BFV vs CCK i final utan tvekan, BFV knullar skiten ur alla i denna tävling :D
MFS ? du pajja just min oerhört stora lust att ta min kvälls bajs me dina ännu mer oerhört intelligenta komments ... alltid lika roligt att läsa snubbars komments ibland ... så roligt att alla ska hata sen älska och hata igen ... fan undrar om vi grabben inte procentiellt har mer pms humör en brudar ...
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
Tyckte Guttersnipers stil va riktigt nice :) tummen upp med oldschool beatsen :D hade vart mer stil om ni kört sampling med bob james - nautilus o pumpat trummor på det som dom gammla goda på Arsenio hall, peace och tummen upp på alla andra med.
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Giggen: Ja, vad är ditt problem? 1. Lär dig skriva ordentligt. (stavning, formatering etc.) 2. Jag skiter i om du ska bajsa eller inte. 3. Jag hatar inte. Jag sysslar med kärlek "irl". Men när det gäller battle "hatar" jag om du vill kalla det så. 4. Och nej. Jag har inga premenstruella syndrom över huvud taget. Har sluppet det med tanke på att jag är av det manliga könet. Skönt som fan.
kaggen är väll inte så jävla tjock ändå ? elr är alla bilder på han photoshopade ? någon som vet ? skulle vara kul att veta varför han dissas så hårt pga att se ut som vilken snubbe som helst ? jag vet inte :S
Om jag inte kan bli nykterist så ska jag bli den som blir nykter sist...
asså kaggen! det är played out att dissa din röst och din tjocka mage men inte played out att dissa om ingeting alls? asså vad vet vi om dig egentligen? du är ju inte så pass känd att jag vet vem du är? vet väl förfan inte vad som händer i ditt liv ellerhur du vet inget om mig heller? så what's the fucking problem? jag fick reda på ditt namn via din beefs du har haft annars har jag inte haft särskillt annat att gå på som jag vet 100% det här är battle jag hopaps inte du tar åt dig asså
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
06, rond 2 minns ni den..
Moderator
2007-04-14 21:03
06, rond2... vad hände då? berätta?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
vi vann i ditt ansikte vad tror du
Moderator
2007-04-14 21:05
Mot vilka?
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
tagga, tagga, tagga, tag....
Perfektion: High Coast vs. Fish Unit. Ni styrde en jävligt fet refräng den gången, en Markoolio-pastisch faktiskt. Jävligt mature...
GUTTERN VS BFVSTFU VS CCK Guttern: Första killen helt underbar utan tvekan! första killen somgör att ni går vidare enligt mig.., skön attedtyd och bra agresiv för beatet! Resten sa mig inte mkt men helt okej!! Storhets var osså ganska het.., e hel del sköna rader på dig asså! biG up! T ROR FAN NI TAR HELA JÄVLA TÄVLIGEN Stfu: Introt det var guuuld! hahaha! emär ungen?? skönt som fan! första killen var dunder skön! synd att han inte rappade längre.., killen därefter dissade cck riktigt hårt han med! bra gjort bra flyt på han osså! sendom 2 sista var helt underbara! sjukt skön text ass bra dissar! det här blir utan tvekan dom så är i finalen : Stfu - Guttern
Moderator
2007-04-14 21:20
Det var back in 2005 gubbar.. inte 2006...
[email protected]
det var 05 va? ungen i introt vårt är min lilla syster som snackar först sen jag! får man reda på bedömningarna imon då?
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
det va 2006 I remember !:P
http://www.herrbitter.blogg.se/
aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, smäller fejjan
seriöst, vårt bidrag är ju så mkt hårdare med bättre dissar och attityd. dock är bfv´s bidrag bra också, fin ljudbild med bra beatval och flyt, men räcker inte i en battle som denna..
Can I get a 'Hallelujah'? Hallelujah Noice!
yes ahaya
Det blir ju lätt så att man håller på sig själv Noice! :) För att bryta trenden så håller jag på Guttersnipers! :P
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
CCK vs STFUB.F.V vs Guttersniper Japp, om det blir såhär får polarna möta varann :-O
jag skulle också vilja heta Ramin
MFS ? du får ursäkta mina stavfel men jag är oerhört bajsnödig just nu. och 1. att hata i battel e de skiten går ut på så no offens på den sidan. 2. att älska i de du kallar "irl" och toffla efter "matchen" och tjattra om rader är bara tjötigt enligt mig. 3. PMS va egentligen inte en fråga till dig utan ett konstanterande av mig av folk här på whoa då alla hatar och sen slickar igen. skitsamma ska bli kul om dommarna väljer dem som ska vinna för jag känner på lång väg lukten av saltvatten från väskusten ;)
"Vill ha en nice jävla lya utrustad med de nya" // Petter ft feven - Vill Ha
så kul när man sitter smålullig och hör: "melvin bitch, han är dum han är fånig när ... han ser ut som en burk ravioli" hubler gjorde min kväll, helt klart !
Elegant P17 Du säger typ " du har mkt fett "
det är som att jag skulle dissa någon för att han är mörkhårig!
