b.f.v och cck s bidrav var mindre roliga att lyssna på iaf... LYSSNA PÅ DOMARNA FFS....
-==- ==::::::::::>
Corleon P18 hahahaha! aja, vi har fattat att du är polare med Rocky o Sbäss
godnatt
& så humor mitt i allt. heh fyndigt!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
roligt att läsa här :) imo tycker jag cck var bätre , Men domarna har lagt deras röster :S aja lycka till stfu
men vi har förstått att rösterna är lagda och att vi har förlorat MEN vi accepterar de inte för vi va bättre i den här ronden hade vi varit sämre så hade vi aldrig bitchat de här e som om vi skulle vunnit över ruckablaow i förra året! sick
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
både STFU och CCK är keffa, dra lott? Kaggen är bara pinsam, byt stil nu.
.
hahaha att motti skulle ha knullat min brud
jag säger som
Corleon P18 det är "hämtat ur luften"
Corleon P18 SHit ---- hur ska jag kunna dissa dom här?
fan ja har ju ingen aning ens om vilka dom är
ja ni är Fagets! spaz blir Pullad i arslet o runkar
njuter o stöööönar och sedan Knullar dom andra i rumpan
men med tanke på .... din Repstump till balle
Kan du Inte komma åt .... melvins G-punkt i arslet
och i skolan var ni några Mobbade Snorungar
ni va dom som fick vara Stolpar på Skolgumpan
---- du borde sluta Snacka om gata!
för de ända du kan göra är att Hacka min data
Så backa tebaka för att du Vet att vi menar allvar
CCK!!! vinner över Hela ditt fega manskap!
-- --- ni Står o rappar men får inte fram ett ord!
--- för ni har mera talfel än mina matteprov
o rimmen som ni Spelar in är Tvärkassa
jo För ni o mickar går ihop Feta rim o Mcbusta
kaggen! jag Kommer aldrig Sluta mata dubbelrim
så de här blir låten era Brudar skakar rumpan till
o rockyrock, du vet din syrras Bomber e najsa!
Dom Är så saftiga att hon blir sponsrad av funlight!
ja Droppar de tajtast Kaggen jag är Stor på micken
-- jag har så mkt Mord i blicken att du Koolar vippen.
-- Ni rappar kefft och erat Kval var en Katastrof
mabande tog med er för att Ha nått att skratta åt
-- nabils flickvän är en Riktig slapp en
Fan det känns ju som man knullar på en Hink med vatten
De Här e över snart o jag Längtar!!
för jag är Trött på er som sängar!
Hittar du en enda rad som INTE har något sammanhang så ska jag sluta skriva i tråden!
estet , du menar alltså att ni är på ruckablaows nivå med erat bidrag? Knappast. Som sagt båda lagen är keffa, dra lott.
.
Nu har jag hittat hit.....! Helt ärligt tror jag att jag ska gå igen.. p.s, söta battles av alla, gratz till vinnarna. p.s, "Perfektion! .. Killen är mer av en pervesion!" Haha! Skoj..
Careface.
DritcH P18 Nej men de va lika självklart att vi skulle vinna som att dom skulle ! nivåskillnaden på dom och oss är rätt stor!
Varför ta allt detta i tråden?
Careface.
estet okej, men enligt mig så va varken ni eller STFU bra i denna rond. Erat förra bidrag höll en jämnare och högre nivå.
.
Är detta ett skämt, eller? Visst, CCK är mina vänner, men haha, vilken normal jävel som helst måste väl höra att CCK vann detta solklart? :S Och vad var det för tönt som nämnde mitt namn? haha, pinsamt .. aja .. fred!
"vart är alla kaggens smålustiga rader tycker detta blir lite för mycket repeat. Visst flyter alla på bra och textern var ok inte mer, eftersom jag skulle vilja ha toppen och kaggens roliga lustiga men ändå hårda rader som gör att man bara sänker blicken för att det blir helt grymt och gör att jag gillar det ni lägger," kaggen: "och i skolan var ni några mobbade snorungar , ni var dom som fick vara stolpar på skolgympan"toppen: "för kompis jag är allsmäktig, så hela jävla shut the fuck up kan hålla käften som en tandställning" haha , sluta snacka i nattmössan fan! hade STFU något liknande? nej :) tråkigt att de blev så här! cck mördar STFU! tack för mig :)
"hur kan man ha en åsikt om man aldrig nånsin testat?"
