I början av Januari 2014 låstes Whoa och du kan alltså ej logga in eller skriva något nytt i forumen. Innehåll i forum osv kommer finnas tillgängligt. Läs Mer »

Ge 50 hans respekt!!!

Utländsk Hiphop - Allmänt

2005-05-30 17:54
Hangman

Whoooa...du...är...arg. Du kokar av ilska och det påverkar din svenska och grammatik...

Jag vet att det bränns...och att du och din homie Kokalina kokar av ilska för att jag basically dödar alla era arguement med fakta.

Det måste kännas i era små hjärtan att jag inte är ett får som era idoler C-Bo, Yukmouth och Z-Ro tydligen förvandlat er till.

Argument stöds av fakta. Då är det trovärdigt.

Varken du eller Kokalina har backat upp några av era argument med någon som helst fakta. Ni hänvisar till en person ni sett på en DVD som hört det av en annan person som hört det av en annan person.

-Vart har du bevisen för att 50 anmälde Black Child? Vart har du papperet, en sk "affidavit"? Säg inte att du tar Black Childs ord för det?

-Om du inte kokade av ilska för att jag inte tror på dina idolers uttalande, kunde du läsa ur det jag skrev från sohh.com
Om det var för svår engelska för dig kan jag förklara det:

I staten New York kan en OOP utfärdas med eller utan tillåtelse från offret.

Har han tjallat? JAG VET INTE, JAG BRYR MIG INTE.
Jag skiter i vem som har streetcred i USA, jag bor inte i USA. Jag bor i Sverige och har mina egna problem.

Vad mer?

2005-05-30 18:50
Hpnotiq P20
jag brukar säga att här på whoa finns en av dom trögaste folken , men du Hpnotiq P20 e nog en av dom värsta av alla!!!
du fattar dig inte på nånting

2005-05-30 18:59
Hahaha...

Ledsen att jag var tvungen att krossa ditt hjärta, jag kan förstå att du är arg men du behöver bli barnslig och börja kalla mig saker... ;)

2005-05-30 19:19
Hpnotiq P20

nä jag läste igenom ditt första inlägg igen å så tänkte jag ok han har ju hustlat men jag trodde att du hade skrivit at hans musik också var bra.
R.I.P J.Dilla & Big Proof!

2005-05-30 19:20
vilket jag inte tycker.
R.I.P J.Dilla & Big Proof!

2005-05-30 20:02
Hpnotiq P20

du måste vara efterbliven.

kOsReT_88 P0

.........har du några vänner?

2005-05-30 20:03
Alltså denna tråd måste gå till historien som den sämsta tråden på whoa någonsin. Så mycket pajaser och dumma inlägg har jag fan aldrig sett här. Finns ju inte ens något som helst syfte med tråden.

det finns INGEN som 50. Fatta?

50s musik är nog den mest orginella musik nånsin.

suck...

2005-05-30 20:04
Kokalina

du måste vara efterbliven.

Sa C-Bo eller Bang Em Smurf det på någon DVD?

Maaan, bli inte känslig nu. Klarar du inte av en diskussion utan att börja kalla mig saker så ska du nog trycka på ta bort-mitt-konto knappen
Manager

2005-05-30 20:04
Har inte läst hela tråden, och inte riktigt häng med i 50's beefs..

men när man kallar någon SNITCH behöver det inte vara fakta.. På samma sätt som när man kallar någon BITCH så menar man ju inte att han är en tik.
/ Deedz.
http://www.facebook.com/jewoit

2005-05-30 20:06
Nick:

mm och du har stått för de flesta av de dumma inläggen.

Lönt o citera något jag ändrade sen?
Har du inget bättre att komma med?
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-30 20:06
nick

Snälla tyst med dig, du och andra 50 hatare har glidit in i tråden och skrivit "inget syfte med tråden" 10 ggr nu. Ingen bad dig sätta ett betyg för hur tråden går, har du något att tillföra? Varsågod och gör det.

2005-05-30 20:07
Hpnotiq P20

Varför? för att du e trög? du borde nog ta bort ditt konto och ta på dig peruk och åka till usa och suga av din idol.

2005-05-30 20:08
Yun

men när man kallar någon SNITCH behöver det inte vara fakta.. På samma sätt som när man kallar någon BITCH så menar man ju inte att han är en tik.

När man bor i Sverige och kallar en som är i USA för en snitch borde det finnas bevis. Snitch har en tydlig betydelse, bitch däremot betyder 7 olika saker

2005-05-30 20:11
Kokalina

Varför är jag trög? För att jag vill ha bevis? För att jag vill att du backar upp dina påståenden? Om trög betyder det, fuck it så är jag det...

Du gör inget för att dölja din omogenhet när internet bjuder på ypperliga tillfällen att göra det. Du är inte relevant i den här diskussionen. Be easy

2005-05-30 20:17
AEAP: Måste ha missat att du ändrade dig.

Hpnotiq: Men vad är det för syfte då? Jag har fortfarande inte fått svar på den fråga jag ställt 10 gånger nu.

Och please, sluta med det där hatandet, ingen skrattar.

2005-05-30 20:17
Hpnotiq P20

orkar inte ens...

2005-05-30 20:22
Nick

Svaret på din fråga finns i mitt första inlägg, som jag har sagt många gånger. Tråden går i olika riktningar för hatet mot 50 är så starkt att folk inte ens kan se förbi musiken.

Jag skrattar och det är det enda som räknas, jag är inte medlem här för att få internet-klappar på min internet-rygg.

2005-05-30 20:26
Hpnotiq: Jag vill ha ett ja eller nej . Synd att en förklaring verkar vara överkurs för dig.

Tycker du att man ska ogilla en musiker mindre för det han har uppnått?

