evolution: först av allt, ge mej en dropkick för din stavning och dina formuleringar sög. :P "Hela jävla XXX-situationen (nej, alla andra idioooooots, inget porrigt!)," -> lol. skönt uttalande. =) "Det är inte lätt att bli admin och få nåt så stort kastat över sig direkt" -> om bounty inte var redo för det borde hon inte ha tagit ansvaret för det när hon visste hur känsligt det är mellan mig och emil. det har hon visat att hon visste genom uttalanden ovan i tråden. för att vara lite konstruktiv där (vetef-n om jag vill va konstruktiv till whoas fördel längre) så bör isf inte nyinsatta admins få ett sådant ansvar på direkten. ni har väl antagligen egentligen ett sådant system och nyvallande redan, men det tål att påpekas att ingen förutom de insatta bör hantera något mellan mig och emil just, eller emil och någon annan. jag tänker över det du säger mannen. även om Sheit är den som fått mig att tänka mest över detta.
PS: Jag kommer ångra formuleringar imorgon, vissa av dem där jag kallar folk saker, men det skiter jag fullständigt i så länge det inte finns alkolås på datorer.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
alkolås på datorer? försten till patentverket..
"jag säger det som många andra sagt, igen; det är taget ur sitt sammanhang." -> och jag säger som jag sa ovan, offentliggör den loggen då så man ser... vad finns att förlora på det om det är rent mjöl i påsen? soul: trevligt inlägg. word föresten på skiten... påminn mig om att du ska få plattor från polen ist för indonesien sen. =P
Redan varit där, Nina :P 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
Toastare
2004-03-07 04:09
Priyan Tror inte Evo menar händelsen Priyan vs. Emil direkt. Utan hela den här händelsen. Jag menar dig och Emil har inte varit svårt att tampas med eller se vad som var rätt och fel. Något som jag märkt att du irriterade dig över (för att vi var vänner) är att jag som admin såg objektivt på och alltås var opartisk till. Man kommer lätt in i sin roll som admin, genom att man känner till reglerna på whoa sen innan. Där emot blir det svårt att axla en sån här situation när man inte bara behöver svara för sig som privat person, utan helt plötisligt även som admin.
Jag skyller allt på Emma!
<XXXXX> jag ville sätta på alla <BountyBoo> XXXXX d <BountyBoo> XXXXX: på XXXXX test.. <BountyBoo> får jag lov å banna priyan? <BountyBoo> :P <XXXXX> haha har censurerat några nick, de har inget som helst med detta att göra, ser ingen anledning att dra in dem då du antagligen skulle tro att de också varit med och gjort något. kan ju berätta att det tätt följdes av mer sarkasm om att banna hela whoa osv. i samma genre.
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
soul: det går att lösa. =) vadå off-topic? =) super-supa-geniet evo: man, jag gillar dej f-n mer när du är full än nykter. :) however, ligger det inte på andra admins ansvar att inte låta en ny admin handskas med saker hon/han inte klarar av? sheit är för övrigt riktigt trevlig. bajare eller ej... min kontakt med sheit för första gången var innan han var admin, och det började inte bra. onödigt att dra upp det, men en viss annan flicka *host*gjorde en bounty*host*.... men se, saker och ting kan visst vända. =) angående sport.... media borde uppmärksamma flugfisket bättre!
Bounty klagör lite vad coolare folk säger. Typ.
The president has been kidnapped by ninjas. Are you a bad enough dude to rescue the president?
Toastare
2004-03-07 04:19
Evo, japp jag är ditt alkolås i natten ;) Priyan Jag vill inte gå in för mycket på det. Men jag kan berätta för dig att som ny admin (vilket jag ble vi september förra året) så har man alla support från andra admins. Allt man är osäker på diskuteras där. Som jag sa, när Emil och du grejen kom upp hade jag varit admin i 3 månader och var rätt varm i kläderna.
Nej, nu går jag och lägger mig. Jag fattade inte ett dugg av Evo:s senaste inlägg :D 10-4, over...
"Not so funny now, funny man..." - Å, jo, totally worth it! ;) Mabande In The Park - once in a lifetime, baby Thugz 4 hugZ - kärlek istället för gangsterpropaganda
BountyBoo: du sa en gång i tiden att din anledning till att bli admin var att förena nytta med nöjje... well nyttan hamnade på whoa, och nöjjet på chattar..? soul: mabande har bannat mej twice. för hybris... påstådd sådan iaf. :( (jag påstod att han inte vågade banna mej, det var visst fel, men han skulle inte våga igen.... :P ) daviden: tack...