Tråden kommer troligen låsas direkt när mabande landar framför datorn...troligen kommer han också sitta på den sista rösten eftersom tredje domaren har gått i ide, dvs vi får vänta ännu längre på bedömningen...skippa allt skit i tråden...ta det på lunarstorm eller nåt!
Anfall är bästa försvar
elegant sluta gråt för folk tycker cck va bättre
Konse''
estet om ni nu var så mkt bättre som du säger.. hur kan det komma sig att ni inte vann då? :O haha
adL P17 Den frågan verkar ju väldigt många fråga sig visst?
ännu mera ägd. Vilken kontring estet
men frågan är ju om ni värkligen har tagit vatten över huvuden med "fame" och vad det innebär.. ni skulle nog vunnit om ni vart bättre.. lycka till nästa år.. hehe
adL P17 Hade nog inte gjort så stor skillnad sämst lag vann ju eller hur`?
Corleon P18 Varför i helvete skulle en p-line vara tvungen att va 100% sant..? Varför i helvete skulle inte flow, röst o attityd räknas in i totalbedömninghen? Som CCK utan tvekan är överlägsna på.! Varför i helvete skulle det inte räcka med tokfeta p-lines som CCk lägger en efter en.. Varför leker du för? Självklart är det lättare för Stfu att veta nånting om CCK p.g.a alla låtar dom lyssnat o diggat galet! Självklart får alla ha sin egna smak på musik, men d CCK lägger är ju tungt hårt så dom borde Självklart! ha vunnit.. Självklart kommer du hålla käften !
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
snart blir det biff!
Careface.
Om man ska se det rent objektivt, så hade cck dem bästa texterna, stfu hade dem bästa personangreppen, men cck hade bättre rap, och jag tror aldrig att Mabande kan svälja sin stolthet(inget sånt) och ta tillbaka sin röst. Men ärligt talat, CCK näller värre än när Kammel inte kom med i keystyletuneringen. Go Shema1!!!!
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
men domarna ville tydligen ha personliga dissar med osv.. läs deras motiveringar osv. eller flytta magen från tangentbordet så ni ser skärmen! :O
Corleon P18: Asså vill inte lägga mig i men du säger att CCk:s rader var hämtade ur luften tex denna menar du? "och i skolan var ni några Mobbade Snorungar ni va dom som fick vara Stolpar på Skolgumpan" Om det där är ett bra exempel på hämtat ur luften så är väl detta lika mkt hämtat ur luften?"kaggen är så tjock att han fastnade på toan!" fattar inte hur du kan säga att dom har hittat på allting bara, eller du kanske har sett Kaggen fastna på toan? Fett med propps till dig isåfall om du gjort det eftersom att kaggen inte verkar ha något minne av det jag vet inte vad ni tycker men tycker att det börjar bli larvigt med alla som dissar kaggen för hans vikt och hans rapstil, finns väl ingen som dissat kaggen utan att dissa han för något annat, kanske för att motti knullat hans tjej men vet man ens om det är sant? det tror inte jag iaf men men det om motti och kaggens tjej är ju lika mkt played som hans vikt och stil, hitta på något nytt istället, tror inte att kaggen tar åt sig speciellt av det längre, hade inte jag gjort iaf om jag fått såna dissar mot mig sisådär 2-3 gånger i veckan. men aja känns som att allt mot CCK och framför allt kaggen är jävligt krystat men det är ju bara min åsikt! Men anser att CCK underpresterar i denna rond men endå så är det tillräckligt för en klar final plats Paaaays! /Natur Nynäs Crew=)
Jag Valde Stil & Klass Framför Weed & Hasch
Asså... läs igenom hela tåden, så får ni se att de är fler som tycker att CCK skulle ha gått vidare... Kanske 85% av alla som skrivit tyckte att CCK skulle gå vidare och 15% att STFU skulle gå vidare... ¨ Och då märker man ju att fler tyckte att CCK var bättre... och fler skulle hellre vilja se CCK i finalen iställe för STFU som itne kan engelska :S "Jag kan två ord på engelska "Shut The Fuck Up, Mother Fucker" (2:45-2:49)
-§ '_' § ( . )( . )
Corleon P18 Lugna ner dej nu =)
Ad0 P17 Detta är ett whoafenonem. Folk som du säger att folk slickar röv när dom tycker att man är bra/duktig.
Word natur
aleex_ P17 Han säger ju Keffa jävel hela tiden. skönt att han använder mina uttryck emot mej.... Lovar dej att han smyglyssnar på mina låtar!
