Haha, hatet mot dem som hatar domarna har alltid varit stort, men nu måste jag isf hata mig själv. Ärligt, det känns mer som domarna inte vågar rösta fram CCK för de är rädda att få skit av alla för att de går på fame. Tävlingen heter ju "crew battle" vilket betyder att det är en lagtävling, och enligt mig så är en viktig grej att kunna hålla en jämn nivå på sitt team vilket CCK har lyckats med jämfört med STFU. Synd att 2 misstag ska kunna avgöra ngt så stort (ehm nåjaa).. Förlåt domarna, men jag var bara tvungen! Och nej, jag är inget fanatiskt fans till CCK så jag slipper gärna kommentarer om att jag bara vill ha dem vidare.
hets, stress, fest!
Synd att cck åkte ut, men deras bidrag var det sämsta i hela semin. Stfu var bättre, kändes som att deras rader träffade mer, medans cck bara la rader för att fylla ut bidraget. Jag är riktigt besviken på hubler, som vann keystyletuneringen, men inte imponerade med texten här.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
Ad0 P17 "sluta lipa" skrev du
Klart som fan jag lipar när man åker ut mot några som rimmade
Johan på Toan och Grejer o tjejer! Fan, man börjar ju tänka tillbaka till tiden på svenska lektionerna i 3:an när man skulle skriva dikter!
Vart kan man få tag i låtarna från ROnd 1?
Producent
2007-04-17 15:26
Seriöst skojar ni med mig? STFU - CCK 2-0? haha nej det är inte första april..
Lil_H..
NI MÅSTE SKOJJA MED MIG :O april april jaa väldigt rolig STFU - CCK 2-0 :S ?
http://www.herrbitter.blogg.se/
vad är fel i johan/toan och tjejer/grejer kaggen?
Lookin at you through the glass..
Fan va surt att inte CCK gick vidare ;/ nu får jag hoppas att BFV går vidare iaf. Annars tankar jag inte ens finalen.Peyz!
Ey yo biatch!
Sämst domare ... ofta CCK inte gick vidare :(
priljans: det är sånna rim man använde dem första 5 låtarna i sitt liv när man reccade med dator mick.. det är de kaggen vill säga tror jag!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Guttersnipers, om dom inte går vidare skrattar jag åt hela tävlingen fan... STFU gick vidare som jag trodde,
Don't!
Producent
2007-04-17 15:48
Hahaha. CCK borde gått vidare, men vette fan om dommarna går på crack... B.F.V Borde iaf gå vidare, annars har fan både Stfu och guttesnippers mutad dommarna!
Lil_H..
säger som kaggen ingen dålig förlorare jag bryr mig inte riktigt grattis på er verkligen, men jag tycker vi va sjukt mycket tightare va aldrig orolig ens att vi ubte skulle vinna ! å vadå vi saknar personliga rader va fan hade dom för personliga rader? kaggen du är tjock eller? attt dom skulle grävt fram någonting? haha de e ju för fan löjligt inget av de dom sa känner jag igen åt någon, inte nån diss mot varken kaggen,hubler,toppen,luke eller mig allt är påhittat precis som vi har gjort jag tycker de här är helt sjukt verkligen tagen på sängen ! men grattis och lycka till i finalen grabbar !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
jag hoppas att nice skojjar ?? jävla vad whoa har blivit pissit på senaste tiden :S "Min röst landar tillslut på STFU för att de kom upp från ingenstans och fick mig imponerad helt klart" så om jag skulle va med i tävlingen skulle jag gå vidare till final för att jag kommer från ingenstans!? det är ju för fan helt som kaggen säger lyssnade ni på CCK:s låt ??? Mabande: Skit bra tävling bra att du verkligen tog tag i den............men nästa gång tänk på vilk domare du tar med ... shit asså
Producent
2007-04-17 15:50
Word på Ultimate-kritiker P19!!!
Lil_H..
Jag antar att nu kan dom klaga på fame om guttersnipers vinner.. tänk va jobbigt om båda vi hade varit i finalen va skulle folk skylla på då ?
Av mig får ni inget grattis tyvärr, när vi var/är bättre! Kalla mig egoist, men skaffa dig gärna ett musik-öra först!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
chasse dyker upp som döda fiskar
Hur kan en dommare gå på att "Ja dom är nya så varför inte låta dom gå vidare ?" Helt klart knas i min mening. Men ok, jag är inte dommare. Trist CCK. STFU är just absolut inte dåliga men CCK förtjänade de mer! Lycka till i finalen! peace.
Jaha ?
Producent
2007-04-17 15:56
Undrar vad dommarna tänkte på när STFU "VANN" över CCK? =) Palla... CCK Is tha shit punkt slut.
Lil_H..
Jag kräver fan en omröstning och utbyte av dommare.Vilka är med mej?
Producent
2007-04-17 15:59
Danyo p16 : Det där var ironi, visst? =)
Lil_H..
Producent
2007-04-17 16:00
Kaggen: Jag är fanimig med dig :D
Lil_H..
