Finns minst 10 andra emcees som som rimmar bättre och har hårdare bakgrund. Men herregud.. så kan man ju säga om alla.. Om inte Eminem hade blivit signad så hade någon annan blivit signad.. Finns säkert nån som är bättre än han, men inte är signad.. Såklart man ska ha tur också..
/ Deedz. http://www.facebook.com/jewoit
Nick: JA det finns det. OCH? Denna tråd handlade om 50!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
fyfan vad alla är tröga i tråden! alla respekt åt 50! smart tråd Hpnotiq P20, synd bara att den är lite för "smart" för whoa.
AEAP: 50 kom dit han kom pga sina rhymes OCH sin bakgrund Om det finns 10 bättre emcees med hårdare bakgrund så borde inte han vara världens största.
alla hatar dig
Yun_DI om inte eminem skulle d blivit last emperor
R.I.P J.Dilla & Big Proof!
ochsåvidare : säkert? haha måste säga att du har skönaste signaturen hittils.. hahahha
nick: det finns INGEN som 50. Fatta? peace
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Orio Är du så trög att du inte fattar att vissa gillar det? Kokalina Ett produktivt inlägg efter den andra va...hahaha
Not really... *tummen ner*
ok bra, fiffty är hustlare.. lägg ner tråden nu. helt värdelös
"har allt i min ryggsäck alltid min rygg täckt."
ElMaco Vad arg du låter... Sluta vara bitter nu, tråden är inte 198 inlägg lång för att den är värdelös. Det här är, tro det eller ej, ett forum där man diskuterar...
Yun_DI ja han blev intervjuad på p3 soul å då sa mats d. tack ;p
AEAP: det finns INGEN som 50. Fatta? Va? Vad menar du nu? 50s musik är knappast orginell.
nick: ÅÅH! 50s musik är nog den mest orginella musik nånsin. o nu snackar ja inte om "hits" som Just A Lil bit. Det är TRASH. Kokalina: Va snackar du om wanksta rap.. vafan vet du om det...? Orio: Okej, om 50 inte är bra på NÅT håll... HUR lyckades han gå från crack dealere till internationell miljadär? Hpnotiq: Stay up brah, dont let these haters get to ya. One. O ni som tycker " vi e på 50s kuk" sug MIIN kuk!!!!
50s musik är nog den mest orginella musik nånsin. du måste ju skämta...
nick: nej.. men däremot är du ett ganska stort sådant..
Nu börjar du väl bli lite överdriven?
ehm.. lilla söta kära nick.. jag är inte ett dugg överdriven.. om du tittar igeonm denna tråd ser du nog vem som är överdriven.. Ang det jag sa, att 50s musik är nog den ganska mest orginella musik nånsin.. Så står jag för det fullt ut... Finns ingen rappare, ingen artist över huvudtaget som gjort vad han gjort.. Basic.
o nick, du måste förstå, jag har INGET emot dig alls. detta är en diskussion inget annat. har inget but love for everyone. men det är dock en diskussion och jag står, som du, för mina argument och åsikter. men jag har verkligen inget emot varken dig eller nån annan. förtuom 50 hatare! ni kan slicka min rumpa. puss.
Finns ingen rappare, ingen artist över huvudtaget som gjort vad han gjort.. Vi snackar musiken! Dessutom berättar väldigt många rappare samma historia.
du måste förstå, jag har INGET emot dig alls. detta är en diskussion inget annat. har inget but love for everyone. du sa ju att jag var ett skämt nyss?
Hpnotiq: Stay up brah, dont let these haters get to ya Holla Jag tror att det alltid kommer vara hat mot 50, vad han än gör så är han en tagg i någons sida...but whatever :)
nick. jag kallade inte dig ett skämt, jag besvarade bara din kommentar till att jag skämtade. Minns du?
hpnotiq: Jag tror att det alltid kommer vara hat mot 50, vad han än gör så är han en tagg i någons sida...but whatever :) word, i mean fuck it :) i love me some 50 errnow n then N i couldnt care less about no haters. as i said, lick my butt.
hehe inte till dig då utan till the haters :)
kommer ni ens ihåg vart detta spåra ur helt?
AEAP: jag: du måste ju skämta... du:nej.. men däremot är du ett ganska stort sådant.. Bryr iofs inte ett skit iaf. kOsReT_88: Säg ist något konstruktivt om varför du inte håller med mig så hade jag kanske brytt mig ett skit om din åsikt och inlägget hade blivit lite mer spännande.
nick: kallar du mig ett skämt? asså ja försökte ja vänlig sist o inte antyda att jag menade nåt illa. men nu kan du s*ga min.
