Tråden låst ett par timmar p.g.a. ert käbblande. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
haha alla är vilda, hahahha , jävla hubler.. guttersnipers och cck i final även fast rocky och melvin är sjukt sköna.
Lookin at you through the glass..
Tråden är öppen igen... gud så underbart.. hahaha nä men Mabande, Hur många röster har kommit in? pöjs
Två av tre. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Jani grappar... BFV - GUTTERS Kan väl gå lite hur som helst? RMK och Perfektion är sjuka och sen kommer Braz och är halvdan. Känns på nåt sätt som om han får ta över raderna som inte fonky lägger.. Trodde saken var klar efter att jag hört BFV's bidrag för det var sjuuuuukt tungt. Men Gutters var ju lika vasst. Jag VILL att BFV går vidare så dom får möta CCK i en final men det känns inte orättvist om Gutters går vidare.. Går gutters vidare så tror jag det är för att dom har ett jämnare lag. CCK - STFU Mja, saken var solklar enda tills slutet på STFU's låt som var riktigt bra. Dom två sista tror jag det var. Det var riktigt bra. Men som många andra har sagt, så vinner CCK :] Jag vill se CCK och BFV i final men kan lika bra bli CCK och Gutters! Btw, fan va jag älskar att se vuxna(?) människor tjaffsa över den andras låt och vad som är rätt och fel. Fan knäpp upp byxorna, tanka lite svenska kvalité porr och slappa av :] Lycka till alla!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
(slappa av är väl lite dumt, slappna av menade jag givetvist) Var bara tvungen innan det kom någon cool P14 och rättade mitt misstag. Ingen är perfekt - iaf inte jag efter 9 timmar på ett fittigt jävla tåg. PUSSILJUMSKEN!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
McFish vann årets crewbattle som någon sa, wörd.
soundcloud.com/brormusk/sets
Haha detta är faan ett tecken på att det är whoa.. Hubler kommer in och droppar ett "ironi"-inlägg och så är dem och hugger direkt på honom :D det är lite roligt faktiskt :D lööw
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Seban: Min rad är ungefär lika meningsfull som "baka muffins med smala sussie", men det klagas det minsan inte om. Ditt senaste inlägg är bara löjligt. Förresten, Tack alla som håller tummarna för oss. Cck la ett tight bidrag, dock inte så bra som jag trodde dom skulle göra, men men. LYCKA TILL iallafall och må bästa lag vinna.
Snäppet bättre än s. s.
baka muffins med smala sussie Det var väl mer som en utfyllnadsrad. han har ju sjuk sköna rader annars.
om jag nu har rätt så ska alla dommare ha varit inne ngn gång under idag och igår! så hoppas bedömningarna kommer idag
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
heh, min muffins rad är ju tokfet! bara jag dom hörde det? ;)
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
CCK! :P dom gjorde bäst! B.F.V går också vidare
Hahaha! RMKs diss mot mfs i starten:D kändisfest.
Bvf kändes rätt överlägsna.. trodde jag fan inte
nu jävlar vill vi veta vilka som går vidare.. eller ? bra jobbat mabande
www.myspace.com/danielbylund
ni som kallar er "randoms crew" kan ju enbart vara glad att ni fick en skön lottning till en början :) ta inte vatten över huvudet pöjkar!
"är ni med på noterna nej just det ni är tondöva" CCK - Bröderna Från Väst in de la finale
wait a minute man..
fyy fan fonky kickar det så jävla sköönt nu för tiden =) b-raz o rmk med. men speciellt fonky!!!!!!!!!!!
farligt jo ja vet, men vad fan är inte det, när du kan bli platt imorgon av en chafför som inte ser.
roeka`?
http://www.myspace.com/bigdomilicous
JAGSÄGERJUDETENGÅNGTILL! CCK .vs.THEBROTHERSFROMWEST! inte en galen final men ändå sweet ;)
97's Records ! .
-SPS P16 vinnare måste vara STFU OCH GUTTERSNIPPERS!Yeaah!
Don't!
Stfu kommer att vina över cck! alla kan höra det om man inte ska kolla på namnen! så är det bara hype får en att tänka annorlunda så jag följer öron samt hjärtatGuttern vs Stfu i finalen
personligt
Sorry boys..vi åker ut, ganska säker på det.
