hahahahaha vilket jävla skämt. Vart är världen påväg.. iaf whoas crewbattles..! pinsamt.
Klockan är tio över tio.
nee, nu blir man lite småsned, när man väntat på matchen som äntligen skall komma, men då kommer den inte i final, utan en bronsmatch, det är lite synd tycker jag.. CCK vs B.F.V i finalen skulle varit mest intressantast, i o me att varken BFV eller CCK vill droppa en bronsmatch, så blir det ingen battle där! lite ledsen blir man jue :( lööw!
o just de.. du är jävligt äcklig också.
Tänker aldrig ställa upp på nått liknande igen om jag inte har koll på att domarna är rutinerade inom rapbattle. Fan jag skulle ha tagit reda på vart Rockyrock gick i skolan och lägga en rad som: Du går i brandbyskolan! För den raden är så pass personlig att vi skulle ha vunnit! Detta är fan pinsamt! Och nu skrev jag ett ganska pinsamt inlägg men det skiter jag fullständigt i. Sen kan jag även passa på att göra lite reklam i förväg. Det kommer en ny mp3:a imorgon antagligen! Håll utkik!
håller med kaggen, CCK, körde verkligen ut STFU, den enda "bra" i STFU, är Rocky Rock. riktigt pinsamt
B
FITTA ! BFV SKULL FAN GÅTT VIDARE!
fonky ffs :) ställ upp i brons match :) sugen på en ny låt !
Synd att det inte blir nå. CCK vs. Bröderna Från Väster hade känts jäkligt intressant. men förstår resonemanget.
facebook.com/idiomatisk - fan page
satan heller :/ kom igen matte.. ä med i kvarten ffs :)
äh, whatevah, nu ser vi fram emot musik vid sidan om, av Smutsiga grabbarna.. o ser fram emot ren slakt av Gutters..
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Hum, bronsmatchen läggs ner..men då borde ni ju göra en " tröstlåt" tillsammans ialf :D vore fett kul fan :D
Radikal är så jäla bra att även jag vill va jag! - Radikalneutral
gg BFV... I WIN!
"I know not with what weapons World War III will be fought, but World War IV will be fought with sticks and stones."<br> ---Albert Einstein <br>
Tävlingen har spårat ut :/ ha så kul ni som är med/följer den! domarnas beslut gjorde så jag inte tycker det är värt att hålla koll på tävlingen!! piz
http://www.herrbitter.blogg.se/
Helt emot det alla hade trott...
bla.
Fascinerande att folk tror att jag dömde CCK /STFU. Läskunnigheten är inte så hög, eller? ;) Trist att det inte blir någon bronsmatch : / 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
nää fyfan . aa nu blir jag lite sur , de sämsta gick vidare :(
www.myspace.com/danielbylund
Kommer bli en otroligt spännande final. NÄ just det dom som hade en 3 minuter lång låt och ett intro på 25 sekunder och raden " fastnade på toan " gick visst vidare. STFU var det enda crewet i semin som inte var bra, alla andra låtar gick direkt in på mp3n.. Gutters, grattis ni förtjänade det lika mkt som BFV. synd för CCK som var bättre rakt igenom...
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Näe håller med er man kan inte kicka ett sånt grymt crew som CCK i semin. Shiiet asså CCK & Guttersnipers. Vi vet att ni e bäst :) STFU förtjänar då inte vinsten
de var oväntade lag om man säger så :)
Hör av dig om du vill få sin singel/skiva på Spotify!
Skivsamlare
2007-04-19 09:21
1. SLUTA missbruka fetstil, kursiv, understruket, Allt tillsammans. i varje jävla inlägg ni gör. 2. Vafan är det med folk?! Det är en (värdelös) tävling på internet. Sluta grina. 3. Ni i denna tråden är andledningen till att jag hatar whoa nu för tiden. (Ni bryr er inte, men det bryr jag mig inte om;) 4. Audioforumet har gått rakt åt helvete. Det var ju redan påväg att spåra ur för 1 år sedan, men nu är det ju sjukt. 5. Toppen är soet. puss <3
Odd Goons @ Soundcloud SP1200 / S950. 12bit grittynessss
Lyricist
2007-04-19 09:49
Ifall det blir en match om bromset blir jag juh fett nöjd för cck grabbarna har värkligen utvecklas 10 gånger mer sen förra C-battle. ska bli kul att höra de igen.