Admin-abuse!!! SÅ FULL ÄR JAG INTE!!!! Eller jo, kanske jag är. Hoppas the context gick fram till snubben jag addresserade det till. Jag tror det. Men två grymma inlägg som tog nära 1h att skriva försvann. FAAAAAAN! Kan annat vända, så kan fan det här. Kom igen, get to it!! Nu blir jag snart förbannad banne mig!
BountyBoo: det finns en hel del som aldrig borde ha hänt. min pres och denna tråd tex. evo: kan du inte banna dig själv innan du råkar begå ett regelövertramp? :P
soul: du har alltid haft dålig humor mannen. :)
Priyan så lite så. försvarar inget , men du måste förstå att en stor del av det som sagts är taget ur sitt sammanhang, och ser mycket mycket elakare ut än vad det egentligen är. nu drar jag mig ur tråden jag med... har "grus-i-ögonen"-känsla :/
Denna användare har skrivit alla inlägg där användaren har tagits bort från whoa.
Bah! Jag är inte full. Nästan ;)
och ja man kan bli bannad av Mabande för att leka med elden... trust me. ;)
Toastare
2004-03-07 04:27
priyan Det stämmer inte. Som sagt, det jag sagt är jag som privatperson. Nytta och nöje på whoa är en annan sak. Det där är mitt privat liv. Dvs. det som inte är på whoa. Ja, håller med...hade det inte kommit upp på din pres, hade inte denna tråden funnits. Men nu finns tråden här och din pres också....och så är det.
Toastare
2004-03-07 04:28
Evo sluta skriv nu och gå å lägg dig med alla dina fruktdrinkar i magen!
bounty: varför agerade du inte lite snabbare? jag sa att jag skulle publicera ett dygn efter, det tror jag (?) att antingen evo eller mabs sagt till er i adminforumet? så ni visste väl det? säger inte att ett vettigt mess hade hjälpt, men det hade definitivt inte skadat iaf. och jag ser fortfarande ditt ursäktsmess som otroligt fattigt faktiskt.
Toastare
2004-03-07 04:41
Priyan Nej, jag hade ingen aning om att du skulle lägga det hela på din pres. Det var ingen som sa nått till mig privat eller i admin forumet. Jag fick reda på den genom att Kash säger på chatten "Har du sett Priyans pres?" Jag kan tyvärr inte göra så mycket mer, det jag skrev kom från hjärtat.
Priyan (okej Bounty, jag SKA sova nu snart): Skit i hennes första ursäkt. Ta det andra messet en massa jävla inlägg ovan på större allvar istället. Det är inte lätt att veta hur man ska be om ursäkt så där på direkten. Tänk över det som står och tänk över det. Vad handlar det egentligen om? Ja, nåt i den stilen,. Godnatt gott folk! Elvis has left the building!
BountyBoo: okey. well då dog väl diskussionen här?
Priyan ne ne, inte en chans :) vill bara påpeka det som Priyan skrev ang diskriminering. han tog hudfärg som exempel. om jag säger nåt rasistiskt till en person så har jag diskriminerat den personen men då har jag fortfarande inte särbehandlat den personen på nåt sätt. det såg det bättre ut när Priyan skrev det men jag försöker iaf :) där dog den..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Jag måste bara bokmärka, och tänkte säga någon sak eller kanske två. 1) Diskussionen om ban och om det gör det till att hon gjorde det i egenskap av admin blir ganska skoj. Visst är det så att hon inte hade gjort det om hon inte varit admin, men ärligt talat.. När jag har raljerat över folk jag vill banna när jag varit full tillsammans med folk på Evident, har jag då gjort det i egenskap av admin? Nej, jag har gjort det i egenskap av nördig privatperson med för lite liv. 2) Diskriminering och nedsättande beteende är inte samma sak, vilket redan påpekats. Om man ska kunna använda diskriminering på ett vettigt sätt och inte urvattna begreppet, så måste man hålla sig till den juridiska betydelsen av det och den har ninosh redan tagit upp. Det är viktigt, för om man överanvänder laddade termer och begrepp så tappar de sin betydelse och sprängkraft. Det vore dåligt, och de som skulle drabbas är just de grupper som diskrimineras. Så, det här var ett innehållsfyllt bokmärke :)
"Dekker var en notorisk mytoman som berättade en massa lögner om sin sociala bakgrund och sin utbildning."
