Jag börjar bli fett otålig :D Lovar att det är Icetail som segar fastän han sa åt mig på Msn att han redan skickat in.. :D hm.. the plot thickens..
facebook.com/idiomatisk - fan page
Mikey88 P18 tack mikey!
Men rimmet var lite längre än så
Sluta mata dubblerim
Brudar skakar rumpan till
tack peace
dommarna var visst väldigt sega :o
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
hörrni domarpulllor :) ta och fläska upp bedömingarna så man få se lite nytt inte bara ett evigt tjafsade i tråden :)))
stfu är nog det laget som har störst skillsskillnad men annars var restesn fett, tror de kmr bli gutters mot cck, guttersniper va inte så tunga osm ja trott men dom tar bfv ändå
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
tror det är killen från block44 som har lite ont med tid till att skicks in
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
trodde guttersnipers skulle ta hem denna rond med BFV rockade fett! Grymt bra !
NS
elegant, killen från block är ju Famous så han har ju ont om tid :) hahah.
ville bara påpeka att jag var ironisk<br>
guttersnipers vinner över bfv ganska lätt va? NOT :)
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Om alla är snälla idag så ska omdömningarna komma............... (kanske)
Skivsamlare
2007-04-17 08:37
Skivsamlare
2007-04-17 08:48
inte för att någon över huvudtaget bryr sig om vad jag tkr meeen ang guttersnipers och bfv: de enda bra i gutter var storhets och han blizz blabla. vet inte om han bara var häftig eller om han engagerade sig väldigt lite för att hitta ett beat, men ett beat hade gjort det lite ballare. ang BFV så tyker jag alla la det bra faktiskt o.O har lite probbs med braz röst dock. hehe. bajs.
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Hubler la det skit tajt:D
INOK, rmk.
Klockan är tio över tio.
Jag steppar in som extradomare om inte Gal hör av sig innan jag är i Skåne. Åker nu, så vi ses ikväll. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Fan va gött asså!
Stfu
Skivsamlare
2007-04-17 10:50
haha, vi torskade. coolt.
http://www.soundcloud.com/adamkross
Fan vad tjurig jag blir...om inte b.f.v kommer vidare alltså, gött för STFU DOCK!!!
STFU heheh fy fan vad soft ;D lycka till i finalen
Hej hej hej hemskt mycket hej
Fattar inte hur CCK torska, jag personligen tycker att dem gjort fetaste bidraget hittils.. menmen!
http://www.myspace.com/bigdomilicous
haha what?, stfu's bidrag var ju förmodligen det tråkigaste så här långt, hoppas de skäms för introt..i övrigt var de bättre både i kvalet och kvarten? cck borde tagit det..bfv imponerade för att vara dom, gutters la det ovanligt otajt, keff turnering, crewbattle 2008, you with me?
Sen anser jag att Icetail har nånting emot b.f.v : När han kan skratta åt guttersnipers rad "För han flytta till sthlm och spela turk" När fonky la en 3 ggr så roligare rad i samma stil.. Syftar på.. "Vi bor i Sverige varför leker du svart när du snusar bak och kör en cresent compakt" - Det var sammasak förra gången han skulle rösta. Liksom man lägger inte en röst på Akin som la halva sin vers med flowmissar och resten hade varken bra flyt eller röst mot Fonkys flow.. Ska man vara domare ska man inte vara partisk och det känns som Icetail är det . I'm out.
http://www.myspace.com/bigdomilicous
nu få vi hoppas att BFV kommer vidare ! :)
hahahahahahahahahahahahhahahahahahahaha shiiiiiiiiit :D undra om jag är vaken eller sover ?.. vad hände med tävlingen ?:P good look STFU ni tar detta boys:)
Spitbull: Jävla otur att man är hatad av en domare. Vad är det för fel på mitt röst och flow egentligen? I don´t get it. Får väl styra upp det till nästa rond om det blir något där. Sjukt spännande nu. Men shit vad otippat med STFU i final. Trodde jag aldrig.
mfs den skönaste i round 2, shit
Spitbull: Alltså menade inte hat i den bemärkelsen :) Menade väl mer om att du ogillade min stil. Vad är det du inte klarar med den då? Jag tycker inte att den är så extremt annorlunda jämfört med många andra i tävlingen. Förövrigt tråkigt också att CCK inte gick vidare. Mycket tajtare verser. STFU gör ju massa flowmissar. Hade ju skrivit 32bars, raw shit som fan till CCK ju. Får väl lira in och släppa det vid sidan av då, hehe.
BFV hoppas jag verkligen går vidare.. riktigt otippat att STFU gick vidare :S
remember my name<br>you'll be screaming it later!
haha yeah vi torkade. undra varför?