Jag håller fan med Kaggen jag kräver omröstning med nyktra domare och nya!!
nej jag anser att vi förtjänar en omröstning de e ändå ett demokratiskt land
Fan också!!! hoppades på att cck skulle gå vidare så man fick höra på lite mer......För dom e ju så jävla bra!
^^
haha propps till dommarna sm verkligen tar sig tid,så det går att genomföra denna crewbattlen men nu börjar ni gå över gränsen som invandrare,vafan hålla ni gör nivå? shiitt röstar för kaggen!
Producent
2007-04-17 16:03
DRRE P16: Klart dom är bra, vad fan trorru annars?=)
Lil_H..
vi kan göra om reglerna vi låter allt folk lägga sin egen röst haha
Asså de va fan va mycket tjafs de ska vara.. Jävligt tråkigt faktiskt! Jag tror de flesta kanske hör att cck är jämnare som lag dock tycker jag stfu gjorde en strong insatts och förtjäna finalplats lika mycket som cck gör de. Hade jag vart dommare hade jag troligtivs röstat på cck för sitt mer jämna bidrag men hade nog fundetat ett bra tag. Så att stfu gick vidare nu förvånar mig inte alls och tycker inte det är fel heller trotts att jag själv troligtvis hade röstat på cck. "keffa dommar" asså va e de för nått? va glada att de ordnas tävlingar i huvud taget. För alla verkar ju va så jävla benägna att anmäla sig och vad me då får ni väll fatta att även dommarna kan göra de ni kallar för "misstag". Själv tycker jag inte alls att det är ett misstag och åter igen hade jag röstat på cck om jag var dommare men faktum är att stfus låt var riktigt bra den med. Så de handlar nog mest om smak sak på dommarnas röster kanske!? För dommarna kan ju inte vara så kassa!? - för ingen har ju klagat hittills förens nu då pga av två röster emot ett lag..:S cck var jämnare ja jag håller med men stfu var bra med och ni som klagar borde efter några år i denna värld veta allt veta att världen är inte fullt "rättvis" och kommer nog inte vara på bra många hundra år heller. För ni verkar ju uppenbarligen tycka det är orättvist? Face it istället och inse att de kan inte alltid bli som man vill.. Så grattis till stfu och propps till cck med för sin goda insatts! im out! pz
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
jag röstar för en extra rond. med en deadline på typ 2 dagar! hah
skriv 1 för CCk skriv 2 för Stfu dom som får mest röster vinner get it ?
Producent
2007-04-17 16:06
Durlind : Det är inte orättvisst att de gick vidare, det kallas fusk =)
Lil_H..
nej chasse.. dom som är bäst vinner get it?
Producent
2007-04-17 16:07
toppen: Ni är ju bäst =)
Lil_H..
okej då har jag uppfattat allt fel , men om dom som är bäst vinner varför vann inte jag ? för mamma säger att jag är bäst hela tiden ? hmm skumt
exakt! behövs egentligen ingen jävla omröstningen ellerny rond CCK va bäst bland alla låtar i ronden då ska dom gå vidare :S
Keffa dommar. Fy fan alltså :S Visst var STFU bra, men jag hittade INGEN rad som jag verkligen gillade. Medans typ ALLA i CCK la någon eller några rader jag tyckte var mycke skönare! Alla i CCK vet hur man hanterar deliviryn och flowet på ett skönt sätt! inte för att dom är kändare eller nå, men dom vet vad folk gillar och det är de som gör dom bra. Så var det även i deras bidrag rond 2. Sen nån dommare sa att denna raden var skön - "det låter som han har satt sin gammelmormor i halsen" Jag menar, vad FAN är det roliga i raden? Visst okej, det "låter" lite lustigt men det är ingen punchline i sig! Herregud man blir ju fan sur, nu är HELA tävlingen förstörd . synd..
Chasse för hon ljuger
hahaha så otrevlig :P
tycker det här är förbannat tråkigt! riktigt jävla tråkigt för oss som går vidare! ni som inte äns är emd i tävlingen vart fick ni lugt ifrån? snälla sluta! alla här på whoa kan erkänna att cck var sämre sen rond 1 och att vi avr bättre sen rond 1! jävla massa gnäll asså ofta blit fler tävlingar när vart ända 14 åringar här på whoa med 5 accounts ska in o gnälla ! riktigt jävla dålig stil! Kaggen du påstår att du inte är dålig förlorare.., måste bara säga att det syns verkligen inte!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
elegant: anledningen till att alla klaga på att ni vann är att CCk va mycket bättre än er i denna ronden
snälla ? aa ni fattar vad jag menar
www.myspace.com/danielbylund
ELEFANT om vi va bättre i rond 1 än i rond 2 betyder de inte att vi va sämre än er i rond 2 seriöst för vi e minst 3 gånger bättre än va erat bidrag va!
Elegant eru så jävla upprymd av vinsten att du glömt bort hur man stavar?:S
Moderator
2007-04-17 16:14
Producent
2007-04-17 16:14
Elegant P17: Är de inte tråkigt att fel lag går vidare?
Lil_H..