There shouldent be no war between humanity. Världen är som en bur av natur.Djävulen och ljuset är raka motsatsen mot svart på vitt det är min bibel -Amen
Tänker inte ens tanka finalen pfff
www.google.se
det är rätt perfektion och hubler , sprid kärlek :)
remember my name<br>you'll be screaming it later!
Hoppas det blir en riktigt fet final. Hoppas Guttersnipers gör sitt allra bästa. Skulle också vara ganska trevligt om Stfu skrällde så hårt att dem vann, skulle vara riktigt överraskande.
Det var en gång en rappare som ville vara som alla andra, och plötsligt var han unik.
1. SLUTA missbruka fetstil, kursiv, understruket, Allt tillsammans. i varje jävla inlägg ni gör. 2. Vafan är det med folk?! Det är en (värdelös) tävling på internet. Sluta grina. 3. Ni i denna tråden är andledningen till att jag hatar whoa nu för tiden. (Ni bryr er inte, men det bryr jag mig inte om;) 4. Audioforumet har gått rakt åt helvete. Det var ju redan påväg att spåra ur för 1 år sedan, men nu är det ju sjukt. Så jävla sant, kan alla barn försvinna och hålla käften.
well, jag är besviken, men det blir ändå en bra final! STFU kommer dock inte ha en chans ;)
Noice P20 kunde inte ha sagt det dära bättre folk har svårt att förstå att det inte hjälper med att dom gråter bort kastad tid inget kommer att förändras.. kan alla kidsen sticka härifrån som itne ha ngt med det här o göra o låta tråden få sin renhet
Nytt Mixtape på gång! Elegant Mixtape
Stfu kommer ta hem hela crewbattel med sig hem Stfu i ditt face !!!!!!! elegant sbäss rockyrock melvin nabil skt mkt bra
Det lär ju aldrig mer bli nån tävling här på whoa nu.. duktigt av er.
yes ahaya
Elegant - det var inte noice som sa det hehe.. Btw, bfv mot gutter blev en helt rätt match, helt rätt bedömning. Gutter hade ett tyngre vägande battlebidrag, hade detta varit rap-idol hade garanterat bfv vunnit med 100-0, men då hade nog inte guttersnipers bidrag låtit som det nu gjorde, eller? CCK v. STFU kan diskuteras, tycker dock att STFY gjort rätt bra ifrån sig tävlingen igenom, liksom nonames som kommer till final kan inte vara utan anledning? eller? Grattis. Lycka till båda lagen i finalen! Peyz.
Schri - Går mest under det namnet.
Go Rocky! Go Sbäss! :)
http://www.myspace.com/akinonline
grattis stfu!
Jag tycker att Guttersnipers inte var något bra i denna rond! Nästan inga persondissar! ingen fakta! Jag tycker att BFV var mycket bättre! Dem hade mer persondissar hade riktigt sökt efter fakta om Guttersnipers! Men Mabande dömde så!Peace!
Peace im out!
Jag tycker att Guttersnipers inte var något bra i denna rond! Nästan inga persondissar! ingen fakta! Jag tycker att BFV var mycket bättre! Dem hade mer persondissar hade riktigt sökt efter fakta om Guttersnipers! Men Mabande dömde så! Peace! Skojjar du med mig eller?
ni måste fan skojja med mig BFV pissade på dom! bra jobbat admins.. fyfan va pinsamt randoms
Hemsidor, banners, Affischer, layout till ett bra pris? Lämna ett meddelande i GB'n!
