Producent
2007-04-17 19:57
Ad0 P17: Nej nej, du skulle inte lipat, din national dag skulle bara varit skärtorsdan. Och det dära mamma skämt? det var ingen skämt, det var sanningCorleon P18: Tänk så spottar man av misstag på en då?
Lil_H..
elajt, stfu dödade family
Ni kan ju inte gärna klaga på STFU för att de gick vidare (?)
Producent
2007-04-17 20:05
Seriöst: Jag skiter i om mitt favorit lag vinner eller inte.. Bara de vinner rättvist, men gjorde STFU de? Nopp...
Lil_H..
hahhahah CCK hur kan ni åka ut me dom ? deras låt va fresh men vafna .... skämigt
-pack you'r bags man, you are a tourist!
Shit, andas grabbar! Det är trots allt bara en tävling på ett comunity =)
RMK & Kompaniett / K.I.M.M www.myspace.com/rikardmedk
Det är verkligen inte STFU's "fel" att dom gick vidare. Det är fel att vara arga på dom. Nu ska ja inte skriva nå mer onödigt
STFU har absolut inte va som krävs i finalen fast dom ändå la en bra låt... dåligt av domarna tycker ja
Katastrof.... Alla vet att CCK hade gjort en bättre Final.... STFU kanske gjorde EN bra låt nu... men i Finalen så kommer dom säkert suga, och få i sig!!
-§ '_' § ( . )( . )
haha pusss men tyvär de e sant. sanningen svider
Tur kallas de.... Och skickligt av CCK :)
-§ '_' § ( . )( . )
gilla läget...stäng
AMG - hooligans
"Stfu kanske gjorde en bra låt nu, men i Finalen så kommer dom säkert suga" " Jaha? Så domarna borde röstat på Cck för dom kommer göra en bra låt nästa rond?
Låste tråden i väntan på rensning. Mabande - Admin Crew: Regulators
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Corleon P18 - CCK ät ett bra battlecrew , men det dem e bättre bra på är att snacka om sej själva och måla upp sej själva istället för att måla upp andra som turneringen igentligen går ut på. - Mannen, det är de värsta jag har hört. Det är en smaksak och jag håller inte med dig! haha..
CCK. Varför ställde ni ens upp i tävligen? man får va berädd på att åka ut... alla kan inte vinna. Okej det kanske va överaskande... men man får ta sånt... ta inte allt förgivvet bah för ni e "kända" o har fler Fans... shiiit va e det här.. :S lär er förlora... tror nog det va du som fick stå i skolan som målstolpe. tacka Mebande för han startat CB.. det är på skoj fan... o på tiden att det händer nåt på whoa. som STFU sejer överskattate rappare... stämmer. som kaggen sa... "jag är ingen dålig förlorare"...? BULLLSHIT ta det med dommarna istället för o lipa om en omröstning & saker.. Aja Peeyjs! Lycka till STFU & CCK
Yeeaaah maaafhaakka
Domarna förstörde verkligen tävlingen, Hubler och CCK är bäst. B.F.V vs. CCK i finalen skulle vara fett! Sista gången jag kollar in denna battle. Kommer inte tanka finalen. Ciao.
Det är ju nästan mer beef här än i låtarna....
snälla vart har ni hittat domarna? vad är det för pundare?
Moderator
2007-04-18 22:35
Ajt, sånt som händer.. Grattis Guttersnipers, tack för en nice rond och för att det inte blivit massa skitsnack mellan oss i väntan på bedömningar osv. Lycka till i finalen grabbar!
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
totalt vrickat..
remember my name<br>you'll be screaming it later!
hoppas det blir en bronsmatch
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Producent
2007-04-18 22:42
Mabande P30: Blir de brons match eller ?
Lil_H..
Ja, de vore inte helt fel =)
Moderator
2007-04-18 22:44
Bronsmatch? Detta är en tävling och vi har nu nått finalen, vad skulle en bronsmatch vara bra för? Bara en simpel fråga...
Producerar, gästar, mixar & mastrar till ett oerhört bra pris. Intresserad? Adda:
[email protected]
Jupp, om de ställer upp så blir det bronsmatch. 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Perfektion - I det här fallet skulle det ge lite plåster på såren till de som inte hamnade i finalen, plus deras fans. 10-4, over...
Moderator
2007-04-18 22:49
Haha, ajt.. Ah får se om jag har tid för någon bronsmatch alltså.. När skulle detta bli isf?
[email protected]
Eftersom det blev så mycket tjafs i tråden låste jag den igår. Om tjafset fortsätter kommer jag gå ut hårt med varningar och bans. Se detta som en officiell varning som gäller i de följande crewbattletrådar jag gör. Mabande - Admin Crew: Regulators
Perfektion - Funkar samma deadline som för finalen? :) 10-4, over...
Härligt Fonky!=) Hoppas CCK hänger på!
vill höra en bronsmatch, det tror ja det är många som vill för den lär vara bättre än den riktiga finalen, IMO pz
farligt jo ja vet, men vad fan är inte det, när du kan bli platt imorgon av en chafför som inte ser.
LulleN...Det var inte Mabandes röst. Tack för en god match BFV.
Anfall är bästa försvar
Moderator
2007-04-18 22:57
Alltså jag är inte down med bronsmatch grabbar.. När jag läste att "STFU" gick vidare till finalen var min första tanke "Nize, då slipper vi möta CCK om vi går vidare" med tanke på att Hubler & Kaggen är mina boys lixom... Så att battla CCK för en bronsplats ger mig verkligen ingenting..
[email protected]
Crewbattle sjönk i mina ögon nu :( fan!
Naej, den här tävlingen kommer jag inte fortsätta följa...
http://www.herrbitter.blogg.se/
Skulle vara gött med en bronsmatch! men men...
^^
Perfektion P19 okej, men skulle ändå varit kul att höra.
farligt jo ja vet, men vad fan är inte det, när du kan bli platt imorgon av en chafför som inte ser.
Vill höra en bronsbattle perfektion så gör dig tid för den =) haha synd att ni inte tog er till final men i mina öron är bronsmatchen finalen :)
och egentligen varför lägga ner tid,rim,p-lines när det ändå inte verkar räknas i tävlingen :/
http://www.herrbitter.blogg.se/
Moderator
2007-04-18 23:04
Sorry alltså, jag tänker ej langa någon bronsmatch. Förstår fullt ut att snubbar kommer säga att jag är feg osv men det handlar absolut INTE om det. Det handlar om att jag tycker det är onödigt att riskera att jag te.x blir lack på Kaggen för något han säger eller tvärtom.. Sorry ;/
[email protected]
Perfektion P19 då tycker ja personligen att B.F.V ska göra en bra låt tills deadlinen ;) pz
Moderator
2007-04-18 23:16
[email protected]
Skivsamlare
2007-04-18 23:17
Jag är inte på i ngn bronsmatch, då kan jag lika gärna lägga tiden på att göra en låt eller ngt med Matte & Rikard istället för att släppa sådana slags "personliga" dissar som folk vill höra. Tack för mig!
http://www.soundcloud.com/adamkross
Att B.F.V förlora må va en sak, men att CCK torskade? Ett skämt, ett jävla skämt alltså. Sedan ser jag heller ingenting positivt med att CCK skulle möta B.F.V i nån jävla bronsmatch. De skulle mötas i finalen, inte som 3-4e.
Perfektion P19 jag förstår vad du menar helt, jag skulle aldrig gå med på det heller, även om jag skulle möta dom. kallar man någon annan feg för att inte vilja dissa sinna polare, då har man inga polare Pz
B
okej..då smäller det då....
AMG - hooligans