Va fan, dom här domarna är utvalda och om dom har keff smak låt det va..! Om BFV går vidare så tycker jag det blir en skön match kvar...Alltså den om bronset mellan Guttersnipers och CCK Skitsamma om det inte brukar göras.. Whoafolket vill ju höra den fighten, ! Eller hur?
Tänk på vad du säger, så du inte säger vad du tänker
Durlind Jag håller med dej att det är himla kul att folk tar tag i sånna hära turneringar! verkligen! Det uppskattas jättemkt!
Men när crewbattle är en ganska stor turnering kanske man ska ha
kompetenta dommare. Punkt slut
Peace durlind
nån som ska med ut på en kall öl ? jag bjuder
chasse dyker upp som döda fiskar
Elegant P17 Okej ja erkänner, jag är jääävligt dålig förlorare när fel lag går vidare.
men vafan!! CCK ska ju gå vidare! det förtjänar dom lätt! dom knäckte ju STFU lätt !
Ultimate-kritiker P19 hah domarna verkar redan dricka för fulla muggar!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
förlåt asså men jag sitter och skrattar hahahahah som fan för mig själv asså! hahahahahahaha hahahah dom dä'r raderna asså! HAHAHAHAH
blir det en brons match blir nog den mer uppskattad än finalen=) skulle jag tro iaf som det verkar på alla som skriver i tråden.
Aja.. Life's a bitch.. Men gratz till er som gick/går vidare.
If I loose my left nut, will my right nut still be my right nut?
"Han kan inte köra bil för hans mage fastnar i ratten så fet så han kan praktisera som en skidbacke" tyckte jag var skit rolig
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Asså, helt klart borde CCK kommit vidare.
haha, ändrade mig nu, stfu har ju ffs nödrimmat sig genom hela sin text, det var ju hemst.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
håller inte med alls ;O CCK skulle gått vider i mina ögon , menmen, nu hoppas jag på BFV iaf. Stfu har inte en chans mot nån av dem iofs.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Alltså Hela CCK gör (nästan) Alltid Riktigt grymma låtar, speciellt Battlelåtar annars skulle dom inte vara så kända som dom är! så är det bara, dom kan det där.. men visst, deras rond2 bidrag var lite sämre än vad dom brukar göra, men den var fortfarande RIKTIGT FET ! och STFUs bidrag var nått jag inte blev imponerad av det minsta. Så säg mig hur FAN kan dom då vinna?:S Tror fan Dommarna röstade som dom gjorde bara för att Överraska och göra nått som ingen trodde! Så tycker jag iaf.. Tycker personligen att tävlingen är förstörd, SYND !
Ett skämt att inte CCK tog hem hela tävlingen , inget ont mot domarna med enligt min mening ett huge tabbe !
mjoo faktiskt, tyckte introt från hubler dödade hela STFU
killar killar komigen nu lungnar vi ner oss sätter oss ner o tänker efter vad man har skrivit ner på whoa, ja håller med om att kaggen o hans crew troligen e dt bästa o dom e grymma och skulle vinna 9 av 10 ggr mot dom här men nu e det så att domarna tkt att stfu vann that's it !hur mkt ni än skriver kmr det ej ändras. Gratta istället stfu som gjorde en bragd o trösta cck som var med om nåt mindre roligt när ska vi börja sluta hata o börja älska:Pja tkt själv att det var jävligt jämnt en grej som whoa e skit dåliga på e att dela med sig fame tillnya rap artister som inte var så kända tidigare man älskar för mkt dom gamla lyssna igenom båda låtar fler än en gång så kanske ni inser att stfu la det ganska bra endå? propps till alla deltagande o domarna peace whoa(L)
"CCK RAPPENS MOTSVARIGHET PÅ CHELSEA !" ehh dyra divor som inte funkar tillsammans och inte vinner nåt alls :o det var taskigt mot cck att säga så där!
yes ahaya
Asså domare, lyssna igenom STFU vs. CCK igen.... Helt ärligt så tog CCK - stfu... STFU kan inte ens engelska.. :S "Jag kan två ord på engelska "Shut The Fuck Up, Mother Fucker" (2:45-2:49) CCK skulle lätt gå vidare!!!!! Plus dom skulle gjorde Finalen mer intressant...
-§ '_' § ( . )( . )
Tack Fake och Antamanish ... Ni andra kan ju fortsätta kasta skit på oss för att domarna röstade på oss, skyll Irak-kriget på oss när ni ändå är igång också. pfff detta är löjligt. Vi gör så gott vi kan trots att vi inte har nån erfaranhet, studio eller riktig utrustning (600kr mick) , vi försöker hålla oss borta från allt tjaffs och spelar in våra bidrag istället. Vi har aldrig påstått att vi är bäst heller. Om ni är arga och hejade på Cck så vadfan ska VI(Stfu) göra åt saken... Höj nivån på inläggen och skärp er för helvete. Peys
ROCKY "vi är Rookies" Melvin har ju varit på whoa sen kriget för fan.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
STFU, så klart så gjorde dom bra ifrån sig... Men CCK var bättre denna rond..