BFV va ju ganska tråkiga iom att dom bara dissar mfs i stort sett... guttersnipers tar det
ge bara guldet till guttersnipers fort..
"när kommer resultaten" Förmodligen så kommer det komma en admin och skriva vilket klockslag det kommer, fan sitter ni i sjön eller. Han lägger väl upp det när han fått in allt och har tid.
Kom igen nu domare ;) Ni vet redan vilka ni kmr sätta te finalen! CCK vs BVF ... Bara för att ni bestämmde efter första dagen så spelar det ingen roll om dom andra kmr skämmas av att ni bestämmde er så snabbt ;) Just go public with it now ;) Peeaaace out!
-SPS, Mitchy och Gizzis hahahaha säger abra en sak ^^ WORD!! :D
Kaggen kickar det rå-skönt, hans jävla dubbelrim sätter sprätt på allt.. CCK tycker jag personligen har höjt sig några nivåer faktiskt.. att dem gick vidare förra gången blev jag lite förvånad över.. men propps till CCK för en mycket bättre prestation! lööw
All Stars skulle vart kvar säger bara jag! fattar inte hur guttersnipers kunde vinna, tkr allstar var mkt bättre:):):)
vilken platt och hög vägg c(=
Finns en hel del bra verser i hela den här tävlingen, man kanske skulle göra ett mixtape? :) 10-4, over...
Håller med Parodi.. vi fokuserade oss lite väl mycket på Mfs faktiskt.. vet inte hur det blev så.. Vill se rösterna nu! :D
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Hehe :D Mabande din idé är ju faan stört fet :D kaggen dina rim är ju fan inte o leka me :D lööw till crewbattle 2007 :D
En fråga om någon vet Snubben som lägger dem här raderna i heman hustlers.. "Det börjar känns rätt played out att dissa kaggen efter 1-2-3 Har ingen satt han på plats än, snubben som vi möter är medlem i dirty south" bla..det är hans första två bars typ..jag vill ha mer låtar med den snubben för han har grymt skön röst!
lööw till crewbattle 2007 :D tycker denna crewbattle har varit riktigt jävla tråkig om man jämför med förra årets tag team..
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Det hade nog vart fetast med BVF - CCK i final:). men tror dock inte det.
©ProblemBarn! Varför vara anorlunda när man bara kan vara sig själv?
vill ej klaga tkr domarna vart kanon men fan va det tar tid med omdömena man e ju lite sugen den måste ju komma ikväll annats e det ju hip hop katastrof puss o kram
Ingen semifinal kvalité på varken Guttersnipers eller B.F.V tycker jag.. Vi höll förmodligen inte kvartsfinal kvalité eftersom vi inte gick vidare :P men jag tyckte detta var segt..
Om vi vill, Blir du aldrig tightare
vilket crew var du med i?
Ja tycker guttersnipers var bättre än bfv. vill se nya namn i finlalen men samtdiigt tror ja att hela whoa folket vill se kaggen,toppen m.m mötarmk,b-raz ... ser fram imot finlen oavsett vilka som tar sig dit .peace
Kepsen låter inte som honom på röst eller flow, men det är nice som in i helvete. Det mesta var nice faktiskt, Toppen grejar lite snygga punches osv. Det är nice, Guttersnipers eller BFV mot CCK i finalen i alla fall!
Gillar folk som inte kan svenska, men har en magnifikt svensk mailadress :) 10-4, over...
Busted :)
The Larssons www.thelarssons.net www.myspace.com/estetonline
Kr0nan_, it was me..
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
Kaggens rader alltså, lyckas alltid få in meningsfulla rader och samtidigt feta rim! Det är de som är svårt med rapp alltså, tycker jag iaf! En skönt exempel - "Mata dubbelrim / Skaka rumpan till" haha Nice. Undrar vem som vinner mellan BFV & Gutters, vet inte varför riktigt, men jag hoppas på BFV. Tycker dom har legat på en bra nivå medans Gutters ha legat lägre än dom brukar :S Bara Mg som jag diggar där alltså. Aja bara att vänta på omdömena PEACE