Corleon har tänkt hela dagen på vad han ska säga men ändå så räcker det inte.... Vote: Kaggen och hela CCK
Hahaha :'D De enda folk verkar kunna säga om kaggen är att han är "Tjock" Skaffa er ett liv fan....
-§ '_' § ( . )( . )
shit vilken cirkus...stäng igen..
AMG - hooligans
Men snälla ni beter er som några jävla snorungar som inte fick följa med till djurparken. Acceptera det som hänt. förmodligen hade alla stfu's fanboys varit inne och droppat tusen klagomål om omröstning om cck hade vunnit. det är bara en liten lek små barn. tror inte att dom skulle göra det.. Tror att dom skulle accepetera att dom åkt ut och se det positivt att dom tagit sig dit dom var. allt detta klagomål gör så att jag tappat sugen för finalen. tack alla hatare/klagare eller vad ni nu är..
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Det är fetaste kriget här.. :P Man borde egentligen starta en ny tråd o så borde alla skriva vilka dom tycker skulle ha gått vidare av CCK - STFU.... och sen så borde man visa det för domarna.....
-§ '_' § ( . )( . )
NU avslutar jag detta och loggar ur denna deppiga sidan, Vinnarna säger allt. STFU flickor ! P eyz
Die Moothafookaz !
Men helt ärligt nu Corleon och AdO ni är inte ens med i crewbattle så lägg ner ert "Jagärverkligengangstasnack" nu! Sanningen är domarna gjorde en riktigt tabbe som jag hoppas att dom fixar till på nåt sätt, eller löser det på ett bra sätt. Att rösta på STFU för att dom är nya i sammahanget och kom från ingenstans och det är en usel förklaring av Spitbull ärligt talat. Alla grabbarna i CCK la p-lines ofta medan STFU inte hade nån sån där riktigt "WOUW" rad. Kortfattat och bra domarna får lösa problemet för det är en skandal att STFU vann.
Ultimate-kritiker P19 WOOOOORRRDDDD!!! :)
-§ '_' § ( . )( . )
Haha ursäkta men det är ändå Bröderna Från Väst inte bröderna från väster haha
http://www.myspace.com/gmonline http://www.ginieonline.info.se
Moderator
2007-04-17 19:37
Jag kan bara lova er att ingen från vårat crew kommer betee oss som ovanstående gör ifall vi inte går vidare.. Jag ser det såhär; Vi kvalade inte, vi knäckte i första ronden, vi är i semi och för tillfället står det 1-1.. Även om vi förlorar och Guttersnipers går vidare så har vi iaf gått från 0 till nästan final eller vad man skall säga.. Det räcker för mig :)
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Moderator
2007-04-17 19:38
Vi kvalade in*
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
skulle vilja sett bfv vs cck i finalen =)
man mår illa av sånt här skit...förstår verkligen inte hur dom som håller i hela grejen orkar med. Jag hade bommat igen hela skiten och aldrig lagt en tanke på att anordna något på whoa. Kan ni ta å hålla käften. Vi har förstått vart alla ni står, vad alla ni tycker.
Anfall är bästa försvar
Jag måste säga word Servo och Perfektion . Jag var nöjd redan när vi kvalade från kvarten, jag gick in med inställningen att hade vi åkt hade jag sagt "tack för en god match och hej". Många tycker att Cck var bättre, domarna gjorde inte det, men vi i Stfu har fanimej inte gjort något fel. Ni gör mig fett osugen på finalen och på whoa överhuvudtaget. Nu kommer la 20 personer och säger "aaa men Cck var bättre" men skyll fan inte mer på Stfu. Fred
haha så gött för stfu, kötta på !
Moderator
2007-04-17 19:50
Word, de inte S.T.F.U's fel att dom gått vidare.. De handlar bara om ett beslut från högre makter.. Fortfarande tycker jag inte att man kan klaga på dom heller, dom gav oss bara sin åsikt lixom?
[email protected]
jag vart riktigt förvånad att STFU vann imot Family Crew redan i kvarten, Family Crew, va grymmt mkt bättre en stfu, och cck är gryyyyyymmmmmmmmmt mkt bättre en STFU så till alla i stfu STFU och skicka inte in något jävla final bidrag, ni har inte en chans mot Guttersnippers eller Bröderna Från Väst
B
Stfu mkt bra alla stfu fans ni borde vara glada själv ska jag ha fest Sorry för er som inte hejar på Stfu smutsigare en rent mixtape