-§ '_' § ( . )( . )
Alltså Fake, visst är det inget stort. Men jag är mer insatt i det här än i "simhoppning"... Så för mig är det stort och det är klart man reagerar så här när (som jag tycker) det blir fel! Vad jag tror är att 95% av alla som tycker att CKK var bättre är folk som vet vilka dom är, och gillar att lyssna på dom, vill bara ha mer och mer låtar, Visst kanske det är så, men bara för att t ex jag tycker att CCK är riktigt bra betyder inte de att dom la det sämre än STFU? :S Hatar allt snack om CCK skulle vinna p g a "fame".. Skulle dom inte vara BRA så skulle dom ju inte ha någon fame eller hur? Lixom dom flesta andra låtar som dom gör så var även denna mkt bra! ärligt, går tammefan inte ens jämföra!
alla är´vinnare i CCK imo :P, kolla här
Toppen - Tightast flow CB--07Kaggen - Tyngst röst CB-07Hubler - Bästa introt skrattar av blåtta tanken haha CB-07estet - Skönast text att lyssna på helt klart CB-07 öppna champagnen :P eller hur det stavas PEYS :) sen måste jag säga alla mina 5 tummar upp för Blizzak got damn power to gothenburg!!!!
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Må bäste män vinna :) håller tummarn på guttersnipers ;D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Tror guttersniper stuppar.. är inte 100% dock BFV förvånade mig som fan good shit! 1-1 vad som helst kan hända right? =) undrar dock en sak angående guttersnipers.. vem och varför kappade snubben beatet i slutet? bör väl vara ett minus? om det är han som rappar sist på guttersnipers hela tiden så bör det verkligen vara ett minus. för tycker verkligen inte att snubben flyter bra på beat....peace folks!
hoppas på latin i finalen i gutters ..
illa med stfu vidare tycker jag.. diggade cck mer ;/
Producent
2007-04-17 17:15
DopeFish P19: WORD!! :D
Lil_H..
Lil_h : "DopeFish P19: WORD!! :D" - KLART! ;) är ju så sant !! peys
hahahaha cck va bättre
Konse''
NEJ NEJ detta går inte CCK skulle gått vidare!!!
Hah, tråden är fan så mkt mer battle än vad själva bidragen är :D Riktigt intressant läsning :)
DopeFish P19 - "alla är´vinnare i CCK imo :P, kolla här
Toppen - Tightast flow CB--07Kaggen - Tyngst röst CB-07Hubler - Bästa introt skrattar av blåtta tanken haha CB-07estet - Skönast text att lyssna på helt klart CB-07" Helt klart SANT till tuuussseeeennn!!!! :) Dom borde ha gått vidare till FINALEN också :)
-§ '_' § ( . )( . )
Ganska töntigt att klaga för att dom inte kom vidare?:P dommarna har gjort sitt beslut eller hur lessna ni än är så förlora cck nu! Hejja nu på stfu som tog sig vidare! Gogo Stfu!
Fisk soes
jag blir så jävla trött på er alla... egentligen vill jag inte ens skriva ngt men eftersom ni allihop som är i den här tråden och tjafsar är så jävla töntiga så känner jag mig manad att göra det... vem fan bryr sig om en jävla tävling på whoa. visst, det kan va kul o lira in nåt bidrag o kolla hur det går men sen sitta o grina i tråden för att sitt lag / det laget man hejade på inte gick vidare är ju bara så äckligt jävla patetiskt.. skaffa er ett liv och sluta slicka så jävla mkt röv / kasta så förbannat mkt skit svensk hiphop
Corleon P18 Du påstår du vet vad battle är? Så du säger om jag battlar någon jag inte har en aning om vem det är och inte kan
se säger att jag är tjock(som alla vet) så vinner han... Även fast han inte drar en enda p-line eller något överhuvudtaget skönt rim? Även fast vi rimmar o rappar bättre
o drar skönare rader?
vi torskade alltså
"På grund av , för lite fakta om motståndarna" Om du svarar ja på något av detta så vet jag inte vad jag ska vägen.
haha gå o lägg dej.
Vi drog skönare rim, skönare p-lines o rappade bättre.
hahaha dommarna suger ju! hahahaha kan bara skratta.. hahaha jag lyssnade på stfu :s låt en gång sen va den så jävla dålig att jag inte orkade någon mer . och när jag fick se att dom slog ut cck så fick jag fan lyssna igen (fera gånger) men den blev fan bara smäre! DÅLIG STANDARD!-
Alltså kan sista bedömningen komma upp eller? Känns redigt värdelöst att det har tagit fyra dagar att få upp några bedömningar?
http://www.myspace.com/bigdomilicous
woord på Supr! whoa sluta nu det är 14 åringar som klagar hela tiden? o snälla sluta fajka med eran ålder ni är itne p 23 nej är p 14 och sluta skapa nya konton okej! inse fakta o håll käften!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
word på Corleon faktiskt.
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Klart att han förväntar sig att vinna om de är 10 gånger bättre
Ultimate-kritiker P19 asså vafan är det för fel på dig! du bryr ju dig förfan mer än själva kaggen asså en fråga bara hur långt kom du egentligen på denna tvälingen??? håll käften och börja rappa själv!
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Corleon P18 Du är själv ute & cyklar.. verklighets rader som..kaggen är så tjock att han fastnade på toan! när hände detta?kaggen har satt sin mammas mamma i halsen? jahaja! helvete, allt är ett påhitt.
cck har ju inte vunnit.. :P
-==- ==::::::::::>
STFU FTW!
Även Hitler tog kodein, så varför tveka?
Corleon P18 Dom la rader som stämmer?
Vadå fastnar min mage när jag kör bil? hahaha de stämmer nog inte tror jag
Är jag så fet att jag kan praktisera som skidbacke?
hahahahahaha nu får du ta o softa ner på dina påståenden
ja men du kan ju aceptera att stfu vann.. :P
-==- ==::::::::::>
Faaan ville verkligen se B.F.V vs CCK i final =(