Perfektion P19 HAHA, fyyy fan :P det är humor det =) det är sånna låtar som förgyller dagarna =)pz
farligt jo ja vet, men vad fan är inte det, när du kan bli platt imorgon av en chafför som inte ser.
det är inte sant :| . riktigt dåliga beslut av dommarn,b.f.v krossar dom ju förfan ! :S
jävligt stor lust man får att ens börja skriva på finalbidraget när tråden ser ut såhär, fan är det frågan om..
Undrar jag med. Sluta bitcha och bete er som de småknattarna ni är. Vi ska sätta spiken i kistan i finalen. Och för er som hävdar att vi inte har några personliga dissar i texterna. Tänk om en gång till. Intropartiet: - Vem är du? Mfs och jag reppar Guttersnipers// - Vem är ful? - Perfektion. Vem gav den pussyn hypen?// Jo jag säger som de är - Vem fan e du?// Inte vet jag men nu jävlar tar de slut// BFV slag från munnen ner till ändtarmen// Pontus killen med mer pondus än Celph Titled// Sicka luder Rond2 vi bara kickar ut er// Kom hit så ska jag riva fittan ur er// *Vi gillar killar på Frizon* - Sånt jävla hor// Perfektion, killen är mer av perversion// Del2-beatet 24bars Ni lyssnar just nu på Guttersnipers// När vi är klara med den här har ni nog ingen större lust med cypher// Ska berätta om första gången jag träffa Perfektion// Hans namn är motsatsen han är mera av en perversion/// Liten och ful stilen är slut, du lider väl nu// En tönt som hoppa av B.R.A. innan tiden var slut// Nu kliver ni ut en av alla dessa dumma småmygger// Din rapkollega Soy som bara knullar din syster// Va ska man då säga mer om B-Raz mer att han e skitkass// Och borde lägga fler rader i takt - Vi tar de till slakt// Och kanske testosteron i tablettform//// För just nu lilla pojke så tar du väl mest falsetton// *ååå* - Vem diggar din skit? Din Mamma o störda noller// Bäst du lägger minst rader i ditt lag som förra ronden// Vem har nånsin fått för sig att jag är här för att hata?// Visst kan ja spotta på ditt demo *spott* bokstavligt talat!// Vadå efterbliven? Ni är västkustens Peter Siepen// Jag reppar väl skiten mer som västkustens Beanie Sigel// Vi rockar chockar toppar krossar inget axplock// Sliter ut ditt adamsäpple - Om du haft nåt// Perfektion! En sjudundrande player// Måste va svårt att ragga på fulla unga dumma tjejer// *Explosion* Det är klart att vi bombar er// Ni står där med öppna munnar och verkar svälja allt vi har att komma med//
grymt besviken kommer inte följa finalen.
Sämsta crewbattle i år, bara B.F.V och några i Gutter, så blir det så här..nä nu e jag en tjurgubbe tjollahopp
Guttersnipers, gör mig inte besviken, ta hem det här :P har slått vad om att ni skulle vinna innan crewbattle 07 började, vinner ni så får jag 3000 kr kan skicka 100 kr till varje rapper i er crew om n tar hem det :D
I raise my head to the sky and hold my back up straight\\<br>My fucking pride is something i said, you can't take away\\<br>//Vilda Västern
Även om vi ska battla dom om en dryg vecka så måste jag fanimej hålla med Noice . Allt jävla tjaffs gör mig sjukt jävla oinspirerad att äns börja skriva på finalbidraget. Det är inte domarna som har sabbat denna turnering, det är alla 14åringar som inte har nått bättre för sig. Peys
Lycka till gutter.. Ni lär inte behöva det!
Ska sanningen fram, Så är sanningen falsk!
passa hundringen!
AMG - hooligans
JA!!!!!!!!!!!!!!!!!!! BRONSMATCHEN BLIR EGENTLIGEN FINALEN JU :)!!!!
lr blir det ingen bronsmatch ?:(