Priyan : För fan sluta leva ditt liv på internet så slipper du såna här problem, det finns en värld beyond dataskärmen, och med all självömkan o skit som du skriver så förstår jag att folk blir irrterade på dig...eller på din "användare" eftersom man kanske bryr sig i 1 sekund max
Webmaster
2004-03-07 11:45
dekker gör det mest meningsfulla bokmärkes-inlägget i whoas historia! den här tråden har verkligen skenat iväg över natten och det har sagts så mycket att man omöjligt kan kommentera allt man vill/borde kommentera. i vilket fall som helst så har BountyBoo sagt taskiga saker och jag tycker synd om Priyan som får läsa såna kommentarer om sig själv. Bounty har blivit konfronterad med kommentarerna och bett om ursäkt. hade jag varit Priyan hade jag aldrig förlåtit henne och jag hade varit förbannad som fan. nu har han iaf fått en hämnd eller upprättelse eller något. att lämna whoa eller inte är ett val som alla har, men jag har svårt att se att en enda admin genomsyrar hela whoa med sin närvaro. det finns massor med folk här som är jobbiga på olika sätt men man måste ju inte ta bort sig härifrån för det om man inte vill. det är lätt att umgås med de som är trevliga och skita i de som är jobbiga. det är givetvis valfritt hur man vill göra, men jag tycker bara det låter drastiskt att försvinna från en sida för att en person där varit taskig. det finns säkert ett gäng personer här som ogillar mig. några känner jag till och några jag säkert inte känner till. jag tycker bara det är trist att se kommentarer om whoa (underförstått whoa-crew), bara för att en person som råkar vara admin har stört sig på en annan som finns på whoa. bara för att en admin gör en dum grej så är alla admins elaka?
mothers ass vad lite liv ni har
Rock out with your cock out!
Baboso - Du behöver definitivt backa upp ett par uttalanden: * "hennes uttalanden visar på dubbelmoral och att hon kan vara manipulativ!" - Vilken är dubbelmoralen och vad är det manipulativa?' Dubbelmoralen är att hon verkar ha lekt kompis med honom. * "En grej som också får mig att reagera är att alla admins och mods antingen är neutrala eller backar bountyboo totalt vilket visar på att dom antingen också snackar skit om priyan eller att detta är normalt beteende" - Är det någon som sagt att det som citerats från chatloggen var bra eller ens acceptabelt? Dom flesta har sagt i efterhand att det är dåligt och som vi nu sett i efterhand är att ninosh förklarat att hon också snackat skit om priyan vilket visar att min spekulation var rätt? * "personangrepp av denna typ är idiotisk" - Är det någon som sagt någonting annat? Ifall det är så självklart är det verkligen upp till mig att backa upp det? Är det fel av mig att säga det? Att poängtera det?
Thats so 97<br> Le Life Quiet<br> ---Input Moustache Here---
Soul_Almighty Vad hon sagt till mig är att dom har snackat lite mer än det man snackar om här på whoa, han har haft förtroende för henne och blabla.
well ok i´m sending bounty that mess right now....
En grej som jag heller inte tycker om är att begreppet mänsklig kommer upp lite då och då och jag kan förstå att man blir trött på folk just som admin, att man blir trött på konflikter som t.ex. denna tråd men att man använder ens handikapp på ett nedvärderande sätt är inte mänskligt. Bara idiotiskt, och ja Mabande jag säger det igen.
fattar fortfarande inte varför jag skickade mess till bounty och inte the other way round. men men... jag måste va för snäll. :/
bangaren: "Även om jag nu bangade på att hälsa på Priyan en gång för att jag var lite blyg HeHe!!" -> what? when? det var inte bara så att du insåg att den som skulle komma att ge av oss var jag? =)
Obstrukt: jo tack, jag vet. men ibland så tröttnar man lixom... för övrigt tröttnar jag på attityden att internet ska ses så oseriöst hela tiden. är ni som påstår det konsekventa?
Soul_Almighty: uhm, när jag jobbade där eller när jag var ute på den piiiiiiiiinsamma klubben avenyn.
Soul_Almighty: uhm my man T diggar iofs hip-hop, så det kan ju ha varit han. :)
dekker å alla andra admins å mods varför måste man i just detta fall vara helt och hållet korrekt när det gäller betydelsen av ett ord. jag har läst flera ggr på whoa om diverse rasister som skrivit om vad dom tycker och då har det kallats diskriminering. men då har det inte varit ett gäng med admins och mods som kommit å sagt att "man måste ta ordet för vad det betyder egentligen". jag trodde inte att whoa-crew bestod av ett gäng hycklare men så va visst fallet..
BAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAJ!! "Och här ser ni Krutov, med ett ansikte endast en mor kan älska" - Arne Hegerfors
Soul_Almighty: du kan få träffa oss båda nån gång. i promise. :) föresten du satsar verkligen på att bli off-topicens okrönte mästare? =)
Webmaster
2004-03-07 16:46
Jag älskar verkligen när folk "drar alla över en kam". Det är ungefär lika snyggt som när en idiot får stryk av en afrikan och sen hatar alla afrikaner för att "de bara slåss och förstör".
howser om du vet att du inte har gjort det jag sa så vet du ju själv det och då finns det inget att förklara, eller? ni andra som vet att ni har gjort det kanske borde tänka till lite, thats it..
Webmaster
2004-03-07 17:00
Isons_tänder: ditt uttalande jag trodde inte att whoa-crew bestod av ett gäng hycklare talar för sig själv. jag tycker det är ett väldigt klumpigt uttalande när whoa-crew består av 2 + ~15 + ~40 personer = ~57 personer
howser ok, men om du fortfarande vet att du inte e sådan så behöver du fortfarande inte förklara dig själv. det är ju, som ni själva säger, bara internet..
let´s cut the crap now folks. -> mitt brev på presentationen är borttaget. kan inte säga att jag är direkt nöjd över hur det blev. men jag tror min poäng klargjordes iaf. får hoppas på att de ansvariga bakom denna händelses uppmärksammade inom whoacrew tänker till nästa gång man vill hänga ut en person, oavsett om det är en av sina egna eller någon annan. jag tror de flesta lärde sig en läxa. även jag. sen vill jag än en gång påpeka att det inte var jag som gjorde det offentligt. det gjorde zax när han postade länken. hade länken postats privat i en chatt, då hade det inte varit offentligt. men nu gjordes det på whoa och därmed kan knappast jag belastas för att ha gjort detta till en offentlig sak. och som sagt, ingen "vann" på detta. jag är en lika stor förlorare som bounty är. tyvärr. har jag åstadkommit någon obekväma känslor, förutom de som förtjänat det, så ber jag om ursäkt. vi är alla människor och alla förtjänar en andra chans. till sist hoppas jag att något gott kom ur detta. det må va svårt att se, men allt ont för med sig något gott. och även om det på sätt och vis var fel att kritisera bounty offentligt (även fast det INTE var jag som gjorde det offentligt) så känns det som det på sätt och vis var rätt, det visar åtminstone det stöd jag fått från whoas folk kring detta. tyvärr har inte så värst många av dessa vågat uttrycka sig öppet fritt i den här tråden. och där kanske det finns ett förtroendeproblem för whoacrew att ta hand om? jag vet inte, kan knappast vara bra om folk inte vågar kritisera sådana här händelser när de de kritiserar råkar vara en admin. och än en gång - alla förlorade på detta.
och förresten så skrev jag inte att alla i whoa-crew var hycklare utan jag skrev att whoa-crew bestod av hycklare vilket inte behöver betyda hela gänget.
Isons_tänder När din rubrik lyder dekker å alla andra admins å mods så är det inte lätt att tolka resten av inlägget på annat sätt än vad Howser gjorde. Svälj nu hedern och tänk efter innan du häver ur dig sådana korkade saker.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
Nu får jag fan kväljningar av denna tråden. Nu räcker det.
Den narkotika som vi får in i Sverige kommer ju ofta från andra länder. Laila Freiwalds
U-Nas om du läser inläggen som kom eter så kanske du märker att jag föklarade för honom att han inte ska ta åt sig om han vet att han inte gjort nåt, och detta gällda alla om du nu inte förstod det.
Webmaster
2004-03-07 18:12
Isons_tänder: jag begär inte att du ska förstå vad du själv har skrivit eller vad jag menar om du inte redan gjort det. vi sätter punkt här istället. Priyan: det är ingen nyhet att en del tror att man blir bannad om man erkänner att man inte har samma musiksmak som en admin och såna saker. det är ju synd om de människor som inte vågar säga vad de tycker men det är deras problem om de tror sig bli bannade för saker man inte kan bli bannad för på whoa (tex säga att det Bounty sa om dig är för jävla illa osv). om det är någon som sitter och är rädd så uppmanar jag er att testa. inget kommer hända.