2005-05-30 20:28
grejen e..

varken jag eller Hpnotiq e över huvudtaget sura eller arga.

Ni hatare dock. ni är! Tom på oss! för vad? Vad har ni o va sura eller kinkiga för?

Vi diskuterar ju bara.

jo anledningen är att era argument inte räcker till..

men nu orkar jag inte heller diskutera detta mer så peace!

hpnotiq: holla at u boy!
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.

2005-05-30 20:35
Nick

Synd att en förklaring verkar vara överkurs för dig.

Nu börjar du bli som Hangman och Kokalina...börja inte kalla mig saker för att du är osäker.

Sista gången nu...mitt svar kan du hitta i mitt första inlägg. Du ställer samma jävla fråga gång på gång när jag redan har förklarat för dig att:

Att gilla någon behöver inte betyda att man respekterar dom.
Att respektera någon behöver inte betyda att man gillar dom.

Jag förväntar inte mig att du förstår men om du hade läst mitt första inlägg ordentligt hade din fråga inte ens behövas ställas...

Be easy

2005-05-30 20:39
Alla mina inlägg har jag levererat med ett smil på läpparna och en varm kram. Ni groupies dock, går så långt att ni kallar mig ett skämt. *lessen i oegat*

HAHA, för att inte tala om K0sret_88 och Yun_DI..

2005-05-30 20:46
nick

www.u-mad.net

Ingen groupie här inte...ser du vad jag menar? När argumenten och faktan inte hjälper så blir det förolämpningar i fetstil hahaha...

2005-05-30 20:47
Hpnotiq: Tack! det där tar jag som ett NEJ.

Men jag förstår inte hur det här:

Att gilla någon behöver inte betyda att man respekterar dom.
Att respektera någon behöver inte betyda att man gillar dom.

Och det här:

Sen när man ber folk att inte tänka på musiken och se vad han har uppnått, hatar dom honom ändå.

men det jag menar är att han förtjänar inte allt hat han får. Man kan ge honom en liten nick för det han har uppnått, det är inte farligt...

..går ihop.

Och en till fråga i repris, hur ska han ha sin respekt?
Och ska alla människor som lyckats bra med sitt hustle ha samma respekt? Typ Ja Rule, Britney Spears, Jenna Jameson och George W. Bush?(Några favoriter i repris)

2005-05-30 20:47
nick:

om jag kallade dig ett skämt här i tråden ber jag om ursäkt för det, jag minns att jag sa nåt till dig som hade med skämt att göra, men minns inte jag kallade dig skämt och orkar inte kolla tillbaka.
Jag tycker inte du är ett skämt, möjligtvis blev jag frustrerad på dina dumma inlägg.
min åsikt bara helt enkelt.

2005-05-30 20:49
Hpnotiq: OCH JAG ÄR INGEN HATARE. Det är fan exakt samma sak som du och AEAP säger till mig.

Btw, DIPSET, DIPSET!

2005-05-30 20:49
AEAP: Tack, ursäkten godtas.

2005-05-30 20:55
nick

Mitt huvud kommer explodera snart hahaha...

Fattar du inte vad jag har menat dom gånger jag har försökt och förklara det?

JAG PRATAR INTE OM MUSIKEN för det är där 50 får det mesta hatet, jag förstår att alla inte gillar honom, för musiken tilltalar inte.

MEN HANS RESULTAT SOM HAN HAR UPPNÅTT är värt respeskt.

Sen skiter jag fullständigt hur du ger honom respekt, jag är inte din pappa så jag har inte varit där och lärt dig.

Men t.ex. vi tar en fiktiv användare: Hataren17
Han går in i en tråd: "Vad tycker du om 50 Cent"
Han kan skriva: "Jag tycker inte om hans musik men jag har respekt för hans kämpaanda och att han gick från inget till något"

Snälla...säg att du förstår...

2005-05-30 21:02
Hpnotiq: Ja nu tror jag.. han ska skriva det ist för typ "50 Cent suger."?
Men, om tråden heter "Vad tycker du om 50 Cent", ska man inte säga vad man tycker om själva musiken isf?

Och ska man skriva likadant om dom andra persornerna jag nämnde? (Det är väldigt många som hatar på Ja Rule och George Bush här.)

2005-05-30 21:06
vart kommer 50 från ? :S
mycke bra

2005-05-30 21:09
Jag bryr mig inte vad du skriver om Ja och George Bush och Jenna Jameson och Britney och Christina.

Min tråd handlar om 50, gör en tråd om ovannämnda så kan vi diskutera dom där.

2005-05-30 21:11
Men det där svaret var väl lite lamt.. Varför bryr du dig mer om 50?

2005-05-30 21:12
Min tråd handlar om 50

Läs människa, läs!

2005-05-30 21:17
Ja din jävla tråd ja.. Det är den vi disskuterar, slingra dig inte. Skulle du hålla med mig om jag skrev en likadan tråd om nån av dom andra personerna?

2005-05-30 21:22
Vart slingrar jag mig?

Nu börjar jag tro att du antingen är jättedum eller att du försöker provocera mig hahah...

Min tråd handlar om 50, vill du diskutera dom andra gör en tråd om dom, väntar du på min välsignelse eller?

2005-05-30 21:33
Men det är ju fan 50 Cent vi snackar om. Tycker du att dom andra ska ha samma respekt som 50 Cent?

2005-05-30 21:38
Men det är ju fan 50 Cent vi snackar om . Tycker du att dom andra ska ha samma respekt som 50 Cent?

You lost

2005-05-30 21:43
Det är ganska tydligt att du inte kan/vågar svara på frågan nu.

2005-05-30 21:45
Snäällllaa Guuuuddd!!!