KAN NI STICK TO THE SUBJEKT ELLER STÄNGA AV DATORN OCH GÅ OCH LÄSA EN BOK??
AEAP: Haha nej, jag citerade vad du och jag skrev, det var du som kallade mig ett skämt. kOsReT_88: Du vet du och jag är lika gamla va? Men om du inte har något vettigt att säga kan du bara hålla käften. För som sagt, jag bryr mig inte ett skit vad du tycker.
kossa: Du kallade mig liten? Ärligt talat det verkar som du blivit riktigt ledsen av nåt jag sagt.
Kokalina den C-bo interjuvn du snacka om där han sär varför han dissar Fifty, hooka upp den här så ska vissar vi för hela Whoa att fifty e en snitch..o ni som sär: varför skulle jag lyssna på c-bo o inte fifty?? då bara vissar ni varför ni inte kan någonting om hiphop! 50 cent är en bra rappare men han e inte "äkta" så fuck han !"
Hangman P19 fo shoe fuck 50.
Hangman Tråden handlar inte om han är en snitch eller inte. Gör en tråd där du konstaterar att han är en snitch så kan vi ta det där. Och för det andra, vad spelar det för roll för er om han är en snitch eller inte? Har hans påstådda tjallar-verksamhet påverkad er på något sätt?
Hpnotiq P20 så du menar att man ska ge en snitch respekt..fuck dat
50s musik är nog den mest orginella musik nånsin. Hhahahahahaha.....hahahahahahahaha..och du skämtar inte? hahahahahahahahaha
Minns du när vi åkte tåg? Du tittade ut genom rutan och jag moonade. Folk trodde vi var tvillingar!
Kokalina Låt mig ställa en fråga till dig och sen ska jag svara på din fråga Är du en thug? Lever du streetlife? Är du på gatan och bustar din gun och säljer knark?
Hpnotiq P20 har ja sagt det?
Det påstod jag aldrig...jag frågade gör du det? Jag antar att du är smart och inte gör det, en snitch är folk som är "street"s problem...så jag förstår inte varför du bryr dig om vem som är snitch eller inte om du inte lever ett liv där du är "hotad" av någon snitch...
Hpnotiq P20 fattar du trögt eller vad? jag vet att din jävla tråd handlar om att man ska respektera var fifty har kommit men fifty har bara kommit så långt för éminem ville ha han, fifty e just nu på alla tidningsomslag o överallt för eminem signa han, fifty e bra men inget mer, där e hur många som helst som skulle sälja lika bra om dom fick signa med shady o aftermath men nu blev det fifty som kom igenom, fifty som snackar hur många kulor han har tagit hela tiden, ¨vilken rappare som helst nästan hade kunnat bli lika framgångsrika med hjälp av Em o dres hjälp, och nu sa jag NÄSTAN, o det är bra att folk som thug lordz dissar han, för då vet vi vem han e, han kommer igenom o hörs överallt på radio o TV men snackar bara massa skit han inte gör, han gåt ut med 30 poliser! han kan inte gå i sitt eget område, dessutom e han en Snitch, han e inte vad han rappar, e det nått man ska respektera???? där e många mer rappare som har kämpat mycke mer än han men fortfarande underskattade, o rapparna där borta kan kolla upp varandra , det är det som e det bra med detta rapparna vet vem som e äkta o som e inte typ, så Nä Hpnotiq P20 jag respekterar inte din idol 50 Cent !
kan man inte åka tillbaka till sitt hood då måste de vara något fel? om man blir så kände borde man få love från sitt hood.
fattar du trögt eller vad? Hangman Ta några djupa andetag och lugna ner dig nu, du behöver inte bli så irriterad över en annan människas harmlösa åsikter. Du frågar mig om jag fattar trögt men du går den extra milen för att bevisa din egen dumhet. jag vet att din jävla tråd handlar om att man ska respektera var fifty har kommit han e inte vad han rappar Hur ska du ha det? Du förstår vad min tråd går ut på men du drar ändå fram musik/image? Jag tror inte du vet vad tråden handlar om alls.
Hpnotiq P20 ey inte för jag drar mig ur detta men jag pallar inte bråka med en dum idiot som dig! du e seriöst dum i huvet
Vilket bråk? Hahaha...du är verkligen arg Det här är internet homie :)
Hpnotiq P20 jag är inte arg....mer irriterad, men det e lungt det får man va
man är inte bra på rappa ba för man har blivit skjuten lol
" I don´t whrite nothing down so i will keep it short and sweet. You are wek, you are out of control and you become a imprisonment for your self and very body else" - Paulie Walnuts om chris drogproblem