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
Melite ? Tuffa dig inte mot en tolvåring nu.Gutter vs BFV Sjukt överraskande rond, har inte följt crewbattle men denna rond var värd att lyssna på. BFV: RMK, har aldrig hört dig så vass som i denna rond, bra jobbat! Perfektion, levererar det också rätt vasst. B-Raz? haha blev sjukt förvånad, första han gör är att komma in och sätta en 21 årig rappare på plats, Mfs blev whoppad dära.Gutter: Helheten är dock inte lika skön i denna låt, Storhets brukar låta vassare än såhära. "16 bars och springer" eller vad den heter, där håller du en mycket högre klalss. Blizzak, hade velat höra dig på beatet istället. Resten var olright. Enligt mig så går BFV vidare.
RAWMUSIC.se - myspace.com/TMK6 - myspace.com/RAWMUSICLABEL
är Stfu vidare eller vad???
Mfs känns o låter som att du mer än gärna vill möta cck? hehe men men själv tycker jag det var jämt det har jag sagt sedan jag lyssnat på cck's men så är det tydligen Big up ändå till cck som bjudet på en hel del fina verser och puches
bra stfu ni är vidare mkt bra elegant rockyrock nabil gothi melvin och sbäss stfu ni viner allt. mkt bra
medmera: Jag tror att engelska är lite av en curse på whoabattles. mest ung obildade kids som inte sköter sina engelskaläxor. Till och med jag som läser mycket engelsk litteratur kan ha svårt att förstå vissa texter. Men jag hoppas att domarna kollat upp de raderna de inte förstår betydelsen av i nån ordbok så att man inte förlorar på det. Skulle jag bara uppskatta ett halvnormalt ord från Blizzaks vers så tror jag kanske att max 50% av folket här inne vet vad "ceran " betyder t.ex.
STFU IN TEH ROOM !!!!! GRATTIS GUBBAR ! haha kaggen,toppen &hubler, fan vilket självfötroende ni hade, hahaha.
Die Moothafookaz !
Haha fan va mycket skit vi kommer få för att vi slog ut Cck, kan tänka mig att det kommer ett marathon av arga människor nu eftersom vi kom in i tävlingen från ingenstans.. Tack för en god match ha de..peys
Härligt med final! Undra vilka vi möter? Nu väntar bara det otroligt jobbiga arbetet med beatval. Vill bara säga att CCK har gjort riktigt bra ifrån sig i tävlingen och jag önskar dom all lycka i framtiden. Ni är grymt duktiga allihop. Men vart tog Luke (eller hur han nu stavas?) vägen i tävligen?
Snäppet bättre än s. s.
Nothing but love 4 stfucrew !
Die Moothafookaz !
ojdå, spänningen stiger och stfu överraskar igen, kanske ingen överraskning längre att dem överraskar, men överraskad blev jag. överraskande fan!
yes ahaya
hahahha vilket skämt! Trodde detta var battle..."Min röst landar tillslut på STFU för att de kom upp från ingenstans och fick mig imponerad helt klart" Så vi torskade för att dom var okända? Ni kan ju inte säga att deras rim, flow, punchlines och delivery var bättre än våra? Ursäkta mej... Trodde iaf att dommarna hade nån koll på vad fan dom sysslade med. Men jag är ingen dålig förlorare, så jag önskar STFU lycka till i finalen!
"vart är alla kaggens smålustiga rader tycker detta blir lite för mycket repeat" lyssnade du ens på låten? "Låter som han satt sin gammelmamma i halsen" sånna dissar får mig att älska detta bidraget Asså, hur fan kan man tycka om dem raden, det är INGET firnurligt eller fyndigt bakom den raden. Keffa jävlar
Grattis !
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Word på Kaggen! hahahha vilket skämt! Trodde detta var battle...""Min röst landar tillslut på STFU för att de kom upp från ingenstans och fick mig imponerad helt klart" Så vi torskade för att dom var okända? Ni kan ju inte säga att deras rim, flow, punchlines och delivery var bättre än våra?" "Ursäkta mej... Trodde iaf att dommarna hade nån koll på vad fan dom sysslade med."
Kaggen sluta lipa .
Die Moothafookaz !
Nu när jag lyssnat på cck vs stfu, fattar jag fortfarande inte varför cck åker ut? alla inne på whoa är nog lite förvånade.. lööw!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
KAGGEN "STFU: Här hör man hur ni har letat fram fakta eller att ni har lyssnat till er dem så att ni får fram rena sköna personliga dissar. gillar vilka beats ni drar på.. ni flowar asnice." Det säger la säg självt ? Du skrev ju 40 rader redan innan du visste vilka du skulle möta, klart som fan att du va keeff mannen. Så torka tårarna nu kaggen och ta det som en tjejen du egentligen är. Keffa jävel.
Die Moothafookaz !
lool, hur fan kunde cck förlora? hahah
B