För mitt artistnamn är ju endå Kaggen.. så då kan ju man räkna ut att jag har några extra kilon på magen lixom!
Jaja, skit i detta nu...
jag tar verkligen inte åt mej när det är battle... hahaha!
Lycka till i framtiden grabbar!
"Allvarligt som fan det här med battle". tihi, fick mig att små-le lite som mark levengood gör när han kittlar sig själv på "you know what" menads han kollar på farbror melon featuring jonas gardell, shit folk tar battle på högsta allvar asså, det är inget mer än ett roligt evenmang som drar upp en liten del av hip-hopens element, sparka mig på kors-tanden om jag har fel hata inte era bacon knaprare, och om man har ett önskemål till whoa, vart skulle man kunna dra upp det? tänke mig typ att göra en whoa version 5 som skulle tillåta endast p\f18 att bli medlemmar, peace...
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
"Kaggen : Du säger typ " du har mkt fett " det är som att jag skulle dissa någon för att han är mörkhårig! För mitt artistnamn är ju endå Kaggen.. så då kan ju man räkna ut att jag har några extra kilon på magen lixom! " Haha typ word på den
"seriöst, vårt bidrag är ju så mkt hårdare med bättre dissar och attityd. dock är bfv´s bidrag bra också, fin ljudbild med bra beatval och flyt, men räcker inte i en battle som denna.." That's just the truth.. Diggade BFV, riktigt tighta! Tänkte att detta bli svårt, sen slår jag på guttersnipers och hör, damn, helheten och ljudbilden är inte densamma men dessa killar har battle känsla så det inte är sant, helt klart tightaste battlebidragen i tävlingen hittils och många andra tävlingar enligt mig.
soundcloud.com/brormusk/sets
tycker Stfu & Guttersnipers i finalen!
Yeeaaah maaafhaakka
Jag sa det förut.... Hubler är bäst! :) Laddade ner alla bidrag men det vart att jag bara lyssnade på CCK. Riktigt jävla bra.
hubler fan va fett alltså!!.. det avr nice. jag rös alltså :P
B.F.V:s låt va toook skön asså. Refrängen var nog den skönaste jag hört på riktigt riktigt länge!
fyfan va jag hatar det här årets crewbattle! förra årets vara gaaaaaaaalen!
http://www.youtube.com/meeyeer/
CCK vs STFU B.F.V vs Guttersniper tror jag nog..
HANINGE
Om det är kepsen som kör vid 2:50 på deras bidrag så låter det fan inte som honom. Annars blir det nog CCK mot BFV i finalen som de flesta verkar tro, men om Guttersnipers går vidare förvånar det mig inte.
CCK vs STFU B.F.V vs GuttersniperUtan tvekan.
Die Moothafookaz !
Jag hör nog det bästa jag hört med Mfs, första versen har sjukt nice attityd. Båda ronderna är ganska svårbedömda... CCK tror jag mer på än STFU... dock Gutters vs. BFV kan jag inte ens avgöra... puss
"Jag sparkar dig i ryggen och skär av dina hälsenor, jag kan fan lägga ner detta battle nu för du är inte redo"
när får man se vem som går till final då?
kissar du dig själv i näsan:D
hur kan vissa va så överdrivet övertygade om att Bfv tar det? Bfv hade grymt flyt & sköna beats medan Gutters gick på attityd & råstyrka.. alltså väger det åt båda håll, enligt mig... jag håller fan på båda.. hah
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hubler | Vanilla Sky säger:
ja ska köra en storhets
Hubler | Vanilla Sky säger:
elegant luktar elefant
bara jag som tycker att bidragen i förra ronden var mycket bättre? Besviken på CCK.. Dock drar Kaggen smarta rader.. Men saknar den "förbannade" rösten! Du ska vara argare Kaggen!!! Toppen lägger det en nivå lägre än sist också! fint flow å så men texten kompis? aja..
www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen | www.myspace.com/OpHen
Re-fuckin-fräng i battle?...seriöst..Jag får flashbacks till när jag mötte DirtyD i ett whoa battle för typ...innan NI ens tänkte på att rappa, jag slakta honom totally...MEN han hade refräng liksom, och han vann p.g.a bra refräng??....refräng i battle? Det är fel på er om ni ens rör den skiten... ok...ge mig finalen...då ska ni få höra...fan jag är kall och går fan på sparlåga hela jävla vägen. Får ni inte höra mig i finalen så missar ni nått...ol+e!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
hitta en fin sak btw... "you're as jagged as cars in black nights driving in slow junctions/ you're a faggot like brawls between gays in cat fights..no punches..." <3
Tungt bidrag mot Dirty D ~ blizzak.. överfett
Tycker Guttersnippers Bidrag är en definition av hur svensk audio-battle ska låta.. fattar inte hur folk kan tycka annat..peace
STFU är vidare ingen vet men jag säger att STFU går till final mkt bra av elegant rockyrock space gotchi ochså
Den där dissen mot dirty-d är old väl? för tyckte inte den va tajt alls..Peace and prosperity