Sedan behöver inte alla rader vara "roliga", men jag har väl med två finurliga punchlines för att göra skaran glada. Attityd i battle är tydligen inte viktigt längre. Egentligen förstår jag inte varför jag svarar på din idioti. En 15åring från Uddevalla som skriver "väll", "oxå" och dickrider perfektion som alla andras. Förstår inte när Kaggen fick all sin hype. Visste inte alla lyssnade på honom. Bäst är CCK är ju helt klart de två sista snubbarna i senaste bidraget. Riktigt tajt. Medmera: Det var väl inget bra försvar? Snarare en förklaring till varför vi itne har bra sammanhållning. Men det är som sagt lite svårt att styra upp 8pers över msn. Tror nog det är lite smartare att hålla sig till 3-5 rappare i ett lag och lägga lite fler rader istället. Det har både för och nackdelar att vara måndag, dels att man inte behöver skriva så mycket, men jag tycker å andra sidan inte att man får sagt något på 16rader. Tack till alla som arrangerar tävlingen. Jag vet precis hur det är att få massa skit. Har arrangerat flertalet tävlingen och det är alltid samma sak. Men det finns en hel del folk som lärt sig uppskatta idieellt arbete. Resten av boken kan ni läsa på min hemsida som inte finns.
Okej. P.g.a. att det fortsatte vara så mycket tjafs så har jag låst den här tråden för gott. Kom ihåg att hur ni uppför er i tävlingstrådar kommer inverka på om det över huvud taget kommer tillåtas fler tävlingar. Helt enkelt: om ni håller på och käbblar i dagar om "cp domare", publik som är "horungar" och / eller floodar trådar med upprepningar av inlägg så kommer admin / mods bli mer irriterade och rensa / varna / banna hårdare / oftare, samt inte tillåta tävlingar eftersom de ju bevislingen spårar ur. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Inte många timmar kvar till deadline nu, så jag hoppas låtarna är på